Jump to content

Wittmann

Uživatel
  • Content Count

    5,743
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Wittmann last won the day on January 26 2012

Wittmann had the most liked content!

Community Reputation

545 Excellent

About Wittmann

Recent Profile Visitors

4,905 profile views
  1. Musíš spustit přední nápravu. Podrobnosti - Google + "Dílenská příručka Fabia" Pokud řešíš jen rozpadlá plastová lůžka, tak se to dá vyřešit bez demontáže.
  2. Já si myslím, že tato závada nemá se snímačem nic společného. A řekl bych, že tam nejde napětí. A pokud jde, tak je v háji čerpadlo. Respektive velmi pravděpodobně bude vyhnilý tišťák uvnitř - dá se opravit, Možná bude uhnilá jen na čerpadle svorkovnice. V bloku hodnot se dá najít, jaké napětí je na svorkách serva. Bude to jeden z prvních tří bloků hodnot. Měřit po nastartování auta, ne s vypnutým motorem. Ty kabely se nikdy nedají 100procentně zkontrolovat, proto je nejrychlejší provizorně natáhnout paralelní vedení. Chybu je nutné hledat v tom silovém svazku (tlustý dráty, pojistka na akumulátoru)
  3. Asi se budu opakovat, ale z řechto příspěvků mám pocit, že nečtete, co je napsané v tomto (zatím velmi krátkém) vláknu. Ve třetím odkazu (McMatěj) - je přesně uvedeno, co to skákání způsobuje a jak se to dá vyřešit. Je to dokonce oficiální postup od AS. https://forum.skodahome.cz/topic/140369-sk%C3%A1kaj%C3%ADc%C3%AD-st%C4%9Bra%C4%8D/?do=findComment&comment=2262157
  4. Wittmann

    kryt motoru fábia

    jj, chce to překonat poněkud nezdravou sílu, kterou to drží.
  5. Podle mě nemá smysl v to motoru vrtat. Výkon sice papírově vyšší bude, ale reálný rozdíl v dymamice bude zanedbatelný, na nějaká divoké předjíždění s autem plným lidí to stále nebude. To by jsi výkon musel vytáhnout minimálně na dvojnásobek a pak to navíc ještě jinak zpřevodovat.
  6. Já myslím, že o žádnou GO nešlo. Spíš bych to viděl na klasiku - těsnění pod hlavou a následné srovnání hlavy. Možná ještě tak řetěz. Pokud se dělalo cokoliv jiného, tak je to více než divné.
  7. Ty dotazy máš pěkně zmatený. Co se týče EGR - vyčistit se dá - jestli to ale pomůže v tvém případě nikdo neví (vzhledem k frekvenci závady bych spíše tipoval, že nepomůže). Dá se i opravit - Poláci na to prodávají náhradní díly. Jenže je problém s jeho demontáží, která se v domácích podmínkách dělá dost blbě (je nad nápravnicí). Pokud si ho umíš sám vymontovat a máš prostor s ním experimetovat a pak případně čekat na dodávku součástek, tak se do toho pousť. V servisu se ti s tím ale nikdo asi drbat nebude.
  8. Může to dělat elektroinstalace, ale takhle na dálku bez výpisu z VAGu se to říct nedá. Reklamuj opravu, případně jiný servis....
  9. já si myslím, že ty výfuky krátká/kombi se liší až v tom posledním dílu. Středový je tedy stejný. Ale zároveň si myslím, že 16V a MPI mají výfuky jiné.
  10. myslíš, jestli má někdo zkušenost s tvojí smlouvou?
  11. Dveře se štelují tak, aby seděly vůči karoserii. Pokud sedí, tak tím problém nevyřešíš. A nemá být v tom těsnění odtoková díra?
  12. Taky bych se toho nějak moc nebál. Jen předpokládám, že se tam můše podstatně snáze dostat něco, co tam nepatří
  13. On je v těch odkazech nějaký "original made in china"? To ti nikdo neřekne. Téměř jisté ale je, že olej není primární příčina, jen zlepšuje/zhoršuje projev jiného nedostatku.
  14. Myslím že smyslupnost výměny oleje v servu se tu už jednou řešila....
  15. Postupné ředění starého oleje novým mi nepřijde jako úplně dobré řešení.
×
×
  • Create New...