Boban94 Vloženo 10. Květen 2017 Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 Ahoj všichni, Chtěl bych se zeptat. Minulý týden jsem na jedničkové fabce dělal takovou jarní údržbu (filtry, olej, spodní čepy). Při výměně pravého spodního čepu mi nějakým záhadným způsobem, nevím jak a proč sjel homokyneták z poloosy. Homokloub sem naklepl zpět a po krátké projížďce to začlo mlátit až nakonec při otáčení sjel zase a ukroutilo to manžetu. Celý homokyneťák sem vyměnil za nový. bylo to jednoduché, jen sem zkontroloval tisicihran na poloose, ten byl v pohodě, dal jsem nové dorazové kroužky a jisticí "perko" a nový kloub naklepl zpět. Nevím jestli sem to udělal správně, ale dneska se začalo zase ozývat klepání od pravého kola, když jsem parkoval před obchodem. Rány to jsou tiché, přes rádio to skoro nejde slyšet, jen to jakovy klepe. Taky jsem si všiml, že nevytočím plný rejd úplně lehce. těsně před dorazem je to takové "Gumové" a celé auto se jakoby naklání ze strany na stranu těsně před tím než vytočím na doraz. Když vytočím plný rejd doprava, zvedne se levá strana a naopak. Toto před údržbou 100% nedělalo. Může to dělat to, že ty nové spodní čepy byly brutálně tuhé a chvili trvá, než se rozchodí ? Nebo jsem něco podělal při výměně toho Homokyneťáku, když to zase začalo lupat ? ps. Ještě nemám udělanou geometrii, které je rozhozená. Děkuji moc, už jsem z toho auta zoufalý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.