Přejít na obsah

Facelift

Orec

Doporučené příspěvky

Ahoj,jsem zde nováček a uvažuji o koupi Octavie. Chtěl jsem se optat jaké změny v jakém roce byly? Myslím tím OI. Vím,že tam byly nějaké změny co se sedadel týče a palubky atd. Ale nevím který rok. Přední světla a zadní a maska byla stále stejná? Předem moc díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak je to s úrovní výbavy Ambiente? To je označení používané na německém trhu? Ten odkaz je dobrý, ale vychází z něj, že úrovně výbavy u MR01 dál je pouze Classic, Comfort, Elegance a L&K. Ambiente nic...

Ambiente je můj případ, tak mě to zajímá. :unsure: A auto je dovoz právě z Německa...

Odkaz ke komentáři

Tzv.facelift prodělala octavia v roce 2000, nevím kdy přesně, myslím že to bylo ve třetím čtvrtletí. Došlo k výměně sededel, která jsou více prohlá-tím je o 2cm více vzadu místa, další změnou jsou nové nárazníky, které jsou i v dolní části v barvě, pak je tam rozdíl v mřížkách. Faceliftová octavia dostala čirou optiku vpředu i vzadu, světla svítí lépe a taky lépe vypadají. Kliky v barvě vozu.Velkou změnou je palubní deska, která byla vyměněna za starou důsledkem dlouhotrvající kritiky. Tato palubovka je většinou černá, je to podobné jako ve fábii. Faceliftem prošly i další úpravy jako například lepší vyztužení karoserie, tím i větší bezpečnost. Například u nejpoptávanějšího benzínového motoru 1,6 75kW došlo k přepracování - snížily se emise dle normy Euro 4, došlo k nárustu výkonu o 1 kW, k nepatrnému snížení spotřeby paliva. Docházelo ale také k tomu, že například do starých typů (r.2000) byly již montovány nové palubky, a zase naopak do faceliftovaných byly namontovány staré palubky. To záleží také na typu octavie-např. verze classic má starou palubku s novými budíky, většinou černé kliky atd.