Jump to content

Wittmann

Uživatel
  • Content Count

    5,757
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Wittmann last won the day on January 26 2012

Wittmann had the most liked content!

Community Reputation

550 Excellent

About Wittmann

  • Rank
    Mistr Fóra

Recent Profile Visitors

5,224 profile views
  1. nevím jak ostatní, ale já si to nemyslím :-)
  2. jak neplatný? Prostě ho na stránkách ŠA stále nabízejí a i na škoda-dílech mají dostupný economy díl jako "tovární repas".
  3. Ty brď to je nostalgie - 13 let strarý příspevěk :-) No nic, pokud z motoru neteče olej a má nějakou kompresi, tak ano.
  4. Teď je v řiti kde kdo, takovýchto případů bude přibývat i mezi dříve spolehlivými...
  5. A když si tím "pěkně vypadajícím" výfukem zatřepal, nechrastilo v něm náhodou?
  6. Wittmann

    Kontrolka EPC

    Dlouho to vypadalo, že se z toho vyklube dotaz, ale nekonec nic :-)
  7. Pokud svítí kontrolka, tak je na 100 % uložená v ŘJ serva. Z popisu to vypadá na snímač úhlu.
  8. taky je na zadní nápravě. Účinek se rozděluje podle aktuálního zatížení nápravy. Při jakémkoliv zásahu do soustavy, například změně průměru prasátka, by se měl přeštelovat. Na hlavním válci je jen ventil.
  9. No zjevně to máš blbě zapojený. Ale to je jedno, tuhle svorkovnici zatím nech být. Zaměř se na tu velkou dvoupolovou - ta krmí čerpadlo (tahle ho jen řídí). Stačí natáhnout dráty od akumulátoru a zem k nějakému kostřícímu bodu. Hlavně je nutné dodržet průřez vodičů a nic nepájet (cín způsobuje přechodový odpor, spoje se musí lisovat). Tečou tam desítky ampér, takže jakákoliv nedokonalost spoje může způsobit nefunkčnost čerpadla. Nejlepší by bylo to dělat s diagnostikou a nahrát si blok hodnost s napětím na tzv. svorce 30 serva.
  10. Dovolím si tvrdit, že jsi nepochopil k čemu tam ten omezovač je. Omezovač vyvažuje brzdný účinek mezi přední a zadní nápravou. Má zamezit tomu, aby se při brždění blokovala zadní kola. Pokud máš prázdný kufr a zahamtneš to, tak jde auto vlivem setrvačnosti čumákem do silnice. Tlak na zadní nápravu se snižuje a tím pádem roste pravděpodobnost zablokování zadních kol. Tím částečně klesá brzdný účinek (to je ale minimální problém, protože auto z 80 procent brzdí předkem) a především se zhoršuje stabilizace vozu. Takže z výše uvedeného vychází, že auto bez funkčního omezovače/rozdělovače o něco hůže brzdí (rozdíl je subjektivně téměř nezjistitelný, dá se ale změřit) a především klesá jeho stabilita při intenzivním brždění, zejména při současném průjezdu zatáčkou. Význam této "součástky" myslím vyplývá i z metodiky STK - nefunkční, nesprávně seřízený, demontovaný omezovač je závada kategorie "C".
  11. No fajn, takže jaký ti vyšel rozdíl v brzdné dráze?
  12. Možná mají problém s ne úplně zřejmými vlastnostmi takto upraveného spoje. Netvrdím, že musí být horší, ale chápu servis, pokud se tímto dilematem nechce zabývat.
  13. Nech udělat výpis z diagnostiky. Bez něj nelze dát smysluplnou radu.
  14. Musíš spustit přední nápravu. Podrobnosti - Google + "Dílenská příručka Fabia" Pokud řešíš jen rozpadlá plastová lůžka, tak se to dá vyřešit bez demontáže.
×
×
  • Create New...