Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim Vas , 
Prihodila sa mi taka nestastna vec . 
Po vymazani chyby prevodovky : 
17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred

P0741 - 35-10 - - - Intermittent

mi auto prestalo cuvat , sice nie uplne teraz len 2 sekundy potiahne a potom ako keby som vyradil , pred vymazanim chyby prevodovka radila bez problemov...

Stretli ste sa uz s niecim takym ? 

Dakujem za odpovede

ahoj zde je z visu popis co bys mohl zkusit zkouknout

Informace o závadě: 17125
Popis: spojka pro premosteni menice - zadny prenos sily
Možné příčiny: nizka hladina naplne nebo silne znecisteni-netesnost-menic tociveho momentu vadny-ventil N94 a N218 vadne-odblokovani spojky vadne
Možné projevy:
Doporučený postup: kontrola naplne-kontrola tesnosti-ventilu N94 a N218-kontrola odblokovani spojky
 

Tomu se říká "rada a pomoc" v pravou chvíli - tak by to tu mělo fungovat ve všech případech!  :kol-47:

Ono to ale vždy ani nejde

  • 8 měsíců později...

Zdravím , mam podobný problem , asi před rokem dělaná repase vymena oleje , a dnes jsem chtěl couvat do prudsiho kopce a nic :-) dopředu to jede normalne i do prudkého kopce , po rovině na zpátečku taky :-) ale přejet třeba nájezd do garáže bez rozjezdu nejde :-) , to je normální ? Asi ne co ? :-)

Ahoj mno  a co diag hlasi ti neco? ono jde pomoci manualu a diagnostiky zkouknout funkce ventilu ktere ovladaji zpatecku  a podle nich je mozne zaznamenat projev tech ventilu.

Aha, dik ted jsem v Rakousku a zjistil jsem to dnes při couvani do kopce tak doufám ze dojedu domu :-) tak to napojim na diagnostiku a zjistím chyby a pak napisu :-)

Tak maxi-k nediagnostikuje tiptronic :-( tak musím někam na vag :-)

Upraveno od ZdeněkTr

bavil jsem se o tomto s klucinou co to dela a rikal ze pokud jsi vymazal chybu a prevodovka se znova nahravala do zakladniho nastaveni  a potom prestala radit tak tam mas nejakou netesnost v systemu to znamena vice variant. praskly kos, malo oleje. netesnost na mechatronice nebo vadnou civku. bohuzel jedina moznost jak to zjistit rozebrat soukoli a natlakovat mechatroniku.

 

diag jsi nacital komplet auto nebo jen prevodovku? chyba prevodovky muze byt ulozena jak v motoru tak i v abs jednotce

Já jen připojím několikaletou zkušenost a zároveň připomenu, k čemu vlastně OBD diagnostika slouží:

Nejdříve se vyčte paměť závad, poté se vymění (opraví) vadná součástka, pak se znovu vyčte paměť závad a příslušná chyba smaže.

Vždy platí následující pravidlo: nemazat závady, aniž si člověk není jistý, co je to vlastně zač a proč se tam objevila. U převodovky toto platí tuplovaně

Dále: vymazáním paměti závad se auto nikdy nespraví, naopak vždy to akorát zkomplikuje další práci !

Není dobré často a mnohdy nesmyslně napojovat auto na diagnostiku a už vůbec ne opětovně promazávat paměť závad. Proč tedy lidi neustále napojují auto na diagnostiku a mažou závady, o kterých nic neví? PROTOŽE JSOU PROSTĚ DEBILNÍ !

Na to neexistuje jiná odpověď

A úplně nejhorší je maník alá "sousedovic Pepík Vomáčka" s čínským kabelem a VAGínou s crackem z "ULOŽ TO".

Taková kombinace jelito&noťas dokáže být pro auto velice nebezpečná

TAKŽE NEŽ ZAČNETE AUTO NAPOJOVAT NA DIAGNOSTIKU, MĚJTE JASNÝ CÍL, PROČ(závada, výmaz servisu, nakódování komponent, apod). NIKDY ZBYTEČNĚ NENAPOJOVAT NA DIAG A UŽ VŮBEC NEMAZAT CHYBY, O KTERÝCH NIC NEVÍTE, NEBO NEDOŠLO PŘED VÝMAZEM K OPRAVĚ

Upraveno od SUP1

Proto jsem se ptal a zitra jdu za někým kdo tomu rozumí (snad) :-)

to jsme dostali ...... :kol-26::kol-28:

v pondělí 7.3. jde rozebrat a uvídíme :kol-33:

Upraveno od ZdeněkTr

  • 3 týdny později...

tak vypadá že je opraveno :-) bylo to ucpaným ventilkem na rozvaděči ,ale abych to vzal popořadě :-)

 

před asi 20 000km  převodovka přestala řadit , olej asi nebyl měněný nikdy předtím (cca 300000 km) jak jsem zjištoval

našel jsem opravaře , jelikož jsem z Trutnova tak nejblíž to bylo v polsku :-) asi 50 km Walbrzych snad nebude vadit kontakt http://www.skrzyniewalbrzych.pl/

dá se sním mluvit česko-polsko-anglicky :-)

poprvé mi měnil nějaký koš + hydroměnič +těsnění filt a olej a nevím co všechno :-) uplně všechno jsem mu nerozuměl :-) dostal jsem dvě nabídky na součástky, jedna verze 6 měsíců záruka a 60000km , druhá 12 měsíců a 90000 km záruka, ted po 6 měsících jsem si všiml té zpátečky tak jsem mu volal a říkal ať přijedu že na to koukne, v pondělí jsem mu to dal a ve středu volal že je to hotové,

byl to ucpaný rozvaděč,

vysvětlil mi že jak se do dělalo před tím, tak se snažil to vyčistit ale ty piliny z toho jak se před tím 300000km neměnil ojel tak se to ucpalo - tak jsem to alespon pochopil

ted vymenil olej filtr a těsnění a dal mi jiný rozvaděč

Někdy jsou poláci dobří, proč ne....

No hlavně že už řadíš :kol-27:

no ja ted u kamarada videl na stole rozebranyho tiptronika a muzu s klidem rict ze si to rozhodim doma sam. nic natom neni pokud mate manualni postup co kde povolit a jak nastavit. takze paradicka. ty lamely co jsou vevnitr se daj krasne zmerit a po sleze za par kacek  vymenit nebo pokud nejsou sjete na maderu vypodlozit. takze jakmile bude motorka ready a bratr me podpori v neprizni pocasi vozem jde supik na spalky a prevodovka ven. do te doby dokut jsem to nevidel u kamarada jak vse funguje a rozebira se tak jsem se toho bal ale ted kdyz jsem to vse ohmatal tak se tolik nebojim. a oproti tem 30 tisicum co cheji v servise kde nevite co vse vam vymeni tak radeji dam zkusim stesti doma na koleni

ZdeněkTr heled jestly to neni tajny napis kolik jsi platil za ty prace i s materialem.

:-) hovy hydromenič SACH 8974,7 , sada těsnění či co 8012,- , koš D/G 6/4 ZF 2692,- , filtr original 1599,- , olej 8 L 3205,- , práce 3846,- celkem 28333,- záruka 12 měsíců

levnější sada hydroměnič 5448,- sada těsnění 5128,- koš D/G 6/4 FZ 2692,- , olej 8L 3205,- , filtr 769,- , práce 3846,- celkem 21089,- záruka 6 měsícu

ted rozebíral znova převodovku, čistil, měnil ojel, filtr a těsnění za to chtěl 650 zl - 4095,- kč a za ten rozvaděč 1500 zl - 9450,- záruka 12 měsíců

přijde mi že s ním je dobrá dohoda , tvrdil že dělal 5 let v Anglii převodovky tak ví co dělá :-)

přesně :-) jak říkaš Honzo, jsem myslel že to je masakr koleček uvnitř ale zas toho tam tolik není :-) a ty lamely :-) jsem se musel smát a vzpomněl jsem si na pionýra (motorku 50 ccm) a říkal jsem mu že to vypadá stejně :-)

To Hanz: jestli do toho půjdeš, jsi frajer. Rozhodně o tom poreferuj a hodně foť

ZdeněkTr uf no pekny ceny jako. ty delas ve zlatem dole ? :D :d :D

 

SUP1 mno pujdu protoze abych nekomu daval 5130 zato ze me sunda a nahodi prevodovku me prijde jako totalni kravina a to je navc bez daneho dilu a vseho kolem mno a jeste bych zapomel ze bez tohoto neuzna zaruku na prevodovku takze urcite je pro me lepsi nakoupit dily na ktere dostanu latu 24 mesicu :D

:-) :-) mluvil jsem z borcem v Mladé Boleslavi :-) ted si nevzpomenu na jmého a ten řekl 45000,- bez DPH za repasovanou bez toho hydromenice a rozvadeče, bez náplně a bez práce :-) takže to by bylo tak asi 80000 :-) pak jsem našel borce co tomu asi fakt těžce rozumí je to slovák a hodně píše na dieselpower foru ale ten řekl cca 1500,- EUR minimum  taky bez hydroměniče a rozvaděče :-) takže polák za 21000,- vyšlo nejlépe :-)

 

ceny to jsou palby :-) to jo :-)

 

já ti taky přeju at ti to jde :-) snad příště nebude ale kdyby tak rád příště klidně pojedu za tebou :-) :-)

 

jo jo Honzo foť foť, mrzí mě že jsem neměl čas tam s nim být jak to dělá :-(

Upraveno od ZdeněkTr

  • 6 let později...
V 5. 6. 2015 na 19:26, JanSuperb napsal:

ahoj zde je z visu popis co bys mohl zkusit zkouknout

Informace o závadě: 17125
Popis: spojka pro premosteni menice - zadny prenos sily
Možné příčiny: nizka hladina naplne nebo silne znecisteni-netesnost-menic tociveho momentu vadny-ventil N94 a N218 vadne-odblokovani spojky vadne
Možné projevy:
Doporučený postup: kontrola naplne-kontrola tesnosti-ventilu N94 a N218-kontrola odblokovani spojky
 

Dobrý 3 mam podobny problem s převodovkou, dokážete ji opravit? Odkud jste? 

20221022_194618.jpg

20221022_194348.jpg

20221022_194210.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.