Publikováno Červen 3, 201510 r Zdravim Vas , Prihodila sa mi taka nestastna vec . Po vymazani chyby prevodovky : 17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferredP0741 - 35-10 - - - Intermittentmi auto prestalo cuvat , sice nie uplne teraz len 2 sekundy potiahne a potom ako keby som vyradil , pred vymazanim chyby prevodovka radila bez problemov...Stretli ste sa uz s niecim takym ? Dakujem za odpovede
Červen 5, 201510 r ahoj zde je z visu popis co bys mohl zkusit zkouknout Informace o závadě: 17125Popis: spojka pro premosteni menice - zadny prenos silyMožné příčiny: nizka hladina naplne nebo silne znecisteni-netesnost-menic tociveho momentu vadny-ventil N94 a N218 vadne-odblokovani spojky vadneMožné projevy:Doporučený postup: kontrola naplne-kontrola tesnosti-ventilu N94 a N218-kontrola odblokovani spojky
Červen 5, 201510 r Tomu se říká "rada a pomoc" v pravou chvíli - tak by to tu mělo fungovat ve všech případech!
Únor 24, 20169 r Zdravím , mam podobný problem , asi před rokem dělaná repase vymena oleje , a dnes jsem chtěl couvat do prudsiho kopce a nic :-) dopředu to jede normalne i do prudkého kopce , po rovině na zpátečku taky :-) ale přejet třeba nájezd do garáže bez rozjezdu nejde :-) , to je normální ? Asi ne co ? :-)
Únor 24, 20169 r Ahoj mno a co diag hlasi ti neco? ono jde pomoci manualu a diagnostiky zkouknout funkce ventilu ktere ovladaji zpatecku a podle nich je mozne zaznamenat projev tech ventilu.
Únor 24, 20169 r Aha, dik ted jsem v Rakousku a zjistil jsem to dnes při couvani do kopce tak doufám ze dojedu domu :-) tak to napojim na diagnostiku a zjistím chyby a pak napisu :-) Tak maxi-k nediagnostikuje tiptronic :-( tak musím někam na vag :-) Upraveno Únor 25, 20169 r od ZdeněkTr
Únor 25, 20169 r bavil jsem se o tomto s klucinou co to dela a rikal ze pokud jsi vymazal chybu a prevodovka se znova nahravala do zakladniho nastaveni a potom prestala radit tak tam mas nejakou netesnost v systemu to znamena vice variant. praskly kos, malo oleje. netesnost na mechatronice nebo vadnou civku. bohuzel jedina moznost jak to zjistit rozebrat soukoli a natlakovat mechatroniku. diag jsi nacital komplet auto nebo jen prevodovku? chyba prevodovky muze byt ulozena jak v motoru tak i v abs jednotce
Únor 25, 20169 r Já jen připojím několikaletou zkušenost a zároveň připomenu, k čemu vlastně OBD diagnostika slouží: Nejdříve se vyčte paměť závad, poté se vymění (opraví) vadná součástka, pak se znovu vyčte paměť závad a příslušná chyba smaže. Vždy platí následující pravidlo: nemazat závady, aniž si člověk není jistý, co je to vlastně zač a proč se tam objevila. U převodovky toto platí tuplovaně Dále: vymazáním paměti závad se auto nikdy nespraví, naopak vždy to akorát zkomplikuje další práci ! Není dobré často a mnohdy nesmyslně napojovat auto na diagnostiku a už vůbec ne opětovně promazávat paměť závad. Proč tedy lidi neustále napojují auto na diagnostiku a mažou závady, o kterých nic neví? PROTOŽE JSOU PROSTĚ DEBILNÍ ! Na to neexistuje jiná odpověď A úplně nejhorší je maník alá "sousedovic Pepík Vomáčka" s čínským kabelem a VAGínou s crackem z "ULOŽ TO". Taková kombinace jelito&noťas dokáže být pro auto velice nebezpečná TAKŽE NEŽ ZAČNETE AUTO NAPOJOVAT NA DIAGNOSTIKU, MĚJTE JASNÝ CÍL, PROČ(závada, výmaz servisu, nakódování komponent, apod). NIKDY ZBYTEČNĚ NENAPOJOVAT NA DIAG A UŽ VŮBEC NEMAZAT CHYBY, O KTERÝCH NIC NEVÍTE, NEBO NEDOŠLO PŘED VÝMAZEM K OPRAVĚ Upraveno Únor 25, 20169 r od SUP1
Únor 26, 20169 r to jsme dostali ...... v pondělí 7.3. jde rozebrat a uvídíme Upraveno Únor 28, 20169 r od ZdeněkTr
Březen 13, 20169 r tak vypadá že je opraveno :-) bylo to ucpaným ventilkem na rozvaděči ,ale abych to vzal popořadě :-) před asi 20 000km převodovka přestala řadit , olej asi nebyl měněný nikdy předtím (cca 300000 km) jak jsem zjištoval našel jsem opravaře , jelikož jsem z Trutnova tak nejblíž to bylo v polsku :-) asi 50 km Walbrzych snad nebude vadit kontakt http://www.skrzyniewalbrzych.pl/ dá se sním mluvit česko-polsko-anglicky :-) poprvé mi měnil nějaký koš + hydroměnič +těsnění filt a olej a nevím co všechno :-) uplně všechno jsem mu nerozuměl :-) dostal jsem dvě nabídky na součástky, jedna verze 6 měsíců záruka a 60000km , druhá 12 měsíců a 90000 km záruka, ted po 6 měsících jsem si všiml té zpátečky tak jsem mu volal a říkal ať přijedu že na to koukne, v pondělí jsem mu to dal a ve středu volal že je to hotové, byl to ucpaný rozvaděč, vysvětlil mi že jak se do dělalo před tím, tak se snažil to vyčistit ale ty piliny z toho jak se před tím 300000km neměnil ojel tak se to ucpalo - tak jsem to alespon pochopil ted vymenil olej filtr a těsnění a dal mi jiný rozvaděč
Březen 13, 20169 r no ja ted u kamarada videl na stole rozebranyho tiptronika a muzu s klidem rict ze si to rozhodim doma sam. nic natom neni pokud mate manualni postup co kde povolit a jak nastavit. takze paradicka. ty lamely co jsou vevnitr se daj krasne zmerit a po sleze za par kacek vymenit nebo pokud nejsou sjete na maderu vypodlozit. takze jakmile bude motorka ready a bratr me podpori v neprizni pocasi vozem jde supik na spalky a prevodovka ven. do te doby dokut jsem to nevidel u kamarada jak vse funguje a rozebira se tak jsem se toho bal ale ted kdyz jsem to vse ohmatal tak se tolik nebojim. a oproti tem 30 tisicum co cheji v servise kde nevite co vse vam vymeni tak radeji dam zkusim stesti doma na koleni
Březen 13, 20169 r ZdeněkTr heled jestly to neni tajny napis kolik jsi platil za ty prace i s materialem.
Březen 13, 20169 r :-) hovy hydromenič SACH 8974,7 , sada těsnění či co 8012,- , koš D/G 6/4 ZF 2692,- , filtr original 1599,- , olej 8 L 3205,- , práce 3846,- celkem 28333,- záruka 12 měsíců levnější sada hydroměnič 5448,- sada těsnění 5128,- koš D/G 6/4 FZ 2692,- , olej 8L 3205,- , filtr 769,- , práce 3846,- celkem 21089,- záruka 6 měsícu ted rozebíral znova převodovku, čistil, měnil ojel, filtr a těsnění za to chtěl 650 zl - 4095,- kč a za ten rozvaděč 1500 zl - 9450,- záruka 12 měsíců přijde mi že s ním je dobrá dohoda , tvrdil že dělal 5 let v Anglii převodovky tak ví co dělá :-)
Březen 13, 20169 r přesně :-) jak říkaš Honzo, jsem myslel že to je masakr koleček uvnitř ale zas toho tam tolik není :-) a ty lamely :-) jsem se musel smát a vzpomněl jsem si na pionýra (motorku 50 ccm) a říkal jsem mu že to vypadá stejně :-)
Březen 13, 20169 r ZdeněkTr uf no pekny ceny jako. ty delas ve zlatem dole ? :d SUP1 mno pujdu protoze abych nekomu daval 5130 zato ze me sunda a nahodi prevodovku me prijde jako totalni kravina a to je navc bez daneho dilu a vseho kolem mno a jeste bych zapomel ze bez tohoto neuzna zaruku na prevodovku takze urcite je pro me lepsi nakoupit dily na ktere dostanu latu 24 mesicu
Březen 13, 20169 r :-) :-) mluvil jsem z borcem v Mladé Boleslavi :-) ted si nevzpomenu na jmého a ten řekl 45000,- bez DPH za repasovanou bez toho hydromenice a rozvadeče, bez náplně a bez práce :-) takže to by bylo tak asi 80000 :-) pak jsem našel borce co tomu asi fakt těžce rozumí je to slovák a hodně píše na dieselpower foru ale ten řekl cca 1500,- EUR minimum taky bez hydroměniče a rozvaděče :-) takže polák za 21000,- vyšlo nejlépe :-) ceny to jsou palby :-) to jo :-) já ti taky přeju at ti to jde :-) snad příště nebude ale kdyby tak rád příště klidně pojedu za tebou :-) :-) jo jo Honzo foť foť, mrzí mě že jsem neměl čas tam s nim být jak to dělá :-( Upraveno Březen 13, 20169 r od ZdeněkTr
Říjen 28, 20222 r V 5. 6. 2015 na 19:26, JanSuperb napsal: ahoj zde je z visu popis co bys mohl zkusit zkouknout Informace o závadě: 17125 Popis: spojka pro premosteni menice - zadny prenos sily Možné příčiny: nizka hladina naplne nebo silne znecisteni-netesnost-menic tociveho momentu vadny-ventil N94 a N218 vadne-odblokovani spojky vadne Možné projevy: Doporučený postup: kontrola naplne-kontrola tesnosti-ventilu N94 a N218-kontrola odblokovani spojky Dobrý 3 mam podobny problem s převodovkou, dokážete ji opravit? Odkud jste?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.