Publikováno Leden 13, 20169 r Zdravím, minulý týden jsem si nechal vyměnit čelní sklo na octavii II. v autorizovaném servisu Škoda, včera jsem zjistil že sklo prasklo (v horní levé části pod linkou od samého kraje okna cca 10cm směrem ke středu okna). Na čelní straně okna je sklo bez poškození žádná ťupka nic. Takže je jasné že sklo bylo poškozené buď při instalaci v servisu nebo se jedná o vadný kus.... Dnes jsem byl v servisu a jako reklamaci mi to nemíní uznat. Zajímal by mě Váš názor jak by jste dál postupovali?
Leden 13, 20169 r Reklamoval bych to znovu a příště jel tam, kde to umí. Zjevně ho nalepili špatně, vzniklo pnutí a sklo ruplo..
Leden 14, 20169 r Jako jak nechtěli uznat!!!??? Udělat kravál!!! Se na to snad vztahuje záruka ne!!!??
Leden 14, 20169 r to se tezko bude uznavat,jak dokazes ze ti na to treba neco nespadlo?je to tezko no,co ti dali za sklo?znacku myslim,jak dlouho tam auto meli?
Leden 14, 20169 r Reklamoval bych to znovu a příště jel tam, kde to umí. Zjevně ho nalepili špatně, vzniklo pnutí a sklo ruplo.. jak nalepili spatne?toto neni sklo ktere je nosny prvek auta jak treba nektere audi atd. jedine ze by ho dali opravdu malinko toho lepidla a natlacili ho na kastli jedine tak,to se zjisti az se to rozbite bude odrezavat,mohla to zpusobit treba zmrzla voda v kombinaci rychloskleni ze zakaznik jede za 2hodiny domu,treba Upraveno Leden 14, 20169 r od foxdivemaster
Leden 14, 20169 r No mi měnili sklo v autorizáku,dali originál sklo a auto tam bylo 2dny. Tento týden jsem měnil sklo na Fordu v autoskle a v 8hod jsem přistavil a v15:30 mi volali že hotovo... Můj názor je že autorizák se tomu věnuje víc(dodržuje nějaké postupy) než autosklo(netvrdím že to ojebávají) samozřejmě asi každý z nich má jinou technologii,tmely,lepidla??? Myslím že to holt udělali blbě,což se prostě stane. Ale že by to nechtěli uznat??? Musí se na ně zatlačit a když to nepomůže tak přes zákaznický servis Škoda??
Leden 14, 20169 r otazkou je jestli kdy ti to v tom autorizaku menili,z vlastni zkusenosti min 12hodin auto bez pohybu po nalepeni skla ikdyz je lepidlo dvouhodinove
Leden 15, 20169 r niekedy sa to stane ale na OII skoro vôbec , často je ťuknuté od prepravy /ale to sa origo okna netýka to je zabalené top / , najskôr tam bude málo tmelu v tom mieste a vzniklo pnutie a prasklo to , každopádne reklamovať to musí ísť a trval by som na tom nech to vyrežú a zdokumentovať to osudné miesto koľko je tam tmelu ... dvojhodinový ochod maju dnes skoro všetky lepšie lepidlá , osobne tomu moc neverím , chce to mať teplú dielňu , v teple nalepiť aj nechať v noci uschnúť
Leden 15, 20169 r V každém případě je donuť k sepsání reklamačního protokolu. Kde bude popsaná závada a zdůvodněnění, proč oni reklamaci zamítají (pokud si to tedy nerozmyslí). Jinynými slovy oni musí definovat příčinu prasknutí a to už nemusí být tak jednoduché s tebou vyběhnout. Pokud s tímto verdiktem nebudeš souhlasit, tak se můžeš obrátit na nezávislou autoritu. Jiný postup je bezpředmětný. Takže bacha: "slovní reklamace" je úplně k ničemu. Pokud jsi s nimi nic nesepsal, tak jsi tam vlastně nebyl a z jejich pohledu závada neexistuje.
Červen 12, 20169 r Stalo se mi to same po 10 mesicich. Měnili originál na OI a prasklo vnější sklo z kraje uprostřed do středu okna délka 20 cm během jedny noci na dvoře. Reklamace v autorizovaným servisem. První technik tvrdil něco o kroucení kastle. Tak jsem ho poslal mlaďaka do pr..le. Počkal jsem na jinyho, vysvětlil mu situaci a tvrzení jeho kolegy. Poklepal si na čelo vypsal papíry a vyměnil sklo. Škodovka reklama či uznala. Není technik jako technik a základ je se sebou nenechat vy..bat. Rozum do hrsti. Případně pak už jenom DAS, znalecký posudek atd. Ale nejdříve jim to zkus rozumě vysvětlit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.