Přejít na obsah

octavia RS zle startovanie, zly chod motora, diery vo vykone


8tomas8

Doporučené příspěvky

Pozdravujem vás ...

 

mám problém so štartovaním na mojej octavii RS 1.8T AUQ 132kw 228 000 ... (

) štartujem na 4 - 5 krát vždy keď sa to chce chytiť tak to znovu hneď skape ako na videu ktoré som nahral ... tam to síce robi len raz ale vždy to je 4 - 5 krát ... keď bolo pekné počasie tak sa to tvárilo ok .. ako náhle je vlhko .. a hlavne vlhko tak automaticky štartujem na niekoľko krát ... tie otáčky sem tam kolíšu 10 sekund to ani nereaguje na plyn akoby to chcelo zdochnut potom nechcelo .. katastrofa

 

popritom sa mi niekedy stane aj v hociakej rýchlosti .. že mi na pol sekundy naskoči EPC vypne riadenie a potom hneď naskoči ... neni to nič príjemné hlavne keď tomu šľapem ...

 

mam už otestovanú aj taku cestu kde sa robi dialnica a tam je to celkom zaprašené ... a tam niekedy uplne strati vykon cukne ho na 3 sekundy plyn nereaguje otacky padaju padaju a z 95% naskoči jak ho kopne ...

 

VAG neukazal nič piše system ok, všetky valce premerané, sviečky nove, filtre olej samozrejmosť, všetky hadičky skontrolovane už v 3 autoservisoch .. všetko premerané čo sa dalo premerať ... a je to až zúfale že nič to neukazuje a pritom to vyznačuje evidentné problémy ...

 

samozrejme po štartovaní musim počkať 2 minuty kym neklesnú otáčk lebo keď po naštartovaní by som chcel hneď niekam isť tak auto je ochotné hneď zdochnuť pokial by som mu neprišľapol čo je hlúposť ... na videu síce mam akurat že mi svieti kontrolka nádrže ale to je ojedinely stav :) tankujem vždy minimalne do polovičky a robi to aj vtedy

 

 

nepáči sa mi to cele hlavne že to nik nevie vyriešiť a že sa tvári všetko OK tak som sa rozhodol napísať sem ...

 

nejaké nápady? Rady?

 

Ďakujem za každú radu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mě díry ve v tahu a špatný start zejména v chladným počasí (taky to chytlo až na potřetí a nehledě na to že vag nic takovýho nevypíše,nezaznamená nějaký pokles tlaku v palivovým systému) dělalo palivový čerpadlo prostě už netlačilo kolik mělo po výměně jede auto jak urvaný ze řetězu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Palivovy filter mam vymenený ... mam vymenený aj výfuk (bola diera) ... olej filtre šetko ok ... 

 

začína to byť zúfale hlavne keď VAG neda ani jednu  chybyčku ... turbo bolo merane - OK, váha vzduchu - OK, podtlakove zadičky skontrolované - OK, škrtiaca - OK, cerpadlo mi nevedia zmerať či je v poriadku nikde ... ale asi ho vymenim aj tak a uvidím. 

 

k tomu sa mi pridáva ďalší problém bohužial .... vybíja mi niečo baterku ... v lete mi ju vybíjala zla spinacia skrinka ... ked sa to vymenilo bolo pol roka ok a teraz zase niečo ma odber ... v sobotu prídem vnoci s autom a v pondelok pripadne hneď ďalší deň už nenaštartujem ... baterka je ok ma pol roka 2 (mám ich 2 a striedam stále keď niektoru vybije) jazdil som už aj s odpojeným rádiom ... skušal vyberať poistky a merať ... ale neda sa to odychtiť čo je zle ... meral som to samozrejme ampermetrom .. alternator vyzera ok ... 

 

už keď na začiatku dam kľúč do prvej polohy a pocujem ze čerpadlo nedotlačí benzín (robí na konci taky zvuk - tu du du du du) a konec nenaštartujem .... 

 

Za každu rado ďakujem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...