Relic Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 je zle ked jazdim na benzinaku tak okolo 2000 otacok? neviem mne to pripada ako kludna jazda drzat motor na 2000ot tak co je to blbost ??? jasne ze ten motor sem tam vytociim a do kopca nejdem na 5 s 1000ot ale myslim ze na rovinke to pohoda klidek a tabacek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Pokračuj v tomto systému jízdy, myslím že to je OK. Motor má ideální chod na 5tku při 90 km/h na to je konstruovanej a to i převodovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulda Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Souhlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 5. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CANNON Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 (editace) mě to přijde něak málo, vždyt se to musí dusit když pak chceš přidat ne? Na spotřebu je to možná dobrý... Ale co jezdím já, takminimálně 2500 Editováno: 5. Říjen 2006, autor: CANNON Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Dusil bys to, kdyby si jel na pětku 1.500 ot./min. je to těžkej převod a motor tím trpí. Ale oblast kdy jedeš dle předpisů je pro to auto provozní rychlost. Přece nebude výrobce dělat auto, aby nejlepšího průběhu dosáhl při 3.500 otáčkách což by na pětku předtavovalo asi 160 km/h jina u mé nafty je 90 km/h = 1.900 ot./min = maximálnímu krouťáku, ale to je hold nafta. u benzínu to bude trošku výš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 je zle ked jazdim na benzinaku tak okolo 2000 otacok?neviem mne to pripada ako kludna jazda drzat motor na 2000ot tak co je to blbost ??? jasne ze ten motor sem tam vytociim a do kopca nejdem na 5 s 1000ot ale myslim ze na rovinke to pohoda klidek a tabacek. Pokud to neni studeny, tak to tomu nevadi. A pri plynuly jizde je to idealni co se spotreby tyka. Ale pokud potrebujes pridat, je dobry mit tam vic, kolem 2500 uz to tahne dobre. Jinak kolem tech 2000 mimo mesto a dalnice jezdim casto taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 (editace) Ono taky kdo předjíždí na pětku když sem předjížděl s benzínovým fordem, tak sem šel i hezky na trojku a to pak za mnou lítaly dlažební kostky a i porsche sem viděl jak se mi ztrácí ve zpětném zrcátku ale minimálně se podřadí na čtyřku a pak už ty otáčky sou dobrý. Popřípadě se to trošku rozjede a pak to jde i na pětku předjet. U nafty to máme jednodušší ta má síly dost už odspodu a v kopci většinou každýmu natrhneme prdel. Ale znám borce co maj Octavii 1.6 55 kW v 60ti tam daj 5ku a předjížděj deset vteřin, dvacet vteřin.... pak už houká ARO a nakonec se všichni dobře najíme na jeho funusu... Editováno: 5. Říjen 2006, autor: Matrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 (editace) Deset, dvacet vteřin, borec v čepičce či klobouku a ty se mu vyhýbáš po škarpě. Jó říkám pořád měli by být oddělené silnice: pro normální a pro čepičkáře. Editováno: 5. Říjen 2006, autor: Peterer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Já bych střílel i ty co maj telefon u ucha, protože když volaj, tak zákonitě vždy uberou a tím brzděj provoz, cajzly jedni pobóchaní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 (editace) Ale vraťme se k optimálnímu chodu, což sou vždy otáčky motoru, kdy má nevyšší kroutící moment, v tomto bodě je taky nejnižší měrná (!!!) spotřeba paliva, tedy taková, kde je potřeba dodat motoru nejmíň paliva aby byl udržován na stejných otáčkách. Proto je taky nafta úspornější, páč má nízko položený kroutící moment a proto měrná spotřeba × otáčky = 1:0 pro naftu Editováno: 5. Říjen 2006, autor: Matrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Ale vraťme se k optimálnímu chodu, což sou vždy otáčky motoru, kdy má nevyšší kroutící moment, v tomto bodě je taky nejnižší měrná (!!!) spotřeba paliva, tedy taková, kde je potřeba dodat motorunejmíň paliva aby byl udržován na stejných otáčkách. Proto je taky nafta úspornější, páč má nízko položené otáčky a proto měrná spotřeba × otáčky = 1:0 pro naftu Tak to mam nejnizsi spotrebu nekde kolem 5000ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Neříkal sem výkon ale kroutící moment a pochybuju že by ho nějaká škodovka měla krouťák na 5.000 ot./min. Navíc rozlišuj měrnou spotřebu paliva od okažité spotřeby a od průměrné spotřeby na 100 km... Graf měrné spotřeby paliva klesá do hranice nejvyššího kroutícího momentu a pak zase stoupá se zvyšujícími se otáčkami... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Já bych střílel i ty co maj telefon u ucha, protože když volaj, tak zákonitě vždy uberou a tím brzděj provoz, cajzly jedni pobóchaní Souhlas, to na plynulosti nepřidá a spotřeba letí nahoru. Bych zavedl nějakou signalizaci, nebo něco takového, debila předjet a potom mu dát přečíst nějakou hlášku na zadním skle... Fakt málokdy se dá jet svižně a plynule, poslední dobou mně serou poláci a to jak s osobákama, tak s kamiónama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_combi Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Tak to mam nejnizsi spotrebu nekde kolem 5000ot. Vsadil bych tak 300 km na nadrz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Jak WRX STi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Anebo se v nádrži udělá vodní vír, jako když vypouštíš vanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_combi Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Vodni vir? Tak to uz chapu, ze nekomu nevadi jezdit za tricet litru. No konecne, porad se strasilo s vodikem a nakonec je po problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.