11skodovkar Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 Zdar chlapi Koupil jsem si 2.8 Superba 30v po bouračce na předek,po sundání hlav jsem zjistil že je potkanej motor,takže mě čeká výměna hlav ventilů. Chci se zeptat jak se daj nastavit rozvody když jsou rozhozený? Koupil jsem si sadu na aretaci ale právě nevim v jaký poloze by měli bejt písty a ventily budem to dělat s kámošem ale u tohodle motoru si taky neni jistej. Díky za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 (editace) Zdar, zaaretovat dole je jasné. Na hlavách se orientuj podle zářezů na všech vačkách Ty zářezy jsou jasně patrné, jsou na straně ozubení pro řetez a pomůžou Ti i se vzájemným nastavením vaček vůči sobě V nulovém nastavení směřují všechny zářezy směrem nahoru Při repasi doporučuji kontrolu i hydraulických napínáků řetězů vaček Dále rovnou doporučuji vyměnit i komplet tesnění víka ventilů, vč.půlměsíců a "brejliček". Dělá se na to sada, např.Viktor Reinz Editováno: 4. Únor 2017, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
11skodovkar Vloženo 10. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 (editace) V 4. 2. 2017 na 18:20, 11skodovkar napsal: Díky za každou radu V 4. 2. 2017 na 18:20, 11skodovkar napsal: Editováno: 10. Únor 2017, autor: 11skodovkar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
11skodovkar Vloženo 10. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 (editace) Díky za radu Každopádně když nato koukám tak jedna ryska nesedí což sem nák nepochopil. Má bejt teda A ryska na dřážce a B vedle? Sorry možná za hloupej dotaz ale bojim se abych něco nepokazil.Dík Editováno: 10. Únor 2017, autor: 11skodovkar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 (editace) Máš to rozkoplý. Musí to sedět obojí Hlavně ať to pak sedí i se spodkem. Máš skočenou vačku o jeden zub na napínáku řetezu vaček Náprava je vcelku jednoduchá: obě vačky ven i s napínákem a pootočit. Připomínám kontrolu toho napínáku řetězu. Nestalo se to jen tak Poté seštelovat i s rozvodama - povolit středové šrouby na obou řemenicích, stahovákem povolit a doštelovat se spodkem utáhnout řemenice a pootočit s motorem zase na rysky (kontrola nastavení) Editováno: 10. Únor 2017, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 No a když už budeš mít vačky venku, vytáhni si hydroštely a zkontroluj je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
11skodovkar Vloženo 10. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 No to mam teda radost..... Koupil jsem ty hlavy z udajně pojiznýho auta abych se stim nemusel sr*t. Eště že si mi poradil Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Udělej pár fotek z montáže. Určitě budou někomu vhod 2,8 se dělá hodně dobře, motor na pohodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
11skodovkar Vloženo 12. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2017 Pár fotek udělám,jj docela stebou souhlasim jen ten přístup ale člověk si asi nevybere.... Mám ještě prosbu.Nemůžu povolit kladku na řemen,je před tim nějaká kladka na větrák udajně by to mělo jít povolit po směru hodinovejch ručiček ale protáčí se to v tý druhý kladce... žádnej šroub nikkde neni akorád je mezi kladkama matka ale tu nemam zaco zapřít abych povolil neni vtom nějakej fígl? Chtěl sem ještě vyměnit rozvod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. Únor 2017 Sdílet Vloženo 12. Únor 2017 (editace) Fígl je. Ale povoluje se to ještě když je tam ještě řemen, nasunout plochý klíč a poťukávat do něj kladivem - vždycky se mi to takto povedlo (při zpětném utažení doporučuji utáhnout jen rukou do prokluzu-dotáhne se to samo a namazat závit) Teď už Ti nezbývá než jen nějak šikovně chytnout přes hadr velkýma sikovkama a pomodlit se, ať se to nepoškodí. Nebo si vyrobit nějký přípravek na přidržení řemenice EDIT: vidím dobře na tom pístu otlak od ventilů? Editováno: 12. Únor 2017, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
11skodovkar Vloženo 12. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2017 Jojo bohužel vidíš dobře je to docela pěkná jáma .Do budoucna to chci vyměnit snad to zatim nebude dělat neplechu.. Navařil jsem si na jekl kus tyčky a zapřel to o nosník a nic. To kolečko sem ted chtel vyndat z pouzdra pro ložisko a když už to vypadalo že půjde ven tak se rozlomilo,tak aspon mám zas do čeho investovat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
11skodovkar Vloženo 15. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 Ahoj Tak jsem ted udelal ten rozvod. Ani ne na vteřinu sem nastartoval a rachtalo vtom jak blázen.... Vše jsem dělal jak má být,se spodkem to sedí,na ryskách to sedí (radši sem sehnal jinou hlavu) Když protočim ráčnou motor nic o ventily neklepe.Napadlo mě jestli nemůže bejt přehozená vačka o 180 stupnů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
11skodovkar Vloženo 15. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 Ještě sem zapoměl že z hlavy(když sundám víko na olej) jde kouř,smrdí to jak nespálenej benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 Kdyby to bylo otočené, pravděpodobně nenastartuješ to vůbec. Shoď vanu a podívej se na to ze spoda. Možná budou v háji i pístní čepy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 16. Únor 2017 Sdílet Vloženo 16. Únor 2017 A problém s tím smradem z benzinu by seděl na špatná těsnění dříků ventilů (jen hypotéza) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
11skodovkar Vloženo 25. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2017 (editace) Ahoj,dalo to hrozně moc práce ale přišel jsem nato. Už jsem chtěl dát na tvoji radu a začal jsem sundavat vanu a čerpadlo.(taky jsem si myslel že je něco na spodku).Jen tak jsem začal točit klikovkou a koukám že sou vní dvě díry ,vzal jsem šroub na aretaci a pasujou obě? jedna je hlubší.dal jsem zas všechno zpátky a lovil tu druhou díru (po směru otáčení motoru byla myslim až zatou hlubší,startuju a najednou krásnej zdravej zvuk .Nedokážu popsat tu radost po hodinách strávenýho času.Podle rysky to bylo hozený o 3 zuby !!! ale naštěstí se to snad nikde nepodpálilo (podle zvuku a výkonu).Jinak ten smrad šel ztěch plastovejch hadic co jsou kolem motoru,po připojení je vše ok. Dnes jsem dokončil vše na motoru.po 15 min.chodu jsem zjistil že mi jde pod hlavou voda do výfuku měl jsem jen špatně dotaženou hlavu,nevím jak ste natom vy s nářadím ale já měl hroznej problém dostat tam obyčejnej nástavec na hvězdici takže jsem si ještě vyráběl univerzál nástavec (kdyby stim měl někdo problém tak napište).Tot vše.kdybych věděl že týden po opravě budu mít možnost koupit stejnej motor tak bych neváhal PS:Kdyby někdo chtěl ty potkaný hlavy,klidně je za cenu šrotu nechám (1000,-) Jsou tam dobré vačky a jsou u toho i svody.Nebo je vyměnim za jinej díl ještě shánim kapotu,pp světlo,mřížku,nebo nárazník,samozdřejmě doplatim. Kdyby jste náhodou věděli kde bych sehnal tyhle díly za dobrou cenu,dejte vědět. Editováno: 25. Únor 2017, autor: 11skodovkar 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
11skodovkar Vloženo 25. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2017 Jště přikládám nějaké fotky i když asi k ničemu zapomínal jsem to fotit.... před 9 minutami, 11skodovkar napsal: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 25. Únor 2017 Sdílet Vloženo 25. Únor 2017 twl.. skodovkar, neber to osobne, ale.. nedovedu si predstavit koupit takovy auto od samo domo kutila, ktery to opravuje metodou pokus omyl teda.. jakoze tamhel to nezabralo, zkusil jsme tohle, navaril jsem na klic tamto abych povolil ono, trosku mi do toho tece voda, tak to dotahnu a je to cajk.... uplne me jima hruza zjistit, ze mam od kutila obecneho opravovany motor takovym zpusobem.. nemyslim to na tebe, ale obecne spis takove,, achjo, jeste ze mam nove auto, ktere kutila obecneho neptkalo,, pripomnelo mi to, kdy se kamos zacinal zivit prodejem ojetych aut, koupil auto s kouslym motorem, nejak to opravil a prodal.. prijel nejakej borec na oktavku, jeli to projet a kamos mi pak v mezicase rika.. twl hlava byla 3x dole a furt to neni uplne OK, tak snad to koupi, at se s tim nemusim dal srat.. .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
11skodovkar Vloženo 25. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2017 (editace) Zajímavá historka Já to auto dělám pro sebe a kdybys viděl v jakym bylo stavu tak snad každej řekl na popravu..... Nevim co ti nato mám říct,někdo jde s autem do servisu aby zaplatil nehoráznou raketu za opravu a někdo nato prostě nemá tak kutí a věřim tomu že je tu velká spousta kutilů co si dělaj auto samo-domo dřív za komoušů tomu nebylo jinak Jestli někoho urazim nebo naseru tim že dělám samo-domo tak se předem omlouvám .A jsem si 100 jistej že to nějakýmu kutilovi jako já pomůže Ale jinak stebou souhlasim prostě je to prasárna... PS:Příšte budu montovat LPG (ale na jiný auto) Editováno: 25. Únor 2017, autor: 11skodovkar 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. Únor 2017 Sdílet Vloženo 26. Únor 2017 Pánové, za mě obrovské plus. Uživatel 11škodovkář šel po do opravy a udělal to. Narozdíl od většiny lidí, kteří hodí dotaz na fórum, přijdou si pro rozum a pak to stejně dají do servisu. Tady se prostě řešilo a vyřešilo. Udělal si to hlavně sám a to je nejdůležitější. Tím se získávají zkušenosti a teď může zase poradit dalšímu. A proč nekoupit auto za levné peníze i se závadou? Někdy se to prostě vyplatí - koupit a opravit. A když to člověka baví, tím lépe. A další výhoda je, že tím získáš zkušenost, a zjistíš co a jak funguje. Prostě dobrá práce. Takže přeji hodně pohodových kilometrů s opravenou károu! 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.