Jump to content

panet

Uživatel
  • Posts

    167
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

panet's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

20

Reputation

  1. Díky za reakce. Já si myslím, že je to tak dlouho, protože si nepamatuju, že se ten výfuk měnil. :-) Na druhé straně, já jsem s tím najezdil relativně málo a tchán, který s Feldou jezdí posledních asi 10 let jede zhruba jednou za týden 30 km.
  2. Nevím, jestli to ještě někdo čte, mám dotaz ohledně toho, z čeho je tlumič výfuku na Feldě (1.3 mpi) a jestli je možný, aby se začal po 24 letech rozpadat. Tchán vytáhl z výfuku dle jeho slov "šňůrku". Já jsem to neviděl, on to nevyfotil. Je možný, aby třeba tlumič byl z nějaké "hmoty", která je ukrytá za rozpadající se přepážkou? Nikdy jsem ten výfuk neviděl zevnitř, nenašel jsem ani obrázek. Díky
  3. Já zatím spokojenost. Ovšem vozík se snažím nepřetěžovat, takže pokud je to v mých možnostech vozím do 600 - 700 kg. Nejezdím denně, spíš nárazově vyvážím bordel (suť) na sběrný dvůr, sem tam dovezu písek, loni se na vozíku vezl malotraktor, to byl asi nejzatíženější (ale nevím skutečnou váhu, je to jen odhad) Ano, podlaha je tenčí než byla u Agadosu. Otevírání vepředu chválím opakovaně. Sklápění moc nevyužiju, párkrát jsem to s pískem zkusil, ale úhel je malý, takže písek musím "shrabávat", je to sice lepší (méně namáhavé) než kytarovat celé lopatou, ale kdybych měl vozit písek častěji, tak si udělám nějaký nájezd, který umožní více sklopit korbu.
  4. Už jsem si to našel v tom vedlejším vlákně, Nabíječky baterií EFB/AGM Je škoda, že jsou na tak podobná témata dvě vlákna. Kdybych začal tím druhým, tak bych na to přišel... :-)
  5. Do návodu jsem se díval je tam napsaný to, co výše, ale důvod jsem tam nenašel nebo je napsaný někde jinde. Auto jsem dovezl před dvěma dny a celý jsem to ještě nenastudoval.
  6. 2025 - 50 mA? Není to moc? Ví někdo (měřil někdo), kolik si ve "vysílací špičce" ten klíček vezme? Pro zajímavost.
  7. V pohodě. Myslím, že se toho zase tolik nestalo, jsou horší věci :-)
  8. Neupřesňoval jsem to, vycházel jsem z toho, že jsme v sekci Mpi 1.0
  9. Nejde o lepší skladovatelnost, ptám se na 1.0, tu 1.6 jsem uvedl jako příklad. Ta 1.0 nejezdí na LPG. Prostě jsem přečetl, co jsem citoval a chtěl jsem si to upřesnit, takže i když nepočítám, že zítra půjdu koupit VIF, kdybych se z nějakého důvodu rozhodl později, budu vědět, že můžu (nebo nemůžu). Díky pánové, co jsem potřeboval, jsem se dozvěděl.
  10. Nechci přidávat VIF do Vervy, to byla obecná otázka buď a nebo. Ohledně oktanů, na víčko se podívám, manuál píše používat 95 a více oktanové palivo. Já třeba beru Vervu 100 do 1.6 Mpi, která jezdí na LPG, kvůli méně (údajně) biologických složek a právě nějakým aditivům.
  11. Zdravím. Je to ptákovina, ale pročítám příručku k F3 a tam čtu: Předpokládám, že Vervou 100 tomu neublížím (nebo VIFem, ten stejně nemám v plánu). (hledal jsem, ale nenašel jsem, že by to tu někdo řešil) Dík
  12. OK, díky za reakce. Pro zajímavost, ještě jsem narazil na YT na toto: https://www.youtube...
  13. Ale já neřeším strach z poškrábání barvy, zajímá mě mechanická pevnost toho švu a jestli je to mechanicky odolnější, když se to o podběh opře, bez ohledu na barvu.
  14. Mám ještě nějaké otázky, stran velikosti (přesněji asi hloubky) osazení ve zvedáku a toho "podélného výstupku na prahu" S dovolením jsem použil fotku uživatele Zwana (pokud by to vadilo, smažu). Dotazy: 1. Když to bude podle dokresleného obrázku - tedy ten zesílený šev leží na zvedáku a zvedák se neopírá o prah, nemůže se stát, že by se ten šev ohnul, zejména při použití hydraulického zvedáku, který pod auto musí najíždět a pokud by se "zadrhl" na nerovnosti, páčil by šev k sobě? 2. Kdyby byl žlábek v tom "puku" hlubší, opřel by se puk až o podběh - je to pevnostní problém? Ptám se, protože v jiném fóru ( u jiného auta, ale princip prahu stejný) někdo upozorňoval, že se to ohnout může a že se má zvedák opírat o práh. Rád bych v tom měl jasno, protože nevidím a nevím, jak ta výstuha v tom prahu je udělaná - umístěná. Díky
×
×
  • Create New...