Raptile Vloženo 2. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2016 (editace) Zdravím potřebuju poradit jezdil jsem normálně a naras nastartuju a z meho vozu se stal traktor myslel jsem že netlači Turbo* jelikož sem nemohl vytáhnout motor na vice než cca 1800 otáček dojel jsem nějak domu žralo to 20 na sto naštěstí jsem to neměl daleko. Napichl jsem to na VCDS a ukazovalo to chybu 00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference. Zkontroloval jsem naftu bubliny nejsou auto strašně kouři a třepe se řikal jsem si at se něco neposere tak rychle jsem se napichl na diagnostiku- kamal 04 abych koukl na předvstřik psalo mi to 25.4 btdc ted nevim jestli late nebo early...Tak sem se kousl říkam si že to je nějak moc asi přeskočeny rozvod sundal jsem cely předek a rozvody jsou ok měněny cca před 12 ts kilometru včetně kladek. Řemen nepřeskočil takže zrada musí byt jinde mate nějake napady když to mam tekhle rozebrane co bych mohl jěště zkontrolovat at nesundavam znova cely předek..... jo a ještě když se kouknu přes nalivaci otvor na olej na moji vačce neni značka -OT- jsou tam jen čarky tuším že 3 a jedna tečka.A ještě Ten kdo měnil rozvody tak tam udělal nějake značky pomocne značky které ale sedí. licujou krasně když je klikovka zaaretovana a prava vačka taky. O vikendu jěště sundam vakuovou pumpu a očihnu jestli nahodou ta leva vačka nepřeskočila....ale pochybuju značky sedi....ty co tam někdo udělal DĚKUJÍ VŠEM ZA RADY PŘEDEM..... Motor 2.5TDI BDG 120Kw Editováno: 2. Listopad 2016, autor: Raptile Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 3. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Mechanik mi říkal že by to mohlo být ucpany filtr pevných částic. Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrbicek Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Že by si měl vyměnit mechanika, ptz 2.5tdi nevidělo filtr pevných částic ani z rychlíku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 3. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 tak čím to teda může být nevíš jestli se dá sundat to čerpadlo bez demontáže rozvodu. Mám teď venku celý předek a nechci to už znovu potom sundávat kvůli vadnemu cerpadlu.. jestli je teda vůbec vadné.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrbicek Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 To ti bohužel neřeknu, zkus napsat soukromou zprávu uživateli Satas, ten je expert na V6 a zná je do posledního sroubku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 3. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Ok napasal jsem mu tak kežby se ozval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 3. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 ještě jsem zapoměl napsat že mi rozsvtila kontrolka motoru po chvilce pak esp a potom jak jsem startoval po 3 tak svitil motor rozblikalo se žhaveni a jak jsem se rozjel svítilo i esp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 (editace) Takže: Kdo dělá na 2,5 rozvody na značky, je debil. Takže tam, kde Ti dělali rozvody jsou debilové. Zastavit motor, označit křídou a pak stejně navléknout řemen umí každý ňouma. Ale je to zásadní chyba. Hlavně u náchylného 2,5 Dělá se to úplně jinak, na přípravky a značek netřeba a kromě přípravků je potřeba ještě stahovák na řemenice vaček Kontrola správného nastavení se provádí opět přípravky (dole aretace motoru trnem, zadní stana vaček na plocháče a čerpadlo VP44 na trn). Až pokud toto všechno sedí a přípavky lícujou, jsou správně nastavené rozvody a VP44. Čili okem to nepoznáš. Značka OT je pouze symbolicky informativní, nic víc (u Tebe to vypadá na číské vačky) ESP se rozsvěcuje v souvislosti se špatným nastavením předsvtřiku, tedy čerpadla VP44. Okamžitě přestat jezdit a vyřešit Za mě: okamžitě shodit rozvody a naštelovat znovu. Zároveň se pomodlit, aby to bylo vše cajk a nic nebylo poškozeno Kontaktuj člena Satase, poradí Ti více Editováno: 3. Listopad 2016, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 3. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 (editace) Ty rozvody dělal někdo předchozímu majiteli, ty značky tam někdo udělal ale sedi to i s aretačníma připravkama. Momentálně mam plochače do vaček a trn do čerpadla, musím ještě koupit ten trn do kliky ten nemam, ale vypadá to že to sedí přesně. Ale něco mi neleze do hlavy k čemu se musí stahovat řemenice z vačky, Když budu mit všude aretačni trny tzn vlezou tam volně tak nemusim povolovat řemenice jelikož je to zpravně nastavené ale pokud bych dělal rozvody z nova tak asi je lepší povolit ty řemenice objě aby to bylo přesnější že? Editováno: 3. Listopad 2016, autor: Raptile Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 4. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2016 (editace) je to nutnost. Pokud Ti to teď sedí na řemenicích, může být rozhozený spodek a to zjistíš tím spodním trnem A pokud Ti to hlásí předvstřik a svítí ESP, tak máš na milion procent rozhozený rozvody a tím i čerpadlo Jinak tady mají trn a plocháče za perfektní cenu:http://vybaveni-autoservisu.cz/volkswagen-koncern/2115-pripravek-na-aretaci-motoru-vw-audi-a-skoda-25-v6-33-v8-tdi-.html trn na čerpadlo už si můžeš vyrobit, stačí něco kulatého stejného rozměru. Mě tam pasoval akorát tuším dlouhý ořech na malou ráčnu č.8 Pokud takto komplet nastavíš rozvody, tak je předvstřik akorát nastaven a není nutno již dále hýbat s čerpadlem (ty 3 imbusy) Ve finále to není nic složitého, dá se to udělat v klídku. A hlavně si to uděláš sám a tím i lépe, než v nějakém debilním servisu Dej pak vědět, máš to rozhozené. P.S. zkontroluj napínák řemenu čerpadla, jestli to neskočilo tam a rovnou skontroluj stav napnutí (ten zobáček na napínáku by měl lícovat s ryskou) Editováno: 4. Listopad 2016, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 4. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2016 Díky mam objednanou tu samou sadu za 300 :-P ale přijde až v pondělí no marne kdo si počká ten se dočká no snad to bude tím jinak ten zobáček na čerpadle nelicoval bylo to slabjeji napnuté ale přeskočeny to nebylo.... uvidíme jak dorazí přípravky zatim dik. Dám pak vědět ;-) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 5. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2016 Nevíte náhodou jak nejlíp povolit tu hlavní řemenici nan klikovce potřebuju pretesnit kliku a ten kryt vyvazivaku ....prosakuje.... je tam jeden sroub. Jak mam tedy zablokovat motor ať se neprotaci. ..sroub mám nový i těsnění atd..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 5. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2016 Nejdříve 8 nebo 10 šroubů typu imbus. Pak teprve tu velkou matku (nutnost to není, ale bude se Ti to rozhodně lépe dělat a uvidíš na to). Motor předtím aretovat přípravkem Poté nutno nastavit znovu rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 5. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2016 aretovat myslíš vačky zezadu těma plochačema a kliku dole tim hrotem? Ten šroub drži jako ďas mam strach at se motoru něco nestane nebylo by lepši nějak zaaretovat ty kola od vaček zepředu.to by mohlo byt pro motor bezpečnější nebo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 6. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2016 Vačky v žádném případě ne !!! To bys mohl hodně nandat rozvoďáku, nebo ho i přetrhnout. Aretovat zásadně dole. Pokud bys měl rázový utahovák (vzduch/elektro), tak by mohlo stačit jen jednička+zabrzdit. Nebo aspoň ťukavým způsobem (klíč a kladivo) Ten šroub by zas až tak utažený být neměl. Ale správně bys měl aretovat dole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 7. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2016 Tohle nemuže dobře dopadnout...hoši nekteří teda fakt nemáte pud zebezachovy a jdete do čehokoliv....bravo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 7. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2016 před 29 minutami, Satas napsal: Tohle nemuže dobře dopadnout...hoši nekteří teda fakt nemáte pud zebezachovy a jdete do čehokoliv....bravo. Nic jiného nezbývá když máš auto doma rozkuchané a zjistis závadu během opravy jiné závady. A proto nechávám tomu čas a raději se ptám........sto lidi sto názoru...... Utahovák mám sehnány. V manuálu je psane zaaretovat dole ale to se mi zda dost drsny způsob mam strach o kliku nebo ten blok..... asi to skusím přes tu rychlost. Ve středu se nato vrhnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 26. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2016 Nakonec jsem udělal přípravek na aretaci řemenice klikovky takže pohodička ještě k tomu razovy utahovák a je to. K rozvodum jsem použil original přípravky rozvody byly nastavené dobře jen někdo nezajistil napinaci kladku od čerpadla, nicméně sedělo to dobře po nastartováni motor vynechává stále stejně :-(. chyba 00550 je tam pořád. Takže rozvody OK je teda 100% v háji to čerpadlo? Mužu to nějak ověřit ve vagu? díky moc za váš čas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 27. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 (editace) po delším nastavování vstřiku čerpadla se mi podařilo docilit v celku plynuleho chodu motoru neví někdo přesné hodnoty toho předvsrtiku co ma být? Editováno: 27. Listopad 2016, autor: Raptile Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 27. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 Pokud máš nastvené rozvody a čerpadlo správně na přípravky, netřeba dále štelovat předvstřik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 27. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 Tak to asi vypadá na vadne čerpadlo, už mi to říkalo více lidi jestli je vadny přesuvnik čerpadla tak bude nejspíš přidřeny a hodnota btdc v bs kanal 04 by měla zustavat stale stejná co myslíte? nebo nevi někdo jak 100% určit vadne čerpadlo nechci zbytečně zavzdušnovat palivovy system tak to chci ověřit pomoci diagnostiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 27. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 No snad Ti tohle lépe popíše Satas, ale já myslím, že jedině si to ověříš tak, že VP44 vymontuješ a necháš zkontrolovat.... Tady máš výpis z VISu ohledně chyby 550 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 No na tohle já nic radši neřeknu...když na Audiklubu čtu co stim autem tady mistr dělá a jak si čerpadlo doma na koleni sám páchá...neni potřeba jakékoliv komentáře,asi v sobě nemám dostatek domácí kutilské krve. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 30. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2016 Ty kráso, už jsem to tam našel, tak od tohoto dávám ruce pryč Že jdu do všelijaké opravy, ale takhle VP44 rozebrat, tak to ani náhodou Ne nadarmo repas stojí takový majlant V tomto případě sehnat jiné, znovu shodit rozvody, vyměnit VP44 a znovu odborně nastavit rozvody Pokud už není pozdě a neodsral to motor Přeju hodně štestí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptile Vloženo 30. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 30. Listopad 2016 Nadělaté vědu, udělám si to sám a vím že to mám pořádně udělané, a navic co chcete skazít na čerpadle, které je pokažené. A nejsem aní první ani poslední co to čerpadlo rozebral a navic někteří si ho ji opravily. Neřikám že čerpadlo rozeberu a opravim sám ale kouknout co je za chybu a popřípadě dat na stolici..... Se tu ohrnujete domacimá kutilama, ale par krat sem měl auto v service a nejsou schopní ani pořádně udělat brzdy (po pul roce sjete šikmo). A to nemluvím jak ojebavaj na materiále...psal jsem jestli někdo nezna způsob jak rozebrat ložisko vizkoventlatoru každy na foru psal že se to kupuje komplet i stym hlinikovy držakem cena 5000Kč volal jsem 4 známym (servisy) každy žo to měni kus za kus a od te doby co jsem příšel nato že se to na lisu da vylisovat a nalisovat original ložisko které je ted pod novým názvem tak to začali taky tak dělat a vyjde to na par kaček....a kolik asi zaučtujou..... Každopadně satas misto aby někomu poradil tak jen krytyzuje, smutné když tomu "udajně" rozumí nejlepe..... chvala bohu že jsou i taci co nejsou vyčuraní a poradí.... Si myslité že "domaci kutil" ma jen kladivo a šroubovák......smutné.........každopadně těm co mi poradily tak jim děkují a ti co krytyzuji at se věnujou svemu řemeslu a nesedi zbytečně u počitače..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.