Jump to content

Sharky487

Uživatel
  • Content Count

    312
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Excellent

About Sharky487

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.cezeta487.ic.cz
  • ICQ
    245421137

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ahoj, neměl někdo výše zmíněný problém nebo neví co s ním? Asi mne potkalo to samé. Včera jsem si během jízdy všiml, že ukazatel paliva spadl na nulu. Jakmile to bylo možné, tak jsem zastavil a vypnul/zapnul zapalování a palivoměr naskočil na normální hodnotu. Venkovní teplota na maxidotu přitom byla nesmyslně nízká (okolo 0°C, i když venku bylo cca 15°C), ale začala postupně stoupat, až se vrátila na normální hodnotu. Po jízdě jsem koukl na diagnostiku, kde jsem našel v jednotce přístrojů chybu "00771 - Fuel Level Sensor (G) 010 - Open or Short to Plus - Intermitte
  2. Mám OIII FL s halogeny, bez senzoru světel, a všiml jsem si, že když mám spínač světel v prostřední poloze (parkovačky) a zároveň zapnuté zapalování, tak vpředu svítí denní svícení naplno. To má výhodu, že se dá jezdit s denním svícením a zároveň být dobře viditelný zezadu, ale na druhou stranu se při nočním stání s nastartovaným motorem (např. na žel. přejezdu) nedají nijak ztlumit přední světla - buď svítí potkávačky nebo DRL naplno. Otázka: Dá se nějak nakódovat, aby se při zatažené ruční brzdě a spínači světel v prostřední poloze přeplo denní svícení na parkovačky? Zkoušel jsem nastavit
  3. Zdarec, nevíte, jakou minimální zátěž potřebuje osvětlení prostoru nohou u předfaceliftu, aby svítilo? Někdo tu ověřil kombinaci 2x LEDky + 2x žárovky, takže stačí odběr 10W. Nezkoušel někdo i míň? Třeba jestli to funguje i s jednou 5W žárovkou? Vyrábim si vlastní podsvětlení s LEDkama a rád bych využil originální výstup BSG, tak počítám kolik výkonu budu muset protopit na odporech, aby to fungovalo...
  4. Pokud to člověk dělá s citem, tak je riziko malé. Ač se to na první pohled nezdá, tak jsou ty plasty uvnitř světla docela houževnaté a nechají si líbit hodně. Spíš je pak piplačka s tím drátem, musí se postupovat po částech, vždy drát nějak naohýbat, otřít kus čočky, kam dosáhne, pak ho zahnout trochu jinak, otřít další kousek atd. Taky je potřeba ho dobře obalit nějakou měkkou látkou, aby uvnitř nic nepoškrábal. Obě světla mi zabraly asi 4h práce včetně vyndání z auta a rozebírání. 14 tis. za přestavbu je docela pálka. Nevím, jaké projektory používají, ale nové bi-xenon projektory
  5. Já čistil čočku xenonu pomocí tuhého a vhodně zahnutého drátu obaleného jemným hadříkem. Na čočku se dá dostat škvírou po odklopení projektoru. Samozřejmě se předtím musí vyndat motorek naklápění, aby šlo projektorem hýbat. Stejným způsobem jsem otřel i projektor zevnitř (čočku i parabolu). Ideální by bylo vyčistit i krycí sklo, ale tohle je asi jediná možnost částečného čištění bez rozlepování světel. I tak jsem ale poznal rozdíl ve svítivosti a čočka už nevypadá tak zakalená.
  6. Teoreticky by to mělo jít tak, že nastavíš nejnižší možnou teplotu (LO) a vypneš klimatizaci (stiskneš ECON)...
  7. VCDS ti pomocí měřených hodnot v jednotce sloupku řízení ukáže, jaký tlačítka na páčce detekuje jako stisknutá, takže zjistíš, jestli je chyba v páčce, nebo někde dál...
  8. Vyřešil, přesně podle návodu, jaký psal ferda. Mám klon kabel s VCDS 18.2 a hodnoty se uložily bez problému, napoprvé.
  9. Zdravim ve spolek, na mém předFL liftbacku mě nejspíš opouští spínač v madle víka kufru. Někdy se mi kufr podaří otevřít napoprvé, někdy na několik stisknutí, ale poslední dobou musím většinou mačkat delší dobu, než se otevře. Moje otázka zní, jestli jste se s tím už někdo setkal a jestli se dá madlo nějak rozebrat a tlačítko opravit (předpokládal bych asi výměnu mikrospínače), nebo je celé madlo nerozebíratelné a musí se vyměnit jako celek?
  10. Zdravím, uvažuji o dodělání MF volantu. Mám OII předFL MR08 s maxi-dotem, ale dal jsem si do ní rádio Swing z faceliftu. Četl jsem tu někde, že když použiju původní předfaceliftový MF volant, nepůjde s ním ovládat Swing, je to tak? Pokud si teda pořídím faceliftový MF volant, půjde s ním ovládat Swing i předFL maxi-dot? A jak by to bylo v případě volantu z OIII?
  11. Zelená kontrolka v zrcátku svítí? Jestli ne, zkusil bych zkontrolovat pojistku, na kterou je připojené zrcátko (číslo pojistky bude v návodu k obsluze). Problém by ještě teoreticky mohlo dělat vnitřní osvětlení nebo couvací světla, funguje obojí jak má?
  12. Potvrzuju slova Lucase, musí se tam detekovat 3 polohy: poloha ON (zapnutý tempomat), odpružená poloha OFF, která jen dočasně propojí 1-4, čímž autu řekneš, ať dočasně vypne tempomat, ale pamatuje si nastavenou rychlost (opět ji vyvoláš stiskem tlačítka RES) a trvalá poloha OFF, kdy se tempomat vypne a zapomene nastavenou rychlost.
  13. Vyřešil už to už někdo? Mám stejný problém s FL s halogeny (výbava Fresh), nastaveno dle návodu (Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion B 12 na Abbiegelicht links (+ analogicky vpravo)), ale bez úspěchu, auto adaptaci přijme a uloží, ale Corner nerozsvítí. Je mi jasný, že postup, kterej funguje na jednom autě, nemusí fungovat na druhém, ale kdyby se s tím náhodou někdo setkal nebo věděl, co s tím... Díky za rady.
  14. Tak si odpovim, třeba to někomu pomůže.. 1. Pokud je Swing z O2FL, tak do rámečku po rádiu Stream pasuje krásně. 2. Podsvícení displeje je pořád stmavené, (podsvícení ostatních tlačítek je v pohodě). Číst se to ale dá. 3. Údaje z předFL Climatronicu Swing nezobrazuje, ale nevím, jestli proto, že si s ním nerozumí, nebo proto, že není nakódovaný. Mám už novější verzi panelu a Climatronicu, která je funkčně shodá s FL (takže můžu v budoucnu snadno přehodit panel a rámeček za faceliftový).
  15. Schémata navíc potvrzuje i dotaz Martina Obšivače, který ve svém předfaceliftu marně hledá druhý repráček pod palubkou. Taky mam pocit, že to už někdo v tomhle tématu psal (že předFL má jeden repráček a FL má dva), ale 50 stran se mi teď prohledávat nechce...
×
×
  • Create New...