Wittmann

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4 008
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Popularita

318 Výborná

O uživateli Wittmann

  • Hodnost
    Mistr Fóra

Kontaktní metody

  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 436 zobrazení profilu
  1. Na Slovensku se na STK nefotí?
  2. tak to je možné, O1 má filtr hned na sání (pokud ho někdo nevyhodil)
  3. Asi takhle, za tím ventilátorem je filtr, takže nikam nic nedolítne. Hlavně venkovní sání je přístupné až po demontáži stěračů. Tyhle pěny mám vyzkoušené také, myslím si, že v principu to funguje, jen ten sprej je na to slabý. Proto na to v servisech mají stroje. Pokud někdo chce vyzkoušet, tak se to musí aplikovat za ventilátor, přes šachtu filtru. Pak je také dobré vrazit hadičku do odtoku pro kondenzát a nastříkat přímo na místo činu.
  4. no ono s tím katalyzátorem je to trochu složitější. Je to spíše příčina, než důsledek - o téhle pro tento motor typické závadě je tu někde celé vlákno a tam je to vše popsané.
  5. jakmile to hlásí chybu, tak by ti emise neměli dát, bez ohledu na to, co naměří
  6. taky by to mohlo dělat horní uložení. Začni ale těmi gumami - stříkni do nich olej, pokud to přestane, tak je to v nich a vyměň je - ze chvíli by to vrzalo zase.
  7. A co čekáš? Máme ti poradit "zfušuj to a ojebej někoho jinýho?" Jen si to pěkně nechej, když jsi si to vybral. Jinak je to 13 let staré auto za pětinu, šestinu původní ceny - je jasné, že si to nějakou investici vyžádá. Pokud to bude jen 30 tisíc, tak je to celkem fajn.
  8. takle jsem to myslel - dokud je to suché, tak to nesmrdí, jakmile to zvlhne, tak to smrdí - jako ten hadr na podlahu. A proto si také myslím, že tam někde bude povlak prachu, který je prorostlý nějakou houbičkou a jakmile se to navlčí, tak to zavane. Také je ale pravda, že po vypnutí té smradlavé klimy se mi zdálo, že náraz vlhkého vzduchu je až moc silný - takže jestli to nemůže být tak, že klima běží, voda kondenzuje. Po vypnutí se teplý vzduch přežene nad tou smradlavou louží (pod výparníkem je taková vanička ze které to odtéká ven) a natáhne do sebe část této vlhkosti včetně toho smradu.
  9. 1) ano ale je suchý, voda se sráží už na výparníku, dál se nedostane 2) ve vnitř je celý agregát vychlazený a najednou přestane proudit suchý vzduch a místo něj přijde teplý s vyšším obsahem vody - ve studeném prostředí musí docházet ke kondenzaci. Jak komu. V současném autě mi smrdí pokud ji zapnu, pak se to trochu zlepší ale smrdí to furt dokud se to nevypne - což značí, že problém vzniká přímo na výparníku.
  10. aby jsi se nedivil, myška zalezlá v sání topení je celkem velký problém. Nadruhou stranu při této "závadě" je hned jasné, že se o zápach klimatizace nejdá.
  11. Přesně tohle mi dělala stará Fabia - smrad až po vypnutí. A podle mě přesně v tomto případě nevzniká smrad na výparníku (to by totiž smrdělo furt) ale až někde dále v rozvodech vzduchu, kde při puštěné klimě ke kondenzaci už nedochází.
  12. Pokud je v systému vlhkost (nějaký funkční odvhčovač to má?) tak může ventil zamrzat, čemuž by odpovídalo to, že to chvíli funguje.
  13. Myslím, že tohle ti úplně nepomůže a že to ani nebude fungovat - vyteče to spoji agregátu topení a k výparníku se to ani nedostane. Problém může být v tom, že se dovnitř dostal nějaký prach/bordel, který slouží jako "květináč". Nejlepší by bylo celý agregát vymontovat, rozebrat a vymýt - hlavně ta žebra výparníku.
  14. to je odpojovač baterie - buď je vadný a nebo je nějaká chyba ve vedení - včetně volantového kroužku
  15. Nevím přesně jak u FIII, ale předpokládám, že to je stejné jako u celého koncernu: Odtok je vedle trubek topení na mezistěně. Žádná hadička tam není, jen takový pindík a přes něj je ještě přehozená chlopeň zvukové izolace. EDIT: Teď jsem našel obrázek, je to sice jiné auto, ale mělo by to být podobné. Je to pod tím "pupkem" izolace