Řidička Vloženo 19. Únor 2017 Sdílet Vloženo 19. Únor 2017 Předesílám, že autům hodně málo rozumím a proto se obracím s žádostí o názor na vás zde. V mé Octavii 1,6 TDi 77 kW, RV 2011, najeto 185 000 km, byl v servisu minulý týden vyměněn EGR ventil. O čtyři dny později po ujetí cca 300 km začala při jízdě uvnitř auta smrdět spálenina a posléze se začalo kouřit z pod kapoty. Po zastavení o cca 2 km později bylo zjištěno, že měrka ukazatele oleje je suchá a že z vozidla uniká olej, a to nijak málo, aniž by kontrolka stavu oleje na přístrojovce cokoli hlásila (předtím ani potom). Je možné, že ten únik oleje souvisí s výměnou EGR, resp. nějakým zanedbáním při výměně? Jak je možné, že kontrolka nic nehlásí? Servisní prohlídka s výměnou oleje byla provedena ve 180 000 km před cca 6 měsíci. Předem moc děkuji za odpovědi/názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas111 Vloženo 19. Únor 2017 Sdílet Vloženo 19. Únor 2017 Ano souviset to může oddělává se mazací trubka k turbu pokud nrvyměnili těsnění nebo špatně namontovali tak toma teče olej pryčOdesláno z mého ZP953 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.