Publikováno Březen 30, 20169 r Začínám si všímat kovového hluku při jízdě u doposud dokonale tichého auta - 1.8 TSI CDAA s DSG 7°. Hluk souvisí jen s rychlostí auta, projevuje se i při N, takže motor to není, nemění se v zatáčkách, takže ložiska v kolech také ne... Moc hlasité to není, je slyšet jen na dobré silnici asi od 70 km/h, ale raději bych to řešil včas. Takže něco mezi DSG a koly - setkali jste se s podobným problémem s DSG, nebo může jít o diferenciál?? Zatím dva značkové autoservisy bez názoru... Moc dík za tipy, Miloš
Duben 28, 20169 r Zkus nahrat video a dat sem odkaz. Kazdopadne takhle z popisu ti asi nikdo nic nerekne.
Duben 29, 20169 r Autor Ahoj,bohužel to z nahrávky není moc slyšet, lidské ucho to přímo v autě vnímá líp... Video je zde: Video z mobilu má asi kvalitnější zvuk: Zkusil jsem nahrát samotný zvuk mobilem. Ten jsem upravil v editoru (zvýrazil výšky), ale o moc lepší to není. Mezitím jsem kontaktoval pana Sixtu, potvrdil mi obě možnosti a když jsem v našem servisu požádal o doporučené kontroly, příp. demontáž DSG, dali mi tip na jiného specialistu přes převodovky. Asi ne tak známého, ale prý přinejmenším stejně dobrého, školí ve Škodovce: pan Zábrodský z Liberce. Za panem Sixtou bych musel do Boleslavi, přesněji Kosmonos, pana Zábrodského mám blíž a nemusím převodovku vyndávat z auta, udělá vše sám. Příští týden mu auto předám a pak dám vědět. Upraveno Duben 29, 20169 r od milos_s
Duben 30, 20169 r Muzes mi, prosim, zaslat kontakt na pana Zabrodskeho? Take bych se potreboval zeptat na neco ohledne prevodovky a je pro mne lepsi, kdyz bych ji eventuelne nevyndaval z auta. Sice mam z Kladna Liberec dal nez Boleslav, ale zase ne o tolik. Dik.
Květen 2, 20169 r Autor Už mám souhlas pana Zábrodského, kontakt dávám do SZ.Dnes odpoledne jsem mu auto předal...
Červen 14, 20169 r Autor Také musím dát vědět výsledek: Auto už mám pár dnů doma a jezdí zase jako nové. To bylo koleček :-)Motor si ševelí, že ho skoro není slyšet (až na obvyklý pěkný zvuk na plný plyn kolem 5000 ot/min. :-)a nové ložisko v převodovce je naprosto tiché. Hluk způsobovalo "kuželíkové ložisko hřídele zpátečky".Je vidět, že by ještě vydrželo, ale nechtěl jsem si zbytečně zahrávat.Převodovka to být musela, když je i diferenciál umístěn v ní... K tomu mám v DSG novou řadící vidlici, vyměněný olej, těsnící kroužky + další ložiska.A v motoru vyčištěné sací ventiily od karbonu. Oprava pořádná, ale snad zase bude auto sekat dobrotu :-) Upraveno Červen 14, 20169 r od milos_s
Červen 14, 20169 r Autor Protože vím, jak může vypadat kvapná práce, na opravu jsem nespěchal a raději jsem několik týdnů jezdil v bývalé, 19 let staré Octavii. Aspoň si teď vážím té novější :-) Díky tomu nebyla cena tak vysoká (počkal jsem na dodání samotných ložisek místo celé sady, ...), včetně demontáže stála 1/5 ceny samotné nové převodovky DSG. Upraveno Červen 14, 20169 r od milos_s
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.