Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj panove. Nechal jsem si u sveho mechanika opet nainstalovat LPg system. Chtel jsem stejny, ktery jsem mel v aute pred 5 lety ( Stag 300-4). Protoze jsem s nim byl spokojeny a najel jsem 80 000km temer bezproblemu ( zlobily jen starty na benzin). Jeste me doporucoval nejaky system Zavoli, pry je to levnejsi odnoz BRC.

 

No a ted koukam do papiru a vidim tam Stag Q box .-/. Mam najeto 100km na lpg a auto cuka mezi 1500-2500 rpm. Doufam, ze to pujde vyladit.

 

A to si dával do 1.9 SDi v jedničkový fabii? Nebo do dvojkovýho RS 2.0TSFI? Nebo jakýho motoru?

Chtělo by to víc info o autě a motoru včetně kódu.

hlavně jaké je to auto a o jaký typ Q Boxu jde, jestli nejjednoušší Basic jebo už ty nejnovější, každopádně je to prakticky stejné mimo pár obměn jako Stag 300. Máme ho taky v akci za 19 tisíc do 4 válce....jinak Zavoli je spíš okopírované BRC ne odnož, každý to prezentuje jinak,bohužel.. 

  • Autor

Jsem akorat nastvanej, ja chtel Stag 300-4. Teda mi to jedno, kdyby to jelo tak jak ma nebo spise jako jel Stag300-4. Tam to necuklo ani jednou na lpg, navic spotreba byla o 1 l vyssi. 

S timhle q boxem jsem najel 200 km a auto se chova na lpg dost divne. Chvili jede, ale chvili se rozmysli, zda ma jet. Pak si 3-5 cukne a teprve jede. A cuka to vice, alespon se mi zda v nizsich otackach, ve kterych ja jezdim nejvice. 

Uz kdyz jsem si to zkousel, tak to cukalo, ale nevenoval jsem tomu vetsi pozornost. Rikal jsem si, ze to je nejaka blbost. Ale neni a nebude. Mam strach abych tim jeste nezkur*il motor.

A spotreba bude take uplne jina, vypada to tak o 2 l vyssi nez na benzin. Zitra tam musim zajet. S timhle se neda fungovat :-(. Pan je ochotny, tak snad to naladi. Rikal jsem, ze se mi to zda nejaky chciply na lpg. Pry neni problem nastavit to jinak bud pridat nebo ubrat.... Jen si nedovedu predstavit, co to dela s motorem. Protoze jestli to chapu dobre, tak je motor bud uchlastany plynem nebo uduseny.. Coz neni dobre ani jedno.

Akorat nechapu, kdyz to testovali, tak prece musel videt, ze to cuka a predal mi to takhle.....

 

V papirech je psano jen Stag Q-box a cislo homologace E8672-014903, vstriky Valtek ACW01, reduktor Tomasetto. a Autogas Strakonice......

Ja za to dal 22000kc :-(

 

A BRC nechci i kvuli tomu, ze kdyz odejdou vstriky, tak stoji majlant. Kdyz odejdou u Stagu, tak pry par set. Takhle mi to bylo prezentovano...... Ona samotna instalace BRC uz stoji take dost.

 

Je to Fiat Punto 1.2 16v 59kw .

Upraveno od novak

Tipoval bych špatně seřízené,možná i trysky, jeď zpátky ať to nastaví, nebo ti to podpálí ventily....nedělal to Hažmuka??

  • Autor

Kdyz jedu ustalenou rychlosti je to dobry. Ale kdyz menim otacky, tak to reaguje divne. Ted mi to dokonce chciplo na krizovatce. Ano, delal.

I mistr tesar se utne. Hlavne aby to slo nastavit :kol-32:

Upraveno od novak

vstřiky od BRC se nekazí,výhodou je stálé nastavení od začátku až do konce životnosti zařízení, u Stagu když se unaví pružinky, tak se vstřiky rozházejí tak, že každý dávkuje jinak, ty na to nepřijdeš, a než se zaklepou tak, že motor začne koktat, tak už začínají být podpálené ventily a pak to stojí ranec...ten Fat je jaký rok,protože dávat laciný zař. do auta s EOBD je fakt síla, ale v tomto státě běžné,vlastně aby firma auto udělala jak má, zákazník ho tlačí tam, že se klidně dávají zařízení co plní normu pouze Euro 2,3 do aut s Euro4,někdy i 5, pak se ještě vymluví, že rozsvěcování kontrolky je vlastně na plyn normální...je to síla...

novak

Stag 300-4 se již nevyrábí. Vyrábí se jen Stag 300-4 ISA2 a Stag 300-4 Premium.

Dále se nabízí Stag 4 Plus; Stag 4 Q-box basic a Stag 4 Q-box plus. Zařízení to není o nic horší než původní Stag 300-4. Akorát vstřikovače AC W01 jsou sice údajně rozebiratelné, ale údajně stejně nejdou sehnat ND + adaptér na seřízení.

Každopádně kombinaci "Stag 4 Q-box + Hana 2000/2001 nevidím jako nejhorší".

 

Cukání/kuckání/škubání/... může být zaviněno jak vinou originálního zařízení motoru, tak i špatnou montáží, tak i "jen" špatným seřízením. Doporučuji reklamovat.

 

  • Autor

Auto je rok 2000. Dlouho jsem premejslel, jestli ma cenu do nej lpg davat. Ale penize na novejsi momentalne nemam a potrebuju jezdit uz "lacineji". 

 

Napadlo me cukani vlivem spatnyho lpg, ale to bude asi blbost. Nikdy za celou dobu co jsem vlastnil LPG mi auto necuklo a to jsem bral u spousty cerpacek.

achjo, to je sila.. ja kdyz prebiral auto od plynare, tak jsme ujeli asi 20 km, kde mi ukazal jak to jede, vse vysvetlil, ukazal, poradil... sice to stalo taky lehce vic, nez normalne, cekal jsem na montaz 3tydny a auto bylo u plynare 2 dny, ale odmenou za to mi byl bezproblemovy provoz auta pres 2 roky na lpg.. kdyz nekdy ctu, co lidi dostanou za svoje penize, tak se nestacim divit, co je dneska mozny,....

  • Autor

Tak jsem se minuly tyden vratil k panovi, ktery mi instalaci provedl. Uvedl jsem reklamaci na cukani a s tim svoji nespokojenost.  Po 2 zajetych okruzich rizene mnou jsem odjizdel s rozporuplnymi pocity. Upravil mapu, ale auto cukalo stejne. Sice ne 5x, ale uz jen tak 2x. Jeho rada byla zmensit odtrh na svickach na 0.5-0.6mm. ( podle doporuceni vyrobce je tam 0.9 mm). Jelikoz byl motor ohraty, tak jsem si tuto praci nechal na vikend. Dnes jsem odtrh snizil na 0.7mm (0.5 se mi zda extremne malo). Ackoliv jsem teto rade vubec neveril, zda se ,ze to je ten zakopany pes (tuk tuk).  Po cca 10 km projizdce jsem prozatim typ cukani jako predtim nezaznamenal. To jsem motor podtacel jeste vice nez pri normalni jizde. Jeste uvidim behem tydne a otestuji cely rozsah otacek a rychlostnich stupnu a zatezi na me trase do prace.

 

Jeste me trapi jedna vec a to je spotreba. Pri druhem cerpani lpg jsem vypocital spotrebu 7l/100km- stejna cerpacka a stojan. A to jezdim velice defenzivne se spotrebou 5-5.5l benzinu/100km. Pan mi tedy "naladil"  i spotrebu, tak uvidim. 

Ale 7l/100 lpg s timhle typem motoru se mi zda opravdu dost. Predtim jsem mel 1.2  8v 40kw a tam jsem mel dlouhodobe 6.3l/100lpg.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.