Přejít na obsah

Po výměně čelního skla prasklo - autorizovaný servis ŠKODA


MARTHI

Doporučené příspěvky

Zdravím,

minulý týden jsem si nechal vyměnit čelní sklo na octavii II. v autorizovaném servisu Škoda, včera jsem zjistil že sklo prasklo (v horní levé části pod linkou od samého kraje okna cca 10cm směrem ke středu okna). Na čelní straně okna je sklo bez poškození žádná ťupka nic. Takže je jasné že sklo bylo poškozené buď při instalaci v servisu nebo se jedná o vadný kus....

Dnes jsem byl v servisu a jako reklamaci mi to nemíní uznat. 

Zajímal by mě Váš názor jak by jste dál postupovali?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reklamoval bych to znovu a příště jel tam, kde to umí. Zjevně ho nalepili špatně, vzniklo pnutí a sklo ruplo..

jak nalepili spatne?toto neni sklo ktere je nosny prvek auta jak treba nektere audi atd. jedine ze by ho dali opravdu malinko toho lepidla a natlacili ho na kastli jedine tak,to se zjisti az se to rozbite bude odrezavat,mohla to zpusobit treba zmrzla voda v kombinaci rychloskleni ze zakaznik jede za 2hodiny domu,treba

Editováno: , autor: foxdivemaster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mi měnili sklo v autorizáku,dali originál sklo a auto tam bylo 2dny.

Tento týden jsem měnil sklo na Fordu v autoskle a v 8hod jsem přistavil a v15:30 mi volali že hotovo...

Můj názor je že autorizák se tomu věnuje víc(dodržuje nějaké postupy) než autosklo(netvrdím že to ojebávají) samozřejmě asi každý z nich má jinou technologii,tmely,lepidla???

Myslím že to holt udělali blbě,což se prostě stane. Ale že by to nechtěli uznat??? Musí se na ně zatlačit a když to nepomůže tak přes zákaznický servis Škoda??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

niekedy sa to stane ale na OII skoro vôbec , často je ťuknuté od prepravy /ale to sa origo okna netýka to je zabalené top / , najskôr tam bude málo tmelu v tom mieste a vzniklo pnutie a prasklo to , každopádne reklamovať to musí ísť a trval by som na tom nech to vyrežú a zdokumentovať to osudné miesto koľko je tam tmelu ...

 

dvojhodinový ochod maju dnes skoro všetky lepšie lepidlá , osobne tomu moc neverím , chce to mať teplú dielňu , v teple nalepiť aj nechať v noci uschnúť 

post-51372-0-18204900-1452857374_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V každém případě je donuť k sepsání reklamačního protokolu. Kde bude popsaná závada a zdůvodněnění, proč oni reklamaci zamítají (pokud si to tedy nerozmyslí). Jinynými slovy oni musí definovat příčinu prasknutí a to už nemusí být tak jednoduché s tebou vyběhnout. Pokud s tímto verdiktem nebudeš souhlasit, tak se můžeš obrátit na nezávislou autoritu. Jiný postup je bezpředmětný. Takže bacha: "slovní reklamace" je úplně k ničemu. Pokud jsi s nimi nic nesepsal, tak jsi tam vlastně nebyl a z jejich pohledu závada neexistuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Stalo se mi to same po 10 mesicich. Měnili originál na OI a prasklo vnější sklo z kraje uprostřed do středu okna délka 20 cm během jedny noci na dvoře. Reklamace v autorizovaným servisem. První technik tvrdil něco o kroucení kastle. Tak jsem ho poslal mlaďaka do pr..le. Počkal jsem na jinyho, vysvětlil mu situaci a tvrzení jeho kolegy. Poklepal si na čelo vypsal papíry a vyměnil sklo. Škodovka reklama či uznala. Není technik jako technik a základ je se sebou nenechat vy..bat. Rozum do hrsti. Případně pak už jenom DAS, znalecký posudek atd. Ale nejdříve jim to zkus rozumě vysvětlit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...