wltn1 Vloženo 6. Červen 2017 Sdílet Vloženo 6. Červen 2017 Zdravím, rozhodl jsem se, že si do svého auta dodělám svícení pod nohy. Sundal jsem kastlík u spolujezdce a našel průchodku do motrové části, kudy jsem prodáhl dráty a připojil na baterii. Chci se zeptat, zda existuje i jiné řešení, než to vést přímo na baterii? Nevybijí se tím baterie náhodou? Přžecejen za jízdy si auto nebere energii z baterie ale z akumulátoru ne? Omlouvám se za špatné vysvětlení, jsem v tomto laik, stačí mi jen nákres či fotografie jak to máte vy zapojené, případně k přesně jakému drátu. Děkuji mnohokrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 7. Červen 2017 Sdílet Vloženo 7. Červen 2017 Ak to dáš priamo na akumulátor, čo je to isté ako batéria, tak ti to bude svietiť stále aj cez deň, aj keď zamkneš a budeš doma spať. To nie je dobré riešenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
richi661 Vloženo 7. Červen 2017 Sdílet Vloženo 7. Červen 2017 Záleží na výbavě auta.Můžeš to napojit buď na osvětlení ve dveřích nebo na přívod do vnitřního světla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wltn1 Vloženo 7. Červen 2017 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2017 mám tam přidělané vypínání, že to můžu zapínat i vypínat, spíše mi jde o to, že tím že to je přímo na baterii tak se ta baterie vybíjí ne? kdežto když to bude připojeno na nějaký okruh v autě, tak po nastartování to bere energii ne z baterie. Nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wltn1 Vloženo 7. Červen 2017 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2017 (editace) nikdo nic? Editováno: 7. Červen 2017, autor: wltn1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...