Lesiel Vloženo 5. Červen 2015 Sdílet Vloženo 5. Červen 2015 Zdravím první otázka se týká mé felicie mám na baterii přiveden kabel k suboferu v kufru a pak nulka na kostru u zadniho světla jakmile dam do kable plusového pojistku tak mi bouchne nevím co stím nevíte kde je chyba pojistka která je v bdně vypadá v pořádku takže tuším že problem bude v kbeláži ale nevím kde je to jen drát xD druhá otázka kamarád má také felicii začal mít problémy s elektrikou, rozbil se alternátor, vyměnil se dobíjí, ale asi mu něco někde fest zkratovalo, ma už třetí baterii a pořád mu to jen tak zničeho nic chcípne nabije baterii nastartuje a nebo na roztlačení nastartuje a po nějaké době jízdy prostě vypne dneska mu něco při otačení klíčku bzučelo v pojistkové skříni a pak to přestalo nevíte v čem by mohl být problém moje felicie je mpi 1.3 40kw kamarádova je také 1.3 50kw jeden z těch B něco motorů GLX či co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 (editace) 1) Kabel pro napájení sobwooferu vyzkoušíš následovně - odpoj ho od subu, na konec u baterky dej odpovídající pojistku - vydrží nebo buchne? Pokud vydrží, je kabel OK, pokud buchne, je někde kabel zkratovanej na kostru (prodřená izolace na plech kastle). Další krok - pokud pojistka vydrží připojení samotnýho kabelu, připoj i woofer ZATÍM BEZ SIGNÁLU - a zas si odpověz, pojistka vydrží nebo buchne? Pokud vydrží, zkus woofer vybudit. Pokud buchne, je ve wooferu závada a musí se (dát) opravit. A poslední, ODE MNE DOPORUČENÁ věc je natáhnout si "nulovej" čili "mínusovej" kabel o stejným průřezu jako má "plusovej" k wooferu přímo od baterky - kastle je na tenhle účel dost nespolehlivej "vodič" a u felicie obzvlášť (z výroby nemá vzájemně prosvařovaný díly karosérie v místech vybranejch speciálně za účelem elektrickýho kostření). Pokud si sám nevíš rady, sežeň někoho, kdo si s elektrikou tyká líp než ty - už kabel s pojistkou 20 a víc ampérů může auto zapálit, pokud na něm vznikne zkrat. 2) Dobíjení felicie může ovlivňovat relé s X-kontaktem - pokud nedrží po zapnutí zapalování trvale sepnutý (má se vypínat jenom po dobu skutečnýho startování aby se baterka nezatěžovala ničím jiným než startérem), může na něm docházet k nežádoucímu vypínání a tím se odpojuje buzení alternátoru. Sice by se měl nabuzovat po dosažení určitejch otáček i sám, ale jestli blbne X-kontakt, může se i sama přes něco vybíjet baterka a to pak páše tyhle problémy. Celý relé s X-kontaktem je nejlepší vyměnit - a když už se někdo bude rejpat v pojistkový skříni, u feliny VŽDYCKY doporučuju celou tu desku vymontovat a na rubu pořádně propájet - je docela klidně možný, že je tam porušenej pájenej spoj a už od toho blbne ten X-kontakt - u favoritů a felin jedna z "vrozenejch" nemocí... Editováno: 6. Červen 2015, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Přesunuto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Dík, Pawouku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lesiel Vloženo 6. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 (editace) Nestašte mě stim že mi to muže zapalit auto xD onehda mi vyhořeli tenčí kabliky s 10 amper pojstkou xD a myslel sem e mě odvezou malem sem dostal infarkt xD ten kabel zkontroluju je dost možný že bude někde trhlej a k ty kostře negovat to u baterky xD to bude problém už natahnout skrz tu dirku do motoru byl problem stim tlustym plusákem xD další už tam nenarvu xD mam to nulovaný na matičce světla to by mělo stačit ne? Editováno: 6. Červen 2015, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Lesieli, já nevím, ale děláš si z nás srandu? Problémy s elektrikou napřed řešíš v motorové sekci a teď tady v elektrice píšeš cosi o drnčení plechů nebo výfuku pod motorem? Co to má společného s elektrikou? Dej to pryč, nebo to smažu já a pak to bude už horší. Dodržuj pravidla fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Nj, to jsou ti voslové z Atlasu Hub - "esemesština" bez velkejch písmen a diakritiky, schopnost respektovat pravidla fór silně snížená, egocentrismus und namachrovanost zbytnělý až hypetrofovaný, absence schopnosti i jen poděkovat a trvalá oponence proti názorům jinejch... Asi začnu uplatňovat totální ignoraci všech Xichtoknihařů křížemkrážem přes celej net, začínají mě všeobecně pojato docela silně srát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lesiel Vloženo 6. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Tak se omlouvám že jsem chtěl vyřešit všechno v jednom vláknu abych nemusel spamovat a samozřejmě děkuji za odpovědi. vlakno mužete uzavřít odpovězeno mi bylo a omlouvám se že jsem někoho pohoršil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Sdílet Vloženo 6. Červen 2015 Členění fora na specializované sekce není jen tak pro nic za nic. Tobě přijde jako normální řešit nějaké plechy v elektrice? Příště bude někdo řešit výměnu pístů v interiéru... O nic jiného nejde, jen o to, dodržovat místní pravidla a zvyklosti. Tož tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.