Přejít na obsah

Pavska

Uživatel
  • Počet příspěvků

    177
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Pavska

  • Narozeniny 28.9.1992

Návštěvy profilu

1 724 zobrazení profilu

Oznámení Pavska

  1. Používám M5 to je na 7ku vrták, občas jdou do díry po nýtu zastrčit bez vrtání ; zapuštěně nebo rovné to je jedno vykreje to těsnění na stahovačce
  2. Etka mi napsala trw nebo koyo, musí být fyzická kontrola. Jak jsi posílal ty odkazy tak to levnější ti tam nesedí čísla dílu ale u toho https://www.autodielygafa.sk/autodiely/skoda/fabia-i-6y2/14-16v/servo-cerpadlo-a-riadenie/hydraulicke-cerpadlo-pre-riadenie/15107/1171658 už sedí tvoje kody
  3. Dej jsem VIN aby ti někdo mohl poradit. Jinak nálepka na čerpadle určitě bude, bude za mlhovkou schovaná
  4. Pavska

    Skrat(?)

    Jak máš na tom kabelový svazek v motoru ?
  5. Pohasínání světel při otočením volantu na místě nebo zmačknutí tl. okna je normální je to velký odběr. Nesmí to blikat za jízdy 1. Zkontroluj kostřící body na karoserii v motoru 2. jak vypadá kabel od alternátoru v pojistkovém boxu u baterky ? 3. koukni na oxidaci kontaktů 4. Dobíjení změř přímo na alternátoru a pak na baterce a kontaktu s pojistkovkou ať vidíš kde se ztrácí napětí 5. Máš všechny kontakty dotáhnuté ?
  6. Máš tam správný palivový filtr s regulátorem ? jsou 3 nebo 4 bar
  7. Tak ještě zkus odpojit ze servo řízení snímač natočení úhlu řízení , za přední levou mlhovkou na řízení svorkovnice úplně vpravo zda to nezmizí pokud ale po přidání plynu to přestane tak to asi vypadá na altík kolik ti to dobíjí na volnoběh změř na baterce a pak přímo na M8 co je ze zadu na altíku jeho obal použij jako kostru
  8. Ano dle schématu to odpovídá
  9. A světla se ti naklápí ? Pro regulaci jasu je 5A pojistka na pos. 36 ta je nápájená ze spínače světel z pos. 16/58 (šedo/modrý tlustý kabel ) od pojistky do psínače pouze šedý slabší kabel světla jsou pak regulována výstupem ze spínače jasu na pos. 5/58d keterý je napojen za palubkou na 2 místech dá se v poho dohledat když pujdeš po kabelu ze spínače ( šedo/modrý) ; kostra je hnědá Pro naklápění světel je 5A na pos. 6
  10. Hele něco podobného jsem rešil na jiné škodovce příznaky stejné a dělal to spínač na regulaci jasu vnitřního osvětlení zkus jsi ho půjčit z jiného auta na zkoušku
  11. Oživím toto vlákno a zatékání do kufru v tomto místě - VYŘEŠENO Způsobuje to mikro prasklina ve spoji kde se spojuje střecha a bočnice auta ( pod horní okrasnou lištou na střeše) po zkoumání se voda nedostane na stropnici ale když se sundá a svítí se do spáry tak je vidět jak se čeří voda a ta po spojích doteče přesně na toto místo na fotce. Bez sundání bočních plastů jako na foto člověk nepozná zda mu tam teče tudy ale má pořád mokro v okolí rezervy. Vypadá na to výrobní vadu jelikož s tím bojuje více lidí
  12. Stáhnout okno nebo ho vyndat a dveře přes kole ohnout v rámu nejednodušší řešení nebo druhá možnost sehnat jiné dveře
  13. Kolem 2 tis by se měl zavřít a spadnout na 4% takhle to vypadá že je furt otevřený
  14. 3B4 839 015AL nebo M je jedno , ted poslední označení je AL dříve bylo M ; jen samostatný A nekupuj nemusí fungovat to je do octy ještě před face tak že nějaký rok 99. A sup je docela haklivej na zámky radši sežen starší funkční origo
×
×
  • Vytvořit nový...