Publikováno Říjen 14, 20159 r Dobrý deň, Chcel by som sa Vás pekne opýtať prípadne poradiť ak máte nejakú skúsenosť s týmto problémom. Chybu regulácie trisky mi vypisuje momentálne na prvej triske motor má cca 160 000km. Keď som to po dlhšej dobe mal napichnuté na PC tak to vypisovalo ako sporadickú chybu aj na 2 a 3 triske a keď som to v tom čase vymazal vypisovalo to na 4 triske...teraz tá prvá. Prejavy problému sú pri otáčkach okolo 1800-2000 vibrácie motoru či už za jazdy alebo pri státí. Veľa šom toho našiel o napnutí kontaktoch na vstrekoch no nepomohlo. Vymenil som aj snímač vačky kľuky a taktiež kabeláž v hlave. V podstate momentálne sa triska na 1 valci chová pri otáčkach popísaných vyššie tak, že vyskočí aj viac ako -2,1. Nechcem sa unáhliť preto som skúsil sa poradiť aj tu keďže veľa ľudí ma na to rôzny názor, jedny to vidia na trisku druhý na čerpadlo. Mám za to, že bysom mal trisky minimálne dať asi skontrolovať prečistiť a skúsiť čo sa tým vyriešilo. Stretol sa s tým niekto? Ďakujem Upraveno Říjen 14, 20159 r od 18wiking18
Říjen 16, 20159 r najlacnejsia varianta je vybrat vstreky von,nanovo pretesnit a vycistit a nastavit Upraveno Říjen 16, 20159 r od sparco gti
Říjen 20, 20159 r Autor Dakujem za info. Trisky som medzi časom vybral a kedže v poslednej dobe mi to robilo na triske na prvom valci vymenil som ich medzi sebou 1za 2 no a zase mi to vypisovalo na ten prvej. Tzn trisky su asi dobre podla mna ale chybu budem musieť hľadať v kábloch alebo v riadiacej jednotke
Říjen 22, 20159 r treba zmerat tlaky na tom prvom valci min 30bar Upraveno Říjen 22, 20159 r od sparco gti
Prosinec 3, 20159 r Autor No medzi časom som dal auto do škodovky kde mi povedali ze meraním zistili nízky tlak paliva pri vyšších otáčkach a ze to vidia na tandemove čerpadlo. Vymenene a nepomohlo. To iste
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.