Alfasamec Vloženo 24. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2016 Servus hoši, vykazuje se mi stále tahle chyba " slabá účinnost katalyzátoru (1. řada válců)" po smazání vydrží jak kdy. Někdy 10km někdy 60km.. Už nevím v čem může být problém, nastavoval jsem readliness kod přes vag, viz příloha. 2 chyby zmizely, ale to není komplet. Nevíte co s tím? Chci to dát dokupy, abych to novému neprodal se zajícem v pytli. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alfasamec Vloženo 28. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2016 Tak jsem byl na emisích a emise OK. Tím pádem je to na přehrání řidící jednotky nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 (editace) Mám zkušenost, že emise neodhalili propálený kat ... ale druhá lambda za katem ano, a to vždy po vymazání chyby malé účinnosti. Bude to na 99% katalyzátor ... Editováno: 30. Červenec 2016, autor: rayx 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alfasamec Vloženo 31. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 Nejlepší možnost to bude asi odvézt do autorizáku, aby mi přesně řekli co s tim je abych si to udělal sám doma :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 Hlavně někomu, kdo tomu bude rozumět, ani autorizák není garance, že nebudou jen tápat a ty platit ... Soudím, že na budíkách se tedy pravidelně po vymazání chyby rozvěcuje kontrolka systému kontroly emisí (žlutý "vrtulník") Co se dělo s autem před tím? Ono zase propálit kat není z ničeho nic, takže šlo to někdy na míň válců, musely se měnit cívky atd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alfasamec Vloženo 1. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 (editace) Dělala se váha vzduchu, problém v kabeláži. Asi měsíc nejela, tak to dělá od té doby, pak se měnil obtokovej ventil na turbu a tuhle jsem koukal, že na diag to ukazovalo na 3. válci počet vynechání zapalování 3. Editováno: 1. Srpen 2016, autor: Alfasamec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 Koukám z příspěvků, že slabou účinnost to hlásilo už v lednu, takže ani dlouhodobé ježdění a samodiagnostika pro readiness to nevyhodnucují jako OK. Takže podle mě je jasno, kat na výměnu. Přesto, jak vypadaj svíčky, hlavně ta na 3tím válci? To samé cívky, nemá ta na třetím válci uvnitř oxidaci? 3 vynechání není problém, ale odpojením baterky či nevědomým smazáním jste mohli přijít i o předchozí výpis, navíc 50 startů a následné zahřání bez opakování závady také předchozí chyby maže. Prohodil bych cívku z 3tího s jiným válcem, napíchnul a dal kontrolu zážehu na všech čtyřech, nastartoval a otestoval. Bude-li závada na jiném válci, cívka je na výměnu, bude-li opět 3tí válec, bude to kabeláž nebo ECU. Pak otestuješ lambdu za katem, no a pak nejspíš nezbude nic jinýho než pořešit i ten katalyzátor, protože i ten se nechá otestovat a bude jistě NOK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alfasamec Vloženo 2. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 (editace) A to už se víc vyplatí ho vykuchat a softwerově doladit ne? Editováno: 2. Srpen 2016, autor: Alfasamec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.