eskobar Vloženo 28. Září 2016 Sdílet Vloženo 28. Září 2016 zdravím všechny a mám jednu všetečnou otázku? sice VW motor 2,0 16V PD 103kw sporadicky padá do nouzáku většinou při větším výkonu ale píše nízký plnící tlak!? domnívám se že regulace to nebude páč ta vždycky píše tlak vysoký?! Turbo nejeví známky poškození nepíská moc ani málo nebere ani kapku oleje atd. Tlak se nikde neztrácí , vše těsní jak má a pro jistotu jsem vyměnil všechny těsnící kroužky a segrofky, dále jsem vyměnil senzor tlaku vzuchu i váhu vzduchu, upozornuju že motor nemá DPF! Vzhledem k tomu že motor maká v mitsubishi nedokážu závadu více přečíst (pouze nízký plnící tlak) Dokáže mi někdo poradit co s tím? díky všem předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Září 2016 Sdílet Vloženo 28. Září 2016 Dodržuj pravidla fora - ptát se na stejnou věc můžeš jen v jednom tématu. Duplicitní příspěvek jsem smazal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.