Jump to content

Wittmann

Uživatel
  • Content Count

    5,583
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Wittmann last won the day on January 26 2012

Wittmann had the most liked content!

Community Reputation

522 Excellent

About Wittmann

  • Rank
    Mistr Fóra

Recent Profile Visitors

4,174 profile views
  1. Wittmann

    Brzdy

    jakmile se udělá rezavé mezikruží - nejčastěji z vnitřiní strany, tak už tomu nic nepomůže. Nasvědomí to má přidřený váleček, čepy brzdiče a nebo (nejčastěji) "těsná" destička. Krásně to bývá vidět na válcové brzdě, co mají na STK. Když lehce přibrzdíš, tak je účinek nesouměrný, když na to šlápněš víc, je to OK. Případně to lehce švidrá i bez brždění. Pokud tam to rezavé mezikruží máš, tak se v první řadě musí brzda pořádně rozhýbat a vyčistit dráha destičky. Jinak je to tam zachvíli znova. Je klidně možné, že kotouč ještě není na limitní tloušťce (40 tis. je opravdu málo), dal by se tedy zachránit přesoustružením. To se ale vyplatí jen pokud máš nějakého známého, který ti udělá cenu.
  2. Wittmann

    Brzdy

    problém může být v té rzi. Může být někde něco přidřené, destičky brzdí nerovnoměrně. jakmile to začne reznout, tak pak rychleji obývají.
  3. je to přesně obráceně. Naftovým motorem je kvůli kompresi těžší otočit, proto se dává kapacitnější baterie. Je ale možné, že auto lépe dobíjí, či má menší klidový odběr a nebo s ním jezdíš delší trasy.
  4. Wittmann

    Jaký výfuk na OI

    Podle mě se tohle nevaří, dá se tam spojka. Je to také řešení. Stačí ale vyměnit jen toto: http://www.evyfuk.cz/doplnky/pruzne-dily-vlnovce-dratenky/
  5. Kdyby podepsali mlčenlivost, tak je to větší pikantérie, než bouračka samotná.
  6. Wittmann

    Jaký výfuk na OI

    Změř průměr trubek a délku vlnovce, pak kup o trochu delší, aby se dal nasadit na trubku a přivařit.
  7. vyslovil jsi se naprosto správně, protože to v odkaze výše je vložka zámku.
  8. Tuší někdo, proč se mu to stalo?
  9. Ta kontrolka by mohla souviset se špatným spínačem. Může být chyba v kabeláži, nebo nefunguje ani nový, lze snadno proměřit
  10. No to by mě zajímalo, jak jsi kontroloval tu kabeláž. Jeden svazek je napéjení od baterky, druhý je snímač, třetí elektronika. Stačí, když se dostaneš ke svorkovnici na servu a pak to napojíš na libovolně přístupném místě. Nemusíš kopírovat původní dráhu.
  11. A Dílenkou příručku jsi zkoušel? Je to tam popsané i s obrázkem. A co to znemaná, že "kolísá čidlo"? Pokud kolísá teplota vody na budících, tak chyba bude pravděpodobně někde jinde.
  12. tak to je jasný, že to nemusí být konečná částka - základ závady je možná zřejmý (ale spíš statisticky, než diagnosticky), může tam být ale sousta věcí okolo... Zas bych se tohle ale moc nebál, opravy na Fabii nejsou likvidační.
  13. Těžko radit, záleží na celkovém stavu a také na aktuální závadě. Obecně ale investice 22 tis. do auta s nájezdem přes 200 tis. je spíš nižší než vyšší. Je to prostě ojetina a ta nějaký servis potřebuje.
  14. S tím, co popisuješ by snímač neměl mít nic společného, můžeš ho odpojit a zkusit jezdit bez něj. Spíš to vypadá na tu elektroinstalaci, ale jelikož není chyba trvalá, tak se to nedá moc zjistit, můžeš zkusit paralelním vedením. Natáhnul bych znova datové vedení a pak bych také VAGu v provozu sledoval napětí na svorce 30.
×
×
  • Create New...