Adamisko Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Zdravim všetkých. Mam sakra problem. Ked sa mi po cca 700-900 km rozsvieti kontrolka DPF tak samozrejme idem na dialnicu a snazim sa "vypalit filter". Najazdim kludne aj vyse 100 km a ta kontrolka mi proste nezhasne, namiesto toho mi auto padne do nudzoveho rezimu - kontrolka DPF zhasne + rozsvieti sa kontrolka chyba motora a kontrolka žhavenia. Bol som uz aj v originalnom Škoda servise v Brne a nevedeli mi s tym pomoct. Mam program VCDS, opakovane spustim regeneraciu filtra (napriek tomu ze som v nudzaku - ten sa docasne vypne) a po prejdení cca 220 km (z Brna do Nitry) sa filter zregeneruje a ostane svietit len kontrolka chyba motora ktora prestane svietit po cca 170km a potom je auto uplne v pohode kym nepride dalsia regeneracia. Ked som auto kupil (cca 160 000km) tak mi stacilo prejst 12 km a filter bol cisty. Predchadzajuci majitel mi povedal ze filter vybral a vycistil. V Skoda servise mi povedali ze filter ma dobre hodnoty a ma zivotnost este 50 000km. (teraz uz len 40 000) Ked regenerujem tak sa snazim mat otacky v rozmedzi 1500 - 2500 (standardne idem 130km/h na 2500). Uz som skusal rozne variacie - nevytacal som tak motoru a pod. - nic nezabralo. Moze to byt zlou lambdou ? Ale to asi nie ked boli namerane dobre hodnoty v servise - to by mi asi povedali. Mam aj protokol od toho. DPF filter by som novy zohnal za 350e v Brne. Rozmyslam nad tými prípravkami v spreji co sa nastriekaju priamo do filtra ci by to nepomohlo. Chlapi čo by ste mi poradili ??? Zapálim to auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 Ahoj, dle diskuzí zde jsou ty spreje špatné řešení. Ale jestli majitel tvrdil že bylo DPF na čištění tak je s ním asi problémy měl a proto se toho auto nejspíš zbavil. Napadá mě že může být tím čištěním zničený oxidační katalyzator, bez kterého se DPF nedokáže správně vypálit protože se prostě nezapálí. Sice nejsem mechanik, ale řekl bych že to DPFko budeš muset vyměnit... no a ještě si nech zkontrolovat vstřiky a turbo, jestli jen motor špatně nespaluje a nezanáší DPFko. Dej vědět jak jsi dopadl. Já mám s originálním DPF najeto 200 tisíc a nezdá se že by mělo odejít, jsou tu lidi co tvrdí že auto prodávali se 300 tisíci km a původním DPF aniž by se zdálo že mu něco bude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.