Publikováno Leden 29, 20169 r Dobrý den u našeho supa 2.8 V6 LPG rv 2004 se objevila závada motoru.Wag píše vynechávání zážehu 1,2,3 válce.. Auto po startu nejde do otáček z výfuku jde cítit benzín,motor se celý klepe nejede a zdechá.Mohl by prosím někdo poradit co s tím? Auto v minulosti prodělalo opravy na motoru:vyměněny hlavy,pístní kroužky na jednom válci.Tlaky jsou o.k Děkuji za každou odpověd...
Leden 31, 20169 r Zkontrolovat svíčky, jesli dávají jiskru. Pak kabely. Ale vypadá to na zapalovací cívku . To do čeho se připojuji kabely. Upraveno Leden 31, 20169 r od Jacques.
Leden 31, 20169 r Autor svíčky jsou nové,kabely a cívka je puvodní.auto má najeto cca 180 000 km poctivých.koupím vše nové a vyzkouším... každopádně,díky za radu...
Únor 1, 20169 r Neodejdou běžně 3 svíčky najednou. Tohle bude jedna ze dvou cívek (jedna na jednu stranu a druhá na druhou stranu) Před tím, než koupíš novou, zkontroluj spíše její napájení (5ti pólový černý konektor) Hlavně nejezdit a zbytečně nestatovat, nespálená směs může poškodit motor
Listopad 14, 20168 r Autor Po dlouhe dobe se vracim k tematu.auto stalo 4 mesice v servisu a vysledek zadny,ani zvedla kapota!Prosim o radu,je tu nekdo z okoli Blanska,kdo tomuto motoru rozumi?Dekuji za kazde info.
Listopad 14, 20168 r Ty se ptáš, co s tím, radu dostaneš, napíšeš, že to koupíš a pak to šoupneš do servisu. Nechápu. A auto necháš kdovíjakým umělcům 4 měsíce Upraveno Listopad 14, 20168 r od SUP1
Listopad 14, 20168 r Autor Koupil jsem vse a vymenil..beze zmeny..Ti umelci,jak rikas,jsou lide,ktere znam cca 15 let.o to je to pro mne vetsi zklamani.
Listopad 14, 20168 r No mohli jsme řešit dále. Tvé zklamání chápu. Možná by to chtělo změřit rovnou kompresní tlaky, bylo by jasné, jestli shánět nový motor (levnější, než oprava)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.