Přejít na obsah

Co s vačkama - 2.5 l TDI V6 120kW 2007


juraaschek

Doporučené příspěvky

Dle servisu mám špatné vačky. Oprava vyčíslena na desetitisíce, tak jsem si ho zatím vzal zpět.
 
Auto stále jezdí, ale radši ho šetřím garáži. Při nastartování motor nepravidelně chvíli “cuká" plus více kouří (zdá se, že i z motorové části), při zahřátí motoru je to už dobré. Výkon veškerý žádný, ale když si člověk počká, časem se auto rozjede i do vyšších rychlostí. Při prudkem sešlápnutí plynu se lehce kouří z výfuku. Dým je světlejší.
 
Aktuálně zjišťuju možnosti a jestli to vůbec má cenu zkoušet opravovat, protože servis nezjišťuje všechny závady, ale odstraňuje hned tu první co najde...
 
V posledním roce jsem toho vyměnil fakt hodně (seřazeno chronologicky) - chladič, váha vzduchu, trubky u serva řízení, ramena podvozku, opět váha vzduchu, vstřikovací čerpadlo, rozvody, filtry, olej ... Tak je mi líto to teď zahodit. Najeto 185 000 km
 
Opravdu se s tím nedá něco rozumně vymyslet? Kde v Praze a okolí?
 
Díky za rady
Editováno: , autor: juraaschek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By to chtělo pořádnou diagnostiku. Třeba tlaků v motoru. Jestli nejsou v zapečený pístní kroužky, nebo prasklí a od nich vydřený válce, podpálený ventily a tak. Pak bys viděl jestli se vyplatí oprava.

Pokud jen vačky pak bude otázka jestli chceš nový vačky nebo někde repas. Třeba přebroušení vymlácený kliky + 2 ojnice + 4 komplet ojniční ložiska na 1,4 od Oplu Astra G rok výroby 2001 stálo 12 tisíc.  A pak cca 5 práce v neznačkovým servisu - výplach motoru mazací i chladící části, nový voleje, nemrzka a demontáž a montáž do auta. Ale ten motor měl najeto 60000 km. 

Ale třeba oprava jinýho motoru stála 62 tisíc, ale to už byla vpodstatě skoro GO. Dělal se tam přebrus kliky + Ložiska, pístní kroužky všech válců, vložky, hlava ( pro 2 válce) a repas vačka 3000. Ale pak se stejně dala nová 7000. Ale to byl starej řadovej 6i válec. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 9. 8. 2016 at 20:51, juraaschek napsal:
Dle servisu mám špatné vačky. Oprava vyčíslena na desetitisíce, tak jsem si ho zatím vzal zpět.
 
Auto stále jezdí, ale radši ho šetřím garáži. Při nastartování motor nepravidelně chvíli “cuká" plus více kouří (zdá se, že i z motorové části), při zahřátí motoru je to už dobré. Výkon veškerý žádný, ale když si člověk počká, časem se auto rozjede i do vyšších rychlostí. Při prudkem sešlápnutí plynu se lehce kouří z výfuku. Dým je světlejší.
 
Aktuálně zjišťuju možnosti a jestli to vůbec má cenu zkoušet opravovat, protože servis nezjišťuje všechny závady, ale odstraňuje hned tu první co najde...
 
V posledním roce jsem toho vyměnil fakt hodně (seřazeno chronologicky) - chladič, váha vzduchu, trubky u serva řízení, ramena podvozku, opět váha vzduchu, vstřikovací čerpadlo, rozvody, filtry, olej ... Tak je mi líto to teď zahodit. Najeto 185 000 km
 
Opravdu se s tím nedá něco rozumně vymyslet? Kde v Praze a okolí?
 
Díky za rady

Ahoj pokud máš zájem na Praze 6 mam dílnu a dam ti to hravě dohromady,dělam x let jen V6 Tdi a na tyhle motory tu mam skladem naprosto všechno.Zřejmě máš motor BDG 120KW a popraskané prsteny vaček což je naprosto běžná závada.Pokud tomu tak bude řešim to výměnou vaček za celoodlitky které dělali od roku 2005.Tel.608974322

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Superb 132kw? Neexistuje. Možná 120kW, ale pokud vydřené vačky, tak pravděpodobně spíše verze 114kW. Nebo možná nějaký chip?

Nuže odpověď na otázku: Samozřejmě se zvýší výkon motoru, protože ventily logicky budou více otevírat

Po výměněn vaček doporučuji používat správnou specifikaci oleje a měnit max po 15tis km

Pozor na číské vačky. Více se k tomu určitě vyjádří Satas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...