Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj panove,

je to nejakou dobu, co jsem se zapletl do diskuse nekde na foru, kde se resilo, zda kvalita paliva ovlivni dojezd.

Resp. zajimala by mne Vase zkusenost, zda pri tankovani u znackovych pump Vam auto slape lepe a zda mate nejakou zkusenost s tim, ze treba po takovem tankovani dale dojede? Je mi jasne, ze zalezi na tom jak ji clovek slape na krk...

Hany

Ja osobne tankuju uz drahne let jen u znackovejch a osobne si myslim, ze na to dal nedojedu. A to z jednoduchyho duvodu, jede to lip, tak na to vic slapu, tim padem mam vetsi spotrebu ;) A 74kW je na kvalitu paliva citlivejsi nez jakykoliv jiny auto, co sem jezdil...

mam vyzkouseno N95 a N98 u shellu a myslim ze N98 je to se spotrebou o par deci lepsi kdyz jsem jezdil opravdu na spotrebu. jinak vic jsem zpozoroval vlastnosti N98 v zimnim obdobi a to studene starty.na to je N98 podle me lepsi

Dávám autíčku od začátku V Power Diesel od Shellu, hlavně proto, že mu chci dopřát palivo s kvalitními přísadami které mimo jiné udržujou palivový systém v čistotě. Každopádně je rozumný tankovat u značkových pump! V žádným případě bych netankoval někde u "Jézedďáků" ve dvoře, abych ušetřil pál halířů a pak vyhodil tisíce za opravu motoru.

V-power diesel, vetsi dojezd nepozoruju, ale ja ho mam stejne okolo 700km, takze jestli 700 nebo 710 uz me nezabije

V-power diesel, vetsi dojezd nepozoruju, ale ja ho mam stejne okolo 700km, takze jestli 700 nebo 710 uz me nezabije

Taky neřeším o pár km (možná) delší dojezd

1.9 96kW, tankuju jak kdy, nekdy Shell, jindy Makro, nevidim zadny rozdil v nicem. Jinak myslim, ze to, jakej je napis na benzince, jeste uplne vzdycky nerika, jak kvalitni to palivo je, napr tady v Plzni maji u Globusu naftu aktualne za 25.90 a clovek by se pomalu bal tam jet, ale z dobrych zdroju vim, ze je to OMV nafta.

Tankuji, jak říkal Brumla u "Jézedďáků" ve dvoře. Nafta mě vyjde momentálně na 23Kč, cena podezřelá není, jen je za nákypku. Jinak ten "Náš" Jezeďák má asi tak 10x dražší stroje než je naše OII, tankoval jsem i do OI před 3rokama a nikdy nebyl žádný problém, ani při -25C.

Určitě semnou budete souhlasit, že není Jezeďák jako Jezeďák.

Tankuji, jak říkal Brumla u "Jézedďáků" ve dvoře. Nafta mě vyjde momentálně na 23Kč, cena podezřelá není, jen je za nákypku. Jinak ten "Náš" Jezeďák má asi tak 10x dražší stroje než je naše OII, tankoval jsem i do OI před 3rokama a nikdy nebyl žádný problém, ani při -25C.

Určitě semnou budete souhlasit, že není Jezeďák jako Jezeďák.

Tak momentálně nákupní cena není na úrovní 23 kč/l. Včetně DPH se pohybuje o cca 3 kč/l výše. Jinak máš pravdu, že není Jézeďák jako Jézeďák a také není pumpa jako pumpa. Kvalitu PHM ovlivňuje spousta okolností: např. zda se PHM zaváží přímo z rafinérie nebo je skladována ve velkoskladech/Čepro/. Záleží také na dopravci, např. zda používá samostatné výdejní počítadlo pro naftu a pro benzín. A také samozřejmě záleží na konečném prodejci, zda provádí pravidelně odkalování nádrží ze záchytné jímky a pravidelně po 5 letech čistí kompletně nádrže a provádí "defektoskopii", zda pravidelně udržuje v čistotě filtry ve výdejních stojanech, zda udržuje hlavní armatury nádrží suché a čisté /často bývají zaplavené vodou/ atd. a atd.....

10x dražší stroje než je naše OII...

to je docela logický, ze zemedelsky stroje budou kapku drazsi nez OII.

Luke288, ty zase rýpeš? Pravdu,ale nemáš, takový Zetor se dá sehnat za 150Tis, takže v tomto případě neplatí to jak píšeš, stačí se nad věcí zamyslet. Není zemědělský stroj jako zemědělský stroj. :p

Tankuji, jak říkal Brumla u "Jézedďáků" ve dvoře. Nafta mě vyjde momentálně na 23Kč, cena podezřelá není, jen je za nákypku. Jinak ten "Náš" Jezeďák má asi tak 10x dražší stroje než je naše OII, tankoval jsem i do OI před 3rokama a nikdy nebyl žádný problém, ani při -25C.

Určitě semnou budete souhlasit, že není Jezeďák jako Jezeďák.

Tak momentálně nákupní cena není na úrovní 23 kč/l. Včetně DPH se pohybuje o cca 3 kč/l výše. Jinak máš pravdu, že není Jézeďák jako Jézeďák a také není pumpa jako pumpa. Kvalitu PHM ovlivňuje spousta okolností: např. zda se PHM zaváží přímo z rafinérie nebo je skladována ve velkoskladech/Čepro/. Záleží také na dopravci, např. zda používá samostatné výdejní počítadlo pro naftu a pro benzín. A také samozřejmě záleží na konečném prodejci, zda provádí pravidelně odkalování nádrží ze záchytné jímky a pravidelně po 5 letech čistí kompletně nádrže a provádí "defektoskopii", zda pravidelně udržuje v čistotě filtry ve výdejních stojanech, zda udržuje hlavní armatury nádrží suché a čisté /často bývají zaplavené vodou/ atd. a atd.....

Doopravdy nevím, jaká je nákupní cena nafty, ale pro nás ta cena je vždy cca 5Kč méně, než jinde.

Jinak máš pravdu, parkrát jsem tam zažil odkalování nádrže. Jednou mě to docela naštvalo, zrovna jsem den na to měl frčet do Chorvat a nemohl jsem natankovat.

Předpokládám, že Luke288 by si rýpnul, že jsem nikam neodjel: odjel, normálně jsem natankoval jinde.

Ja jazdím na N98. N95 som tam nikdy nemal, tak neviem. Skúšal som aj EVO benzín, ktorý má vraj až 103 oktánov, ale nepozoroval som žiadnu zmenu vo výkone, spotrebe, ani v chovaní sa motora.

Ešte kedysi som s tými palivami (ale len značkovými) experimentoval a záver bol ten, že je úplne zbytočné tankovať do auta, ktoré je určené trebárs na N95 palivo s vyšším oktánovým číslom. Merali sme to aj na brzde. Takže ak tankovať N98, tak len do auta, ktoré to vyžaduje a je na takéto palivo konštruované. Čo v prípade Škodoviek znamená motory s vysokým kompresným pomerom alebo viac tepelne namáhané motory = 1,4 16V/74, FSI, TFSI a 1,8T 132 kW.

103 oktanu? To sotva ;) To je opravdu jenom pry...

Ja sem parkrat zkousel V-power racing, je to bomba, ale nad moje financni sily. Ale auto s tim jede uplne jinak, paradne...

Tankuji, jak říkal Brumla u "Jézedďáků" ve dvoře. Nafta mě vyjde momentálně na 23Kč, cena podezřelá není, jen je za nákypku. Jinak ten "Náš" Jezeďák má asi tak 10x dražší stroje než je naše OII, tankoval jsem i do OI před 3rokama a nikdy nebyl žádný problém, ani při -25C.

Určitě semnou budete souhlasit, že není Jezeďák jako Jezeďák.

Jo, beru Tvé zkušenosti a věřím, ovšem většinou mi jsou známy opačné případy, nicméně souhlasím, výjimky existují.

  • Autor

Ja jsem to prave moc neresil, kde to beru a proto jsem se zeptal, ale vetsinou Globus na Zlicine, protoze to je myslim snad nejblizsi benzinka pro mne. Prave tento tyden jsem jel zase po D1 a nabral jsem do toho najakou naftu OMV racing ci co a mel jsem pocit, ze to podstatne lepe tahne...

H.

tech 103 oktanu je fakt jen "pry"

Fan´s- nechapu to s tim rejpanim, ze bys neodjel, ale chtel bych videt novyho Zetora za 150tis Kč...

Pokud me me chabe chemicke znalosti neklamou, 103 oktanu snad neni ani mozny...

Na Globus mi to nejede, skube, netahne, jeden cas sem tam bral asi 2 mesice, paxem si rek, ze mi to za tu kacku na litru nestoji a zase jezdim normalne :)

jestli se teda muzu vmisit do debaty

taky jsem experimentoval a to jak s benzinem tak s naftou a.......

Do 1.8 20v kdyz jsem daval u Shellky obych 95,tak tak normal.

Pak jsem zacal zkouset dlouhodobeji 95 v-Power a znacna zmena

pak jsem zkusil ten 99 V-Power racing a to uz jsem teda moc nepoznal,nicmene pak navrat k obyc. 95 u Shellky a zase pomalu zdechlina. Tešn motor se urcite zansi a verim tomu,ze ten V-Power je znat.

Bratranek kupoval stary Mondeo 2.0 nejakjech 140 koni myslim a to jsem si sliboval jak to pojede,kdyz jsme jeli z bazaru a to byla mrtvola,rikam mu: zkus tam lejt tu 95 V-power a asi tak po 3 mesicich me svezl a delalo se mi celkem nevolno,jak to najednou jede

Znama ma 322i Coupe v M-packetu 170 kocek a taky rikala,ze tam lili 95 Power a kdyz to tam prestali davat,tak to zdechlo

Muj osobni nazor je,ze lepsi palivo fakt lip jede a hlavne verim tomu,ze to setri i ten vnitrek motoru

ted do ty nafty i kdyz uz mi bylo parkarat nabizeno koupit naftu za treba 20/litr jsem do toho nesel. V ty nafte jsou primichany jeste vetsi humusy,nez v benalu a to si nelajznu. Do uz radsi tu repku mozna

Pokud me me chabe chemicke znalosti neklamou, 103 oktanu snad neni ani mozny...

Na Globus mi to nejede, skube, netahne, jeden cas sem tam bral asi 2 mesice, paxem si rek, ze mi to za tu kacku na litru nestoji a zase jezdim normalne :)

Benzíny používané pro motorsport mají oktanové číslo i 110. Nejběžněji kolem 103. Výše jak 100 mají proto, že mají vyšší odolnost proti samozápalům než má právě isooktan, který slouží jako měřítko.

ja tankujem výlučne na OMV, a semtam tam dám aj ten ich Premium Diesel, ale citeľné zlepšenie nepozorujem.

Keď sa objavil na trhu slávny V-power 95, tak som samozrejme hneď naň prešiel, keď je taký dobrý. To som mal už odjazdených 30.000 km. To už by tam muselo byť kopu usadenín. Na V-power som najazdil 26.000 km (bez výnimky) a nezaznamanal som žiadnu zmenu ako v spotrebe (myslím počítanej z tankovania), tak ani v chovaní sa motora. Potom som od používania V-poweru upustil.

Som presvedčený, že u pomerne nového auta používanie V-power paliva žiadnu citeľnú zmenu neprinesie. Veď je to len obyčajný N95 do ktorého je pridaná čistiaca prísada. Okrem iného štandard pre všetky benzíny od Slovnaftu.

Já tankuju vyhradne N98, a jednou za cas to proleju tak 4 nadrzema Shell V-Power Racing. Je pravda ze na ten Racing to jede jeste lepe nez na N98 a taky kdyz se clovek kroti a jezdi s tim normalne jako s N98, tak to ma i podstatne delsi dojezd (pres 1000km na nadrz, myslim ze rekord jsem mel nejakych 1150km na nadrz 55L Racingu) Jinak na nadrz N98 ktery kupuju pouze bud u Slovnaftu a nebo u Agipu ujedu cca 960 km. A styl jizdy je srovnatelny jak s Racingem tak s N98, takze rozdil v dojezd dela cca 200km, což uz je celkem dost a tim padem se vyssi naklady za Racing ztraci a vychazi na stejne penize jako klasicky N98...

problem je ten, ze nejblizsi Racing je 100km od meho domova daleko :(

to si nech patentovat, protože by v tom případě byla úspora téměř 20% !!!

Jezdit místo za 10 litrů jen za 8 díky kvalitnějšímu palivu by asi bral každej. :D

no dobry, dojezd 1150km na 55litru benzinu uz je vykon. kdyz budu brat, ze je to opravdu mozny, tak neverim tomu, ze s N98 najedes o 200km min.

podle me je to v necem jinym. s N98 jezdis standardne, ve chvili, kdy nalejes V-power racing, kde ten rozdil v cene uz je dost znatelnej, tak proste podvedome zvolnis, protoze vis, ze mas drahy palivo v nadrzi a chces ho vic usetrit. jinak si to nedovedu vysvetlit...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.