Pawlisko Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 Dobrý den kluci, vím, že na to to nebude mít vliv, ale dělali mi před cca. 2 týdny komplet spojku a setrvák a aby toho nebylo málo, začala mi smrdět u motoru nafta a po jízdě se pod autem objeví drobná kaluž s naftou. Byl jsem v servisu, koukal na to z vrchu a nikde únik nenašel. Na zvedák zrovna neměl čas, ale říkal mi, že to bude téct přes čerpadlo ze spoda. Ale teď nemají čas a já taky ne, aby tam auto stálo, tak to zatím nemůžu ani řešit. Říkal mi, že se to posílá na přetěsnění do Bosche. Samozřejmě s tím nemám zkušenosti, tak se ptám. Bratránek ze Slovenska mi říkal, že tam stačí vyměnit těsnění za 250 korun, ale co je na tom pravdy, to nevím. Řešili jste někdo tuto opravu? Na průměrné spotřebě to znát není, ale když tlápnu na plyn, tak jdou čísla hodně rychle nahoru. A ten smrad, ten je fakt znát (kolikrát i v autě). Ostatně další dotaz je, jestli má cenu vůbec někam to čerpadlo posílat, aby se to časem neobjevilo znovu.Za každou zkušenost, radu i názor děkuji Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 to cerpadlo je tak krasne pristupne ze to musis videt sam jestli to jde z tandemu,musel to videt i on i bez zvedaku jestli to z tama vali ven,sundej horni dekl a na leve strane motoru ho krasne uvidis tak se podivej jestli to jde z tama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 7. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 Člověče, tam těch čerpadel je tolik, že jsem musel googlit....Tandemové čerpadlo je na pravé straně motoru. Když jsem se díval, tak ta nafta smrdí právě u něj. Nafta je pod ním, respektive kousek od něj (asi to stíká). Na levé straně je palivové čerpadlo, kam se strká palivový filtr, pokud se teda nepletu. Na ten jde vidět krásně a ten je suchý jak prdelka. Na tom tandemovém není z horní části nic vidět, ani z boku, jen pod ním něco je. Nemám tušení jak tam je upevněno, jestli stačí vyměnit nějaké těsnění nebo se musí celé přetěsnit. Chtěl jsem jet v úterý do Prahy (500km tam i zpátky), ale otrávil bych se v autě tou naftou.... Koukal jsem, že nové Bosch stojí 6 000 Kč a přetěsnění cca. 3 000 Kč (přesnou cenu budu vědět zítra, zavolám si do blízkého BOSCH servisu), tak si říkám, jestli má cenu opravovat nebo rovnou koupit nové. Současně aby to nebylo nějakým těsněním jak říkal bratránek, co stojí 3 stovky..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 7. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 Ještě pro info: tady je tandemové čerpadlo paliva/podtlaku Bosch A tady je palivové čerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 pletes si strany ale jinak je to ok zalezi odkud tece,jestli jak je priruba hlava tandem tak to pretesnis aj sam za par korun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 (editace) Napsals to celkem dobre, az na to, ze tam kde se strka palivovy filtr, je jen filtr. Cerpadlo je v nadrzi. EDIT: A ty strany si skutecne pletes, ale to neresim, to rika spatne 50 % lidi. Editováno: 7. Červenec 2016, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 7. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 Počkal jsem než auto trošku zchladne, abych si nespálil ruce a začal jsem na to čerpadlo sahat a podle toho, že ve spodní části to bylo "mastný" od nafty jsem pochopil, že to je někde dole. Akorát tam ze předu vede taková mrcha hadička u které si nejsem jistý, jestli není prdlá, protože je v zatáčce jakoby "steřelá", prostě cítím rukou, že ta guma není hladká. Bohužel mám pracku jak pořádný chlap a moc se k tomu nedostanu. Chce to vytáhnout vzduchovej filtr + ty roury, aby se k tomu člověk líp dostal. Já na to nemám nářadí, nic. Chci se vyhnout tomu, že zase budu cálovat jak debil jenom kvůli tomu, že to je "nejlepší". Nevím co to mám za štěstí, pojeb* se spojka, za 14 dní tandem. Všímám si hučení převodovky... to si můžu vzít rovnou "hypotéku" a udělat generálku celýho auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libelius Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 to: Foxdivemaster - mozem len potvrdit vyjadrenie Lucase aj Pawliska - tandemove cerpadlo je na pravej strane motora k je pohlad spredu auta. to: pawlisko - neviem aky mas typ motora ale presne toto som riešil pred týždnom , dlhodobo viac a viac smrdela nafta okolo čerpadla aj pod autom nafta- hlavne to bolo videt po dlhej jazde - cely obal prevodovky mokrý a tieklo to dole na kryt, moze byt prdla aj hadička ale to tazko zbadať inak su tam len dve, no pokial auto ide normalne tak je cerpadlo OK, kup nove tesnenie - original plechove a vymen - u mna to pomohlo a zatial je klud , ps tieklo mi niekde v mieste pri tretej skrutke - tj ta schovaná za hadicou od chladenia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 Pockej, ja tim mym prispevkem chtel potvrdit to co psal foxdivemaster. Pises to sice spravne, ze pri pohledu zepredu je vpravo, ale takto se strany auta nepopisuji. Stejne jako jsou prave kola vpravo a volant je u nas vlevo, tak prevodovka je vlevo, motor je v pravo a tandemove cerpadlo je na leve strane motoru. Ale o to tady nejde. Ja jen pro upresneni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 to: Foxdivemaster - mozem len potvrdit vyjadrenie Lucase aj Pawliska - tandemove cerpadlo je na pravej strane motora k je pohlad spredu auta. to: pawlisko - neviem aky mas typ motora ale presne toto som riešil pred týždnom , dlhodobo viac a viac smrdela nafta okolo čerpadla aj pod autom nafta- hlavne to bolo videt po dlhej jazde - cely obal prevodovky mokrý a tieklo to dole na kryt, moze byt prdla aj hadička ale to tazko zbadať inak su tam len dve, no pokial auto ide normalne tak je cerpadlo OK, kup nove tesnenie - original plechove a vymen - u mna to pomohlo a zatial je klud , ps tieklo mi niekde v mieste pri tretej skrutke - tj ta schovaná za hadicou od chladenia proto ma spousta lidi na aute opraveno uplne opacnou stranu nez chtely jj plechove tesneni to muze klidne vyresit,ikdyz u nej to muze byt treba ta zpuchrela hadicka,chce se na to lip mrknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 7. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 libelius: mám BKD a přesně jak píšeš, teče to prostě všude. Dělali mi spojku a já si po druhé kontrole, kdy mi znova spadl pedál všiml, že je všude "mokro". Utřeli to, dali znovu brzdovku a stejně tam zase něco teklo. Že to začalo smrdět mi řekl až bratránek, já to nezaregistroval. Jinak motor jde furt stejně, akorát mám pocit, že turbo sepne později. Možná to je i tím, že do motoru při "akceleraci" nejde tolik šťávy? Nemáš někde odkaz na to těsnění? To je toto?http://www.skoda-dily.cz/eshop/038145215-tesneni-tandemoveho-cerpadla.htmlŽe bych to objednal a rovnou jel do servisu s tím, ať to vymění, případně ať se podívají na tu hadici a já nemusím čekat jak osel týden na to, než jim to dojde.Nevíte jak náročná je výměna? Abych věděl, až budu mít na faktuře zase 11 hodin práce za něco, co se dělalo 4 hodiny..... Jinak pravou levou stranu, neřešil bych, hlavně, že jsme se všichni pochopili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 max hodinu prace,spis tak 30minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 7. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 (editace) Super, jdu rovnou objednat a nechám si to vyměnit a uvidíme. 500 Kč vs 6000 Kč je rozdíl Tedy, mohl by mi někdo poslat odkaz na přesný typ těsnění? O2 2.0TDi BKD PD 16V Editováno: 7. Červenec 2016, autor: Pawlisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libelius Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 co presne je podla teda " lip se na to mrknout?" ja som stal 15 min pri nastartovanom aute prd som videl, len som vykadil garaz, no ak som siel 20 km cerpadlo bolo pod riadnym-stálim tlakom hnet bolo citit zapach a aj mokro pod cerpadlom. su tam len dve hadicky ak by boli zle bolo by citit smrad aj ak auto stoji. Predpokladam ak auto nejde - 24hod a viac zapach opadne a nafta vyprcha nikde ani stopy po zavade- tak to bolo u mna Pawlisko to tesnenie si najlepsie objednaj origo u predaju skoda alebo v dakom dobrom odbornom obchode na nd , inak to co si dal link to nie je spravne, ( http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/genuine-vw-2-0-tdi-tandem-pump-03g-145-209-d.html) uz neviem aky malo kod vyhodil som obal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libelius Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 inak vies si urobit aj doma len treba demontovat cely box sania a dost blby je ten pristup k tej jednej skrutke, ale ide aj bez toho aby sa vypustala voda z chadica max 1 hod prace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 8. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2016 (editace) Na demontaz boxu sani nemam naradi a ani pomalu nevim jak na to. Jinak jsem v patek chladil auto kvuli dortu a v sobotu kvuli neveste a smrdelo to taky, takze staci i stat 10-15 minut s nastartovanym motorem. Zkusim ten autorizak. Editováno: 8. Červenec 2016, autor: Pawlisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 8. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2016 Tak jsem byl v autorizáku, jestli mají to těsnění a nakonec jsem po debatě asi s 5 techniky auto ukázal a říkali, že kdyby bylo čerpadlo K.O. tak by to tam někde stříkalo tím tlakem, že si myslí, že to je spíše těsněním, že už to párkrát dělali. Těsnění objednali na pondělí a ač mají fůru práce, snad se k tomu dostanou, ať nemusím jet v úterý vlakem. No uvidíme co a jak. Jinak nemáte někdo návod na demontáž vzduchového filtru a těch ptákovin kolem? Si říkám, že bych si tu blbost na rozdělání těch sacích trubek koupil, ať nemusím kvůli takovým věcem rovnou do servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 8. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2016 Na to nic spesl nepotrebujes, ne? Jsou tam obycejne krizove srouby, nejake imbusy a tu sponu na sani sundavam kombinackama s hasakem. Asi by to slo i sikovkama... No a navod? To das i bez nej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 9. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2016 Kleste na ty spony jsem ted objednal za 200 z bazose. Nechci prznit motor sikovkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 9. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2016 Jak jen chces. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libelius Vloženo 10. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2016 ak to budes robit sam - tak si odfot hadicky, ja to tak robievam, aby som nahodou nepoplietol kam ktora ide, alebo si ich dako oznac. inak stav oleja si kontroloval? mne to zralo aj olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 11. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 libelius - na ty hadičky si dám případně bacha... co se oleje týče, tak jsem byl na výměně minulý týden nebo týden zpět, takže ani nevím kolik tam toho přesně nalil... snad mi brzo zavolají z toho autorizáku na výměnu toho těsnění... Jinak pro pobavení, jak jsem byl v tom servise, tak říkám vedoucímu směny nebo tak něco že potřebuji plechový těsnění na tandem, načež se začal smát, že tu práci dělá 20 let a že se nesetkal s plechovým těsněním na motoru, tak jsem se mu omluvil, že jsem se asi spletl, že určitě má víc zkušeností než já. Pak přišel borec na díly, tak jsem mu to řekl a on "jojo, myslíte to plechový těsnění, že?" No trošku jsem se pousmál, vedoucí se otočil na židli a "jakože nic"... tak jen takk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 15. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2016 Nechci to zakřiknout, ale po výměně těsnění (i s prací cca. 600 Kč) už nafta nesmrdí... Snad to vydrží nějakou dobu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 2. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 Tak po delší době potvrzuji, najeto přes 1500 km od výměny těsnění a po naftě ani zmínka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.