Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

SGI 1 mělo nějakou toleranční kalibraci. Jak sou na tom jiné modely nevím.

Fanulko, zkus ten svůj jízdní režim ještě vyzkoušet ujetím např. 25km jen na benzín, jestli to nebude mít taky propady.

Pokud to bude mít i po 25km na benzín propady, řeš benzín. Pokud to ty propady nebude mít a budou jen na LPG, nejspíš je na vině dávkování, takže zkusit nakalibrovat-pokud to lze.......

Tak pisu, jak jsem slibil. Pres 2 mesice tankuji do nadrze pouze benzin Verva 100. Za tu dobu jsem najel pres 4000 km. Starty naprosto bez problemu.

Jedina zmena je, ze Verva za studena vice smrdi...

Paule,tak jsem dal na tvou radu.Na benzín jsem najel cca 150km a druhý den ráno perfektní start a otáčky krásně držely bez sebemenšího zhoupnutí.Přepl jsem tedy na lpg a zase celý den jezdil na plyn.Druhý den ráno start na cvrnknutí ale otáčky už opět pochodují jak se jim chce.Jinak auto jezdí bez problémů a jen na lpg když zastavím třeba na křižovatce tak otáčky někdy spadnou více než by měli a motor se jakoby zhoupne.Bude to asi chtít jak říkal ten plynař nějak zkalibrovat ale fakt nevím jestli je to u tohohle systému možné.Jinak vstřiky od Karla asi těsní super protože ty ranní starty jsou fakt na pootočení a ne jako předtím kdy jsem málem vždy vybil baterii.V týdnu jedu na tu kalibraci tak uvidim jestli se to pak nějak projeví.

Fanu, už si blízko, drzim palce. Jo dal si tam ty samé, stejný typ(průměr)?

Novak, fakt ti Verva zpravila auto, no čumím, asi ji zacnu teda brat taky z čistě preventivních důvodů, prolézal jsem tvoje příspěvky a nenašel jsem že bys ještě něco opravoval.

Tak mám po kalibraci najeto cca 200km a že by to byla buhvíjaká hitparáda se říci nedá.Auto sice chytá perfektně ale téměř okamžitě si po nasrartování začnou otáčky na benzín dělat co chtějí.Ale když se rozjedu tak se to za chvíli chytí a už to jede ok.Horší je že ten přechod při jízdě na lpg po dání nohy z plynu  neni dobrý.Otáčky se několikrát zhoupnou a často motor i zhasne.Prý mám jezdit a že se to ještě nějak srovná.Moc tomu nevěřim.Při nedávné návštěvě servisu mi tam dali svíčky Bosch,sice jednobodové ale co jsem slyšel tak na Octávii na lpg prý nic moc nejsou.Mohli by i ty svíčky dělat neplechu?Přemýšlim o iridiových Denzech.Možná mě ještě čeká výměna membrán v reduktoru,mám na nich po výměně už zase skoro 150.000km tak by asi taky potřebovali vyměnit.

S Bosch svíčkama nemám dobré zkušenosti ať už 1 či 3 jiskřišťové. Prašť jak uhoď benzín tak LPG.

jo, máš pravdu, milionkrát oprašované téma= nedávej do plynového auta svíčky Bosch, nepojede to...výsledek= dal jsem tam svíčky Bosch protože mi je v servisu nabízení....je to pořád stejné....to samé je to s filtry sání, v servisce napíšeme, že se systém po výměně filtru sání musí na místě doladit,proč asi,že? protože skrz nový jde víc vzduchu, tím pádem chudší směs pro spalování, výsledkem je, že dochází k delšímu procesu hoření, což způsobuje co? Podpalování ventilů.....tak,a kdo je nakonec největší blbec? no přece plynař, ten to zk..vil nesprávným nastavením už na začátku,že?

Jak jinak přece. Nastavím to s novým filtrem, pak jde min vzduchu jak se zanáší tak se stava smes bohatsi a když dam nový filtr, je to zas ok, tak jaka chudá směs? No nezlob se, je to jen teorie

fanu, Možná vstriky těsní ale při provozu je některý pomalejší nebo neotvírá jak by mel a rozhazuje ti to.jezdi a neřeš to, moc bych za to nedal ze si to sedne.tlak reduktoru ti asi měřili, když to měli napichle, je tam čidlo

Upraveno od milosk

Ty svíčky mi tam dali v servisu sami a já to zjistil až po zaplacení.Sám bych si je tam nikdy nedával.Doporučí mě někdo s plynařů jejich výměnu?Přemýšlím že bych tam dal Denso Iridium Power IK20.1ks za 200,- mě přijde jako dobrá cena.Mám totiž pocit že ty Boschky nejsou fakt nic moc i když na nich bylo že jsou vhodné pro lpg.Jen mě mate že s výroby mají odtrh 0,4mm a výrobce oproti Karlovi doporučuje zvětšit opatrně přes měrku na odtrh 1mm.Nerad bych ty svíčky zničil hned při montáži.

špatně čteš....IK20 mají sílu elektrody 0.4 mm, odtrh standartně 0.7 mm, takže se nemusí nic upravovat...

Karle díky,už jsem si toho všimnul.Snad budou lepší jak ty Boschky.

  • 1 měsíc později...

Tak svíčky vyměněny ale stále ještě není vše ok.Při ranním startu auto chytí na otočení ale pak opět začnou otáčky lítat nahoru a dolů.Po rozjezdu se s ohřívajícím motorem škubání pomalu ztrácí a po zahřátí je to v pohodě.Zarazila mě jedna věc,když jsem připojil diagnostiku a zadal v bloku měřených hodnot skupinu 131 což je vlastně soupis teplot na teplotních čidlech tak když ráno zapnu klíček tak v zobrazovaném poli 1 což je aktuální teplota vody je třeba 4 st.což odpovídá ale v poli 2 je po zapnutí klíčku třeba -45st. a jak nastartuju tak tam skočí buď 94 nebo 98st. To pole 2 je požadovaná teplota tak mám pocit jestli to nemohou být právě ty problémy.Motor chce nevím z jakého důvodu 95 a má přitom pouze 5.Proto neobohatí směs a nebo ji obohatí moc a motor se sotva točí.Jak se skutečná teplota motoru zvyšuje tak se chování motoru díky přibližující se skutečné teplotě té požadované která se již z těch 95 nemění zlepšuje.Možná je to blbost,nemám možnost zkusit to na jiném stejném motoru abych viděl jaké hodnoty požadované teploty mají být.Ale zní to myslím logicky.Pokud má někdo nějakou radu prosím sem s ní.Mohlo by to dělat některé z čidel teploty?Myslím že tam jsou 2,jedno 4pólové zelené,druhé 2pólové černé.Ale nevím které určuje tu požedovanou teplotu v poli 2 na diagnostice.Taky mě to vyhazuje závadu ,,Příliš velký signál na čidle G83-sporadicky´´ ale to je podle všeho čidlo na chladiči které by mělo řídit větráky a ukazovat teplotu na výstupu z chladiče.to by asi tu neplechu dělat nemělo.Tak kdo ví ať poradí,snad jsem to nenapsal moc nesrozumitelně.Paul má taky stejný motor i když BFQ a já AVu ale oba mají elektronicky řízený termostat tak by to na diagnostice mělo být stejné.Takže Paule když si vzpomeneš zkus kolik tam máš u studenýho motoru ty.Díky moc :kol-47: .

Ahoj pane, navečer napíšu co najdu v manuálu.

Paule dík za ochotu,já do manuálu taky zkusil nahlídnout ale o tý požadovaný teplotě v poli 2 na skupině 131 jsem se nic nedověděl.Mě by zajímalo odkud si to tuto hodnotu bere,jestli přes nějaké z těch čidel nebo odjinud.Logicky vzato by tato hodnota měla odpovídat hodnotě teploty skutečné v poli 1.Jinak si to neumím vysvětlit.-45st nebo okamžitě po nastartování hodnota 98st. je asi nesmysl a mohlo by to dělat ty ranní problémy.Co ty na to jako odborník? :kol-29:

Moment zapojím mozek (zpravidla ho mívám vypnutý :kol-28: )

napiš pls email pošlu ti obrázky, ale jinak je to to samé

Upraveno od PauLofWoCC

Kluci uz jste si nekdo meril v hodnotach smesy zda vam jednotky LPG a BA jedou synchronne a nevykazuji odchylky?

Pokud k tomu dochazi a jsou samozrejme odlisne cteci casy, tak pisknete do SZ a poradim

post-3876-0-71534100-1395600282.jpg

  • 4 měsíce později...

Ahoj.Mám problém s raními  starty.Je to Oktávie II tour trumf.r.v 2012 1.6mpi 75kw,s lpg BRC najeto dokupy 45tis km z toho 25 tis na plyn.Poslední dobou mám problém se studenými starty.Auto chytne normálně,a hned otáčky vyletí na 1300,za sekundu nebo dvě,pak se to začne dusit asi na 2 sekundy,pak se zas zvednou otáčky na 1300 a pak už pomalu padaji a už je to ok.Potom už celý den je vše ok.Nemáte nějaký tip na co se zaměřit?Nejsou vyměněny svíčky od novoty to budu muset ted udělat,ale kam mám jít.?Do Škodovky,nebo za plynařem,at se na to podívá.

je třeba to doladit, řekl bych, že je to bohaté ve vysokých otáčkách a možná i ve volůnoběhu.....nejlépe zajet s plynařům, ať vymění filtr v sání, plynné fáze,případně ty svíčky a celý systém doladí....

Díky Karle.

  • 1 rok později...

Tak já taky něco přidám:

 

Sem tam, musím ráno nastartovat na 4 x, točit to nechávám tak sekundu až dvě, protože normálně to chytá tak nadrc, že už dvě vteřiny točení se mi zdají dlouho.

 

Někdy to neudělá měsíc, teď mi to udělalo dvakrát tento týden. Motor se nijak neškube, až to prostě chytí, tak to bez problému jede na plyn i na benzím. Beru Vervu 100, na plyn najeto cca 15 000 km, LPG Lovato. Udělá to jenom se studeným motorem, za tepla nikdy.

 

Má smysl to řešit, když to není "pravidelně"?

Motor dlouho točí něž nastartuje a nebo nastartuje normálně a chová se divně po startu?

Dlouho točí. Asi 4 x po 2 sekundách. Po startu se chová dobře/normálně.

kolik je najeto na plynu? neměnil se filtr v sání? tipoval bych to na nějaký vstřikovač, ty od Lovata taky nic moc...

15000 km, filtr se nemenil.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.