SuperbTdi Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 Zdravim Vas , Prihodila sa mi taka nestastna vec . Po vymazani chyby prevodovky : 17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferredP0741 - 35-10 - - - Intermittentmi auto prestalo cuvat , sice nie uplne teraz len 2 sekundy potiahne a potom ako keby som vyradil , pred vymazanim chyby prevodovka radila bez problemov...Stretli ste sa uz s niecim takym ? Dakujem za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 5. Červen 2015 Sdílet Vloženo 5. Červen 2015 ahoj zde je z visu popis co bys mohl zkusit zkouknout Informace o závadě: 17125Popis: spojka pro premosteni menice - zadny prenos silyMožné příčiny: nizka hladina naplne nebo silne znecisteni-netesnost-menic tociveho momentu vadny-ventil N94 a N218 vadne-odblokovani spojky vadneMožné projevy:Doporučený postup: kontrola naplne-kontrola tesnosti-ventilu N94 a N218-kontrola odblokovani spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akire1 Vloženo 5. Červen 2015 Sdílet Vloženo 5. Červen 2015 Tomu se říká "rada a pomoc" v pravou chvíli - tak by to tu mělo fungovat ve všech případech! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Ono to ale vždy ani nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdeněkTr Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Zdravím , mam podobný problem , asi před rokem dělaná repase vymena oleje , a dnes jsem chtěl couvat do prudsiho kopce a nic :-) dopředu to jede normalne i do prudkého kopce , po rovině na zpátečku taky :-) ale přejet třeba nájezd do garáže bez rozjezdu nejde :-) , to je normální ? Asi ne co ? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Ahoj mno a co diag hlasi ti neco? ono jde pomoci manualu a diagnostiky zkouknout funkce ventilu ktere ovladaji zpatecku a podle nich je mozne zaznamenat projev tech ventilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdeněkTr Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 (editace) Aha, dik ted jsem v Rakousku a zjistil jsem to dnes při couvani do kopce tak doufám ze dojedu domu :-) tak to napojim na diagnostiku a zjistím chyby a pak napisu :-) Tak maxi-k nediagnostikuje tiptronic :-( tak musím někam na vag :-) Editováno: 25. Únor 2016, autor: ZdeněkTr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 bavil jsem se o tomto s klucinou co to dela a rikal ze pokud jsi vymazal chybu a prevodovka se znova nahravala do zakladniho nastaveni a potom prestala radit tak tam mas nejakou netesnost v systemu to znamena vice variant. praskly kos, malo oleje. netesnost na mechatronice nebo vadnou civku. bohuzel jedina moznost jak to zjistit rozebrat soukoli a natlakovat mechatroniku. diag jsi nacital komplet auto nebo jen prevodovku? chyba prevodovky muze byt ulozena jak v motoru tak i v abs jednotce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 (editace) Já jen připojím několikaletou zkušenost a zároveň připomenu, k čemu vlastně OBD diagnostika slouží: Nejdříve se vyčte paměť závad, poté se vymění (opraví) vadná součástka, pak se znovu vyčte paměť závad a příslušná chyba smaže. Vždy platí následující pravidlo: nemazat závady, aniž si člověk není jistý, co je to vlastně zač a proč se tam objevila. U převodovky toto platí tuplovaně Dále: vymazáním paměti závad se auto nikdy nespraví, naopak vždy to akorát zkomplikuje další práci ! Není dobré často a mnohdy nesmyslně napojovat auto na diagnostiku a už vůbec ne opětovně promazávat paměť závad. Proč tedy lidi neustále napojují auto na diagnostiku a mažou závady, o kterých nic neví? PROTOŽE JSOU PROSTĚ DEBILNÍ ! Na to neexistuje jiná odpověď A úplně nejhorší je maník alá "sousedovic Pepík Vomáčka" s čínským kabelem a VAGínou s crackem z "ULOŽ TO". Taková kombinace jelito&noťas dokáže být pro auto velice nebezpečná TAKŽE NEŽ ZAČNETE AUTO NAPOJOVAT NA DIAGNOSTIKU, MĚJTE JASNÝ CÍL, PROČ(závada, výmaz servisu, nakódování komponent, apod). NIKDY ZBYTEČNĚ NENAPOJOVAT NA DIAG A UŽ VŮBEC NEMAZAT CHYBY, O KTERÝCH NIC NEVÍTE, NEBO NEDOŠLO PŘED VÝMAZEM K OPRAVĚ Editováno: 25. Únor 2016, autor: SUP1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdeněkTr Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Proto jsem se ptal a zitra jdu za někým kdo tomu rozumí (snad) :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdeněkTr Vloženo 26. Únor 2016 Sdílet Vloženo 26. Únor 2016 (editace) to jsme dostali ...... v pondělí 7.3. jde rozebrat a uvídíme Editováno: 28. Únor 2016, autor: ZdeněkTr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdeněkTr Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 tak vypadá že je opraveno :-) bylo to ucpaným ventilkem na rozvaděči ,ale abych to vzal popořadě :-) před asi 20 000km převodovka přestala řadit , olej asi nebyl měněný nikdy předtím (cca 300000 km) jak jsem zjištoval našel jsem opravaře , jelikož jsem z Trutnova tak nejblíž to bylo v polsku :-) asi 50 km Walbrzych snad nebude vadit kontakt http://www.skrzyniewalbrzych.pl/ dá se sním mluvit česko-polsko-anglicky :-) poprvé mi měnil nějaký koš + hydroměnič +těsnění filt a olej a nevím co všechno :-) uplně všechno jsem mu nerozuměl :-) dostal jsem dvě nabídky na součástky, jedna verze 6 měsíců záruka a 60000km , druhá 12 měsíců a 90000 km záruka, ted po 6 měsících jsem si všiml té zpátečky tak jsem mu volal a říkal ať přijedu že na to koukne, v pondělí jsem mu to dal a ve středu volal že je to hotové, byl to ucpaný rozvaděč, vysvětlil mi že jak se do dělalo před tím, tak se snažil to vyčistit ale ty piliny z toho jak se před tím 300000km neměnil ojel tak se to ucpalo - tak jsem to alespon pochopil ted vymenil olej filtr a těsnění a dal mi jiný rozvaděč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 Někdy jsou poláci dobří, proč ne.... No hlavně že už řadíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 no ja ted u kamarada videl na stole rozebranyho tiptronika a muzu s klidem rict ze si to rozhodim doma sam. nic natom neni pokud mate manualni postup co kde povolit a jak nastavit. takze paradicka. ty lamely co jsou vevnitr se daj krasne zmerit a po sleze za par kacek vymenit nebo pokud nejsou sjete na maderu vypodlozit. takze jakmile bude motorka ready a bratr me podpori v neprizni pocasi vozem jde supik na spalky a prevodovka ven. do te doby dokut jsem to nevidel u kamarada jak vse funguje a rozebira se tak jsem se toho bal ale ted kdyz jsem to vse ohmatal tak se tolik nebojim. a oproti tem 30 tisicum co cheji v servise kde nevite co vse vam vymeni tak radeji dam zkusim stesti doma na koleni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 ZdeněkTr heled jestly to neni tajny napis kolik jsi platil za ty prace i s materialem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdeněkTr Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 :-) hovy hydromenič SACH 8974,7 , sada těsnění či co 8012,- , koš D/G 6/4 ZF 2692,- , filtr original 1599,- , olej 8 L 3205,- , práce 3846,- celkem 28333,- záruka 12 měsíců levnější sada hydroměnič 5448,- sada těsnění 5128,- koš D/G 6/4 FZ 2692,- , olej 8L 3205,- , filtr 769,- , práce 3846,- celkem 21089,- záruka 6 měsícu ted rozebíral znova převodovku, čistil, měnil ojel, filtr a těsnění za to chtěl 650 zl - 4095,- kč a za ten rozvaděč 1500 zl - 9450,- záruka 12 měsíců přijde mi že s ním je dobrá dohoda , tvrdil že dělal 5 let v Anglii převodovky tak ví co dělá :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdeněkTr Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 přesně :-) jak říkaš Honzo, jsem myslel že to je masakr koleček uvnitř ale zas toho tam tolik není :-) a ty lamely :-) jsem se musel smát a vzpomněl jsem si na pionýra (motorku 50 ccm) a říkal jsem mu že to vypadá stejně :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 To Hanz: jestli do toho půjdeš, jsi frajer. Rozhodně o tom poreferuj a hodně foť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 ZdeněkTr uf no pekny ceny jako. ty delas ve zlatem dole ? :d SUP1 mno pujdu protoze abych nekomu daval 5130 zato ze me sunda a nahodi prevodovku me prijde jako totalni kravina a to je navc bez daneho dilu a vseho kolem mno a jeste bych zapomel ze bez tohoto neuzna zaruku na prevodovku takze urcite je pro me lepsi nakoupit dily na ktere dostanu latu 24 mesicu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdeněkTr Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 (editace) :-) :-) mluvil jsem z borcem v Mladé Boleslavi :-) ted si nevzpomenu na jmého a ten řekl 45000,- bez DPH za repasovanou bez toho hydromenice a rozvadeče, bez náplně a bez práce :-) takže to by bylo tak asi 80000 :-) pak jsem našel borce co tomu asi fakt těžce rozumí je to slovák a hodně píše na dieselpower foru ale ten řekl cca 1500,- EUR minimum taky bez hydroměniče a rozvaděče :-) takže polák za 21000,- vyšlo nejlépe :-) ceny to jsou palby :-) to jo :-) já ti taky přeju at ti to jde :-) snad příště nebude ale kdyby tak rád příště klidně pojedu za tebou :-) :-) jo jo Honzo foť foť, mrzí mě že jsem neměl čas tam s nim být jak to dělá :-( Editováno: 13. Březen 2016, autor: ZdeněkTr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustav89 Vloženo 28. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2022 V 5. 6. 2015 na 19:26, JanSuperb napsal: ahoj zde je z visu popis co bys mohl zkusit zkouknout Informace o závadě: 17125 Popis: spojka pro premosteni menice - zadny prenos sily Možné příčiny: nizka hladina naplne nebo silne znecisteni-netesnost-menic tociveho momentu vadny-ventil N94 a N218 vadne-odblokovani spojky vadne Možné projevy: Doporučený postup: kontrola naplne-kontrola tesnosti-ventilu N94 a N218-kontrola odblokovani spojky Dobrý 3 mam podobny problem s převodovkou, dokážete ji opravit? Odkud jste? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.