Přejít na obsah

Zapojení alarmu + informace originální alarm


Golfino

Doporučené příspěvky

Zdravím potřeboval bych pomoct ohledně alarmu.

Originální alarm nemá hlídání ultrazvukem v předu? 

http://img.yauto.cz/photos/15048/603023/Skoda_Superb_II_2_0TDI_ELEGANCE_CR.jpg

všechny ty čidla směřují dozadu. Zadek tedy hlídají ale co přední sedačky kdyby například kradli rádio?

Dá se k tomu připojit i další ultrazvuk navíc?

Náklonové čidlo to asi taky nemá. Do auta jsem bouchal a třepal s ním ale alarm to neseplo. Určitě budu rád za jakoukoliv informaci k origo alarmu.

 

Chci si totiž napojit GPS sledování a umí to sledovat kapotu. Originální mi nesleduje kapotu.

Než abych zapojoval ten hnusný tlakový snímač do motoru. Raději bych napojil ŘJ gps sledování rovnou někam na komfortku kde je vyvedeno to originální čidlo kapoty co se zobrazuje na maxidotu.

 

Nevíte někdo kde ten kablík najdu popřípadě nemá někdo schéma? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok a nevíš co na Superbu 2 odpojovat jako imobilizer? Alarm umí na dálku pomocí sms odpojit něco v případě ukradení vozu (čerpadlo, imobilizator, zapalovaní...) co tam mám napojit aby se rozpojovalo abych autu nijak neuškodil.


Jakou pojistku mám odimobilizovat. Umí to i to že pokud mi vuz někdo ukradne odešlu sms a pokud auto zastaví někde na křižovatce nebo zpomalí pod 10km v hodině tak se imobizer aktivuje. Vypne například nafotvé čerpadlo a má otázka zní zda právě tímto odpojením čerpadla za chodu motoru nic nepokazím. Popřípadě co odpojit?


 


Děkuji za odpověď.


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já myslím že je to jedno,na výztup z alarmu stačí přidat relé a je jedno jestli tam dáš jedno nabo třeba třia a pak můžeš bloknout více věcí najednou.dokonce jsou i elektrické palivové ventili který přidáš a můžeš i tak zablokovat přívod paliva a samozřejmně že čím to dáš na nejhůř dostupné místo tím je pak obtížnější překonat,tak že za mě někam co njblíž nádrži aby se tam k tomu nešlo jen tak dostat.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne ne to se dělo u starých typů motorů,zde je to vysokotlak a to si samo nasaje,třeba to déle trvá ale není potřeba nic odvzšuňovat.

jinak mě taky nafta ještě nikdy nedošla,ale dost často jsem montoval ty palivové ventily ještě když jsem se živil montážemi zabezpečovací techniky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

pokud u CR TDI dojde nafta - auto chcípne z důvodu nedostatku paliva v systému, tak se přidře vysokotlaké čerpadlo co je poháněné rozvodem motoru. při přidření čerpadla je oficiální postup tento: (výměna celé palivové soustavy z důvodu kontaminace pilinami, které můžou způsobit následné selhávání palivového systému - nádrž, čerpadlo, vysokotlak, palivové trubky, filtr včetně pouzdra, rozvod vysokotlaku, vstřiky) některé věci se dají čistit, ale většina je na výměnu

=

neodpojovat čerpadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...