Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj panove. Nechal jsem si u sveho mechanika opet nainstalovat LPg system. Chtel jsem stejny, ktery jsem mel v aute pred 5 lety ( Stag 300-4). Protoze jsem s nim byl spokojeny a najel jsem 80 000km temer bezproblemu ( zlobily jen starty na benzin). Jeste me doporucoval nejaky system Zavoli, pry je to levnejsi odnoz BRC.

No a ted koukam do papiru a vidim tam Stag Q box .-/. Mam najeto 100km na lpg a auto cuka mezi 1500-2500 rpm. Doufam, ze to pujde vyladit.

A to si dával do 1.9 SDi v jedničkový fabii? Nebo do dvojkovýho RS 2.0TSFI? Nebo jakýho motoru?

Chtělo by to víc info o autě a motoru včetně kódu.

hlavně jaké je to auto a o jaký typ Q Boxu jde, jestli nejjednoušší Basic jebo už ty nejnovější, každopádně je to prakticky stejné mimo pár obměn jako Stag 300. Máme ho taky v akci za 19 tisíc do 4 válce....jinak Zavoli je spíš okopírované BRC ne odnož, každý to prezentuje jinak,bohužel.. 

• Autor

Jsem akorat nastvanej, ja chtel Stag 300-4. Teda mi to jedno, kdyby to jelo tak jak ma nebo spise jako jel Stag300-4. Tam to necuklo ani jednou na lpg, navic spotreba byla o 1 l vyssi. 

S timhle q boxem jsem najel 200 km a auto se chova na lpg dost divne. Chvili jede, ale chvili se rozmysli, zda ma jet. Pak si 3-5 cukne a teprve jede. A cuka to vice, alespon se mi zda v nizsich otackach, ve kterych ja jezdim nejvice.