Přejít na obsah

panet

Uživatel
  • Počet příspěvků

    275
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení panet

  1. Jo, rozumím. Šlo mi o popojíždění na volnoběh. Jestli 1.0 umí jet na volnoběh na dvojku (na jedničku snad ano). Pochopitelně po rovině.
  2. Měl bych ještě dotaz k 1.0. Když teď popojíždím po parkovišti, zpomaluju před přechodem do téměř zastavení, tak moje současná 1.6 mpi v O2 zvládne toto na dvojkuv otáčkách prakticky o něco vyšších než volnoběžných, necuká to, nedusí se to, zlehka přidám a jedu bez nutnosti podřazovat na jedna. Je to zpřevodovaný do pomala. Jak se zachová motor 1.0 v takové situaci? Dá to? Není možný, když to má "jen" litr, že v těch hodně nízkých otáčkách je opravdu slabší než ta stará 1.6, která je jinak horší? díky
  3. Pánové, je tu někdo, kdo s tím motorem v O3 jezdí krátké trasy delší dobu? Jezdím cca 9 000 km/ročně včetně dovolené, do práce z práce 6 km/6km. Vím, že to není pro ten motor ideální, ale když to dám po 40 -50 tis. "vyčistit" od karbonu, bude to použitelné? Už přes rok vybírám nové "ojeté" auto, toto bych bral do cca 100 000 km/4 roky kombi, tak jestli mi to vydrží i na ty krátké trasy s vědomím, že to aspoň jednou za čas protáhnu a budu se snažit o prevenci (VIF, častěji měnit olej). Na jedné straně se o tom pořád mluví, na druhé mraky lidí jezdí "nevhodně jako já" a neřeší to. Díky
  4. Nevím, jestli to tu není, odemčeno: https://www.idnes.cz/xman/rozhovory/petr-sida-oteplovani-ochlazovani-klima-zmena-teplota-civilizace-geolog.A231004_143005_xman-rozhovory_albe?h=DFDE6F42B339286205D01C8825A58711 Není to o autech, ale nucená elektromobilita je politická záležitost založená na klimatických předpokladech a tento článekse týká změny klimatu a je jako z jiné planety...
  5. Ozivim toto vlákno. Jakou zivotnost ma cca katalyzátor u 1.6 mpi (O2)? Mam najetých necelých 200 000 km, z toho posledních 90 000 km na LPG. Diky
  6. Jo, to by mě zajímalo, jak to je s cenama "Škodovek" jinde.
  7. Ale nikdo neříká - nedělat nic. To si prostě vymýšlíš...
  8. Ale on žádnou opačnou stranu neprosazuje. Ani většina oponentů bezhlavého GD nic takového nedělá.
  9. No ale my jsme v extrému a potřebujeme z něj uniknout. Nikdo přece nemluví o tom, aby se neřešilo, nehledalo, jak emise snižovat, ale stávající plány a akce jsou katastrofické. Je nesmysl mluvit o "z extrému do extrému" - TO NIKDO NECHCE! Zatím je potřeba zastavit ten současný extrém a místo něj a ideologie nasadit rozum a uvážlivé neideologické jednání.
  10. To jestli se to dá nebo nedá zvrátit, nic nemění na tom, že bezhlavé změny nás zničí s větší jistotou než klimatická změna. To je základ poselství.
  11. No to bych nesouhlasil. Malá hodnota? To určitě ne. On říká, že to blbnutí je zbytečné a neříká to sám. Říká to většina racionálně uvažujících lidí. Problémem je, že když se to blbnutí nezastaví, skončíme špatně. Když budeš skákat na traverze v 10 m výšce a někdo ti řekne, že neděláš dobře (Jaromíre), tak budeš řešit, že nenavrhuje řešení? Úplně stačí zachránit si život a pak se dá řešit jiná zábava...
  12. No a máš představu, kolik CO2 se vyprodukuje pro běh internetových serverů a zařízeních souvisejících? Aby lidi psali nesmysly na webu a čuměli třeba na porno? Kolik MB/GB dat Ti bude stačit na měsíc?
  13. No chovám, obecně. Třídím, plechovky od barev do kontíků, "každý" papířek a plast zvlášť, co jde, zkompostuju (mám tři komposty :-) ), na jednu střechu půjde fotovoltaika příští týden, na druhou o něco později. Ale nejsem zelený magor.
  14. Podobně jedu já, kolem 9000 km/rok a bez auta bych se zbláznil, manželka má taky auto a najede tak max. 4000 km a taky ho potřebuje. Ono stačí jezdit do práce pár kilometrů a bydlet na dědině pár km od města (v mém případě 6 km) a bez auta je to nemyslitelné, přitom nájezd není velký. A to v těch mých 9000 km je Chorvatsko 2000 km:-). Taky ale kupuju zásadně auta jetá poslední 4 kolem 5 let stáří, protože nový auto "neojedu" a starý taky ne, dřív mě to shnije. :-) Takže pro mě by minimálně jedno auto elektrický bylo ideální. Ovšem Octávka mě stála 150 000 Kč a už ji mám 10 let, manželčina F3 stála necelý 200 000 (stará 3 roky).
×
×
  • Vytvořit nový...