Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dobrý deň. Obraciam sa na Vás s nasledujúcim problémom. Po stvrdnutí brzdového pedálu vyskočila kontrolka motora a VAG ukázal chybu 16785 - EGR System P0401 - 000.
Jedná sa o 1.9 TDI BJB 77kw EGR ventil aj klapka riadené podtlakom.
Podtlakové hadičky som kontroloval, vyzerajú byť OK. EGR bolo vybrané vonku a prečistené, po 20 km chyba naskočila znova + stvrdol brzdový pedál znova asi 10 sekúnd pred naskočením chyby. VAG vypísal znova to isté. Kedže nemám podtlakovú pumpu, podtlak som vyvíjal na membránu ústami a po veľkej snahe sa mi ho podarilo dvihnúť o pár milimetrov. Pri skúšaní EGR cez základné nastavenia sa EGR otvára max. o 5 mm voči zatvorenej polohe (1407 ot/min a požiadavka na on/off EGR).
Hodnota na voľnobehu za tepla je 480mg oproti požadovaným 250. Za jazdy prikladám 2 po sebe nasledujúce merania kde modrá čiara je požadovaná hodnota a červená skutočná. Meranie uskutočné na 3. stupni pri plne stlačenom pedáli.
16325885_1311888635500798_1031241419_o.pngegr test.JPG
Bude KO membrána na EGR? Môže to spôsobovať stvrdnutie brzdového pedálu a teda stratu podtlaku v systéme? Taktiež som si všimol, že ak je EGR zapojené nezavrie sa "zdochýnacia klapka" úplne ale iba čistočne a ak hadičku k membráne na EGR uzavriem (skrutkou/rukou) tak sa klapka pekne zavrie. 
Ďakujem za postrehy. 

Editováno: , autor: MistrLustr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...