Jump to content

panet

Uživatel
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

About panet

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Už jsem si to našel v tom vedlejším vlákně, Nabíječky baterií EFB/AGM Je škoda, že jsou na tak podobná témata dvě vlákna. Kdybych začal tím druhým, tak bych na to přišel... :-)
  2. Do návodu jsem se díval je tam napsaný to, co výše, ale důvod jsem tam nenašel nebo je napsaný někde jinde. Auto jsem dovezl před dvěma dny a celý jsem to ještě nenastudoval.
  3. 2025 - 50 mA? Není to moc? Ví někdo (měřil někdo), kolik si ve "vysílací špičce" ten klíček vezme? Pro zajímavost.
  4. V pohodě. Myslím, že se toho zase tolik nestalo, jsou horší věci :-)
  5. Neupřesňoval jsem to, vycházel jsem z toho, že jsme v sekci Mpi 1.0
  6. Nejde o lepší skladovatelnost, ptám se na 1.0, tu 1.6 jsem uvedl jako příklad. Ta 1.0 nejezdí na LPG. Prostě jsem přečetl, co jsem citoval a chtěl jsem si to upřesnit, takže i když nepočítám, že zítra půjdu koupit VIF, kdybych se z nějakého důvodu rozhodl později, budu vědět, že můžu (nebo nemůžu). Díky pánové, co jsem potřeboval, jsem se dozvěděl.
  7. Nechci přidávat VIF do Vervy, to byla obecná otázka buď a nebo. Ohledně oktanů, na víčko se podívám, manuál píše používat 95 a více oktanové palivo. Já třeba beru Vervu 100 do 1.6 Mpi, která jezdí na LPG, kvůli méně (údajně) biologických složek a právě nějakým aditivům.
  8. Zdravím. Je to ptákovina, ale pročítám příručku k F3 a tam čtu: Předpokládám, že Vervou 100 tomu neublížím (nebo VIFem, ten stejně nemám v plánu). (hledal jsem, ale nenašel jsem, že by to tu někdo řešil) Dík
  9. OK, díky za reakce. Pro zajímavost, ještě jsem narazil na YT na toto: https://www.youtube...
  10. Ale já neřeším strach z poškrábání barvy, zajímá mě mechanická pevnost toho švu a jestli je to mechanicky odolnější, když se to o podběh opře, bez ohledu na barvu.
  11. Mám ještě nějaké otázky, stran velikosti (přesněji asi hloubky) osazení ve zvedáku a toho "podélného výstupku na prahu" S dovolením jsem použil fotku uživatele Zwana (pokud by to vadilo, smažu). Dotazy: 1. Když to bude podle dokresleného obrázku - tedy ten zesílený šev leží na zvedáku a zvedák se neopírá o prah, nemůže se stát, že by se ten šev ohnul, zejména při použití hydraulického zvedáku, který pod auto musí najíždět a pokud by se "zadrhl" na nerovnosti, páčil by šev k sobě? 2. Kdyby byl žlábek v tom "puku" hlubší, opřel by se puk až o podběh - je to pevnostní p
  12. Díky, já to pochopitelně zkusím a taky to píšu. Jenom jsem napsal, když mi to někdo potvrdí, budu klidnější - kdyby to měl někdo vyzkoušené, napíše např. jo, zvedák z F1 je stejné (mě se totiž zdá, O2 má ten tvar prohlubně jiný než F1), budu to mít jednodušší. To ale neznamená, že budu čekat týden, než mi někdo napíše...
  13. Dnes jsem koupil Fabii 3 s letníma gumama, tak se hrnu do kufru podívat na hever a ouha, nemá to rezervu, nemá to ani hever :-) . Mám ještě O2 a F1 - samozřejmě to můžu vyzkoušet, ale byl bych klidnější, kdyby mi někdo napsal, že ten nebo ten použít jde. Mám i hydraulický malý pojízdný, ale nemám na tom puk ani nic jiného, tak ten asi neklapne... Doplněno: Jo, ještě k tomu puku - ten zářez má být asi hluboký tak, aby vrch puku netlačil na práh, předpokládám správně? Aby ten vystužený plech držel v puku sám o sobě.
  14. Tak teď jsem ho už využil několikrát a pořád spokojen. Dokud se něco nevysype :-) A to může být za rok nebo za deset let nebo za dvacet. Už jsem použil i otevírání předního čela, když přijedu na sběrný dvůr, tak ne vždy se dá stoupnout ideálně a když jsem nemohl bordel vyhazovat zadem, šlo to předem. Požil jsem i ty špunty na krycí síť (nevím, jak je mají ostatní vozíky v ceně, můj starší Agados (10 let) je neměl) a taky dobrý.
×
×
  • Create New...