juraaschek Vloženo 9. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2016 (editace) Dle servisu mám špatné vačky. Oprava vyčíslena na desetitisíce, tak jsem si ho zatím vzal zpět. Auto stále jezdí, ale radši ho šetřím garáži. Při nastartování motor nepravidelně chvíli “cuká" plus více kouří (zdá se, že i z motorové části), při zahřátí motoru je to už dobré. Výkon veškerý žádný, ale když si člověk počká, časem se auto rozjede i do vyšších rychlostí. Při prudkem sešlápnutí plynu se lehce kouří z výfuku. Dým je světlejší. Aktuálně zjišťuju možnosti a jestli to vůbec má cenu zkoušet opravovat, protože servis nezjišťuje všechny závady, ale odstraňuje hned tu první co najde... V posledním roce jsem toho vyměnil fakt hodně (seřazeno chronologicky) - chladič, váha vzduchu, trubky u serva řízení, ramena podvozku, opět váha vzduchu, vstřikovací čerpadlo, rozvody, filtry, olej ... Tak je mi líto to teď zahodit. Najeto 185 000 km Opravdu se s tím nedá něco rozumně vymyslet? Kde v Praze a okolí? Díky za rady Editováno: 11. Srpen 2016, autor: juraaschek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 9. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2016 A jak došli na špatný vačky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraaschek Vloženo 9. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2016 17 minutes ago, Luďa said: A jak došli na špatný vačky? Koukli a viděli bych řekl. Chtěli poslat vstřiky na diagnostiku a při vyndávání si všimli poškozených vaček. Vstřiky už pak nikam neposílali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 9. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2016 By to chtělo pořádnou diagnostiku. Třeba tlaků v motoru. Jestli nejsou v zapečený pístní kroužky, nebo prasklí a od nich vydřený válce, podpálený ventily a tak. Pak bys viděl jestli se vyplatí oprava. Pokud jen vačky pak bude otázka jestli chceš nový vačky nebo někde repas. Třeba přebroušení vymlácený kliky + 2 ojnice + 4 komplet ojniční ložiska na 1,4 od Oplu Astra G rok výroby 2001 stálo 12 tisíc. A pak cca 5 práce v neznačkovým servisu - výplach motoru mazací i chladící části, nový voleje, nemrzka a demontáž a montáž do auta. Ale ten motor měl najeto 60000 km. Ale třeba oprava jinýho motoru stála 62 tisíc, ale to už byla vpodstatě skoro GO. Dělal se tam přebrus kliky + Ložiska, pístní kroužky všech válců, vložky, hlava ( pro 2 válce) a repas vačka 3000. Ale pak se stejně dala nová 7000. Ale to byl starej řadovej 6i válec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 V 9. 8. 2016 at 20:51, juraaschek napsal: Dle servisu mám špatné vačky. Oprava vyčíslena na desetitisíce, tak jsem si ho zatím vzal zpět. Auto stále jezdí, ale radši ho šetřím garáži. Při nastartování motor nepravidelně chvíli “cuká" plus více kouří (zdá se, že i z motorové části), při zahřátí motoru je to už dobré. Výkon veškerý žádný, ale když si člověk počká, časem se auto rozjede i do vyšších rychlostí. Při prudkem sešlápnutí plynu se lehce kouří z výfuku. Dým je světlejší. Aktuálně zjišťuju možnosti a jestli to vůbec má cenu zkoušet opravovat, protože servis nezjišťuje všechny závady, ale odstraňuje hned tu první co najde... V posledním roce jsem toho vyměnil fakt hodně (seřazeno chronologicky) - chladič, váha vzduchu, trubky u serva řízení, ramena podvozku, opět váha vzduchu, vstřikovací čerpadlo, rozvody, filtry, olej ... Tak je mi líto to teď zahodit. Najeto 185 000 km Opravdu se s tím nedá něco rozumně vymyslet? Kde v Praze a okolí? Díky za rady Ahoj pokud máš zájem na Praze 6 mam dílnu a dam ti to hravě dohromady,dělam x let jen V6 Tdi a na tyhle motory tu mam skladem naprosto všechno.Zřejmě máš motor BDG 120KW a popraskané prsteny vaček což je naprosto běžná závada.Pokud tomu tak bude řešim to výměnou vaček za celoodlitky které dělali od roku 2005.Tel.608974322 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraaschek Vloženo 12. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2016 Problém je aktuálně vyřešen. Jednalo se o dle Satase docela netypicky problem. Asi skocily rozvody (byt byly servisovane). Rozbite nektere vacky, vahadla, nefungovala polovina sacich ventilu ... no, dost toho bylo. Snad nebudete mit takovou smulu jako ja. Cao 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Závlačka Vloženo 3. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2016 Zdravím,mám vydřené vačky na 2.5tdi 132kw. Zvýší se výkon motoru když nechám vyměnit komplet vačky i s hydroštely?Moc děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 3. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2016 Superb 132kw? Neexistuje. Možná 120kW, ale pokud vydřené vačky, tak pravděpodobně spíše verze 114kW. Nebo možná nějaký chip? Nuže odpověď na otázku: Samozřejmě se zvýší výkon motoru, protože ventily logicky budou více otevírat Po výměněn vaček doporučuji používat správnou specifikaci oleje a měnit max po 15tis km Pozor na číské vačky. Více se k tomu určitě vyjádří Satas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.