Publikováno Říjen 5, 200618 r je zle ked jazdim na benzinaku tak okolo 2000 otacok? neviem mne to pripada ako kludna jazda drzat motor na 2000ot tak co je to blbost ??? jasne ze ten motor sem tam vytociim a do kopca nejdem na 5 s 1000ot ale myslim ze na rovinke to pohoda klidek a tabacek.
Říjen 5, 200618 r Pokračuj v tomto systému jízdy, myslím že to je OK. Motor má ideální chod na 5tku při 90 km/h na to je konstruovanej a to i převodovka.
Říjen 5, 200618 r mě to přijde něak málo, vždyt se to musí dusit když pak chceš přidat ne? Na spotřebu je to možná dobrý... Ale co jezdím já, takminimálně 2500 Upraveno Říjen 5, 200618 r od CANNON
Říjen 5, 200618 r Dusil bys to, kdyby si jel na pětku 1.500 ot./min. je to těžkej převod a motor tím trpí. Ale oblast kdy jedeš dle předpisů je pro to auto provozní rychlost. Přece nebude výrobce dělat auto, aby nejlepšího průběhu dosáhl při 3.500 otáčkách což by na pětku předtavovalo asi 160 km/h jina u mé nafty je 90 km/h = 1.900 ot./min = maximálnímu krouťáku, ale to je hold nafta. u benzínu to bude trošku výš.
Říjen 5, 200618 r je zle ked jazdim na benzinaku tak okolo 2000 otacok?neviem mne to pripada ako kludna jazda drzat motor na 2000ot tak co je to blbost ??? jasne ze ten motor sem tam vytociim a do kopca nejdem na 5 s 1000ot ale myslim ze na rovinke to pohoda klidek a tabacek. Pokud to neni studeny, tak to tomu nevadi. A pri plynuly jizde je to idealni co se spotreby tyka. Ale pokud potrebujes pridat, je dobry mit tam vic, kolem 2500 uz to tahne dobre. Jinak kolem tech 2000 mimo mesto a dalnice jezdim casto taky
Říjen 5, 200618 r Ono taky kdo předjíždí na pětku když sem předjížděl s benzínovým fordem, tak sem šel i hezky na trojku a to pak za mnou lítaly dlažební kostky a i porsche sem viděl jak se mi ztrácí ve zpětném zrcátku ale minimálně se podřadí na čtyřku a pak už ty otáčky sou dobrý. Popřípadě se to trošku rozjede a pak to jde i na pětku předjet. U nafty to máme jednodušší ta má síly dost už odspodu a v kopci většinou každýmu natrhneme prdel. Ale znám borce co maj Octavii 1.6 55 kW v 60ti tam daj 5ku a předjížděj deset vteřin, dvacet vteřin.... pak už houká ARO a nakonec se všichni dobře najíme na jeho funusu... Upraveno Říjen 5, 200618 r od Matrix
Říjen 5, 200618 r Deset, dvacet vteřin, borec v čepičce či klobouku a ty se mu vyhýbáš po škarpě. Jó říkám pořád měli by být oddělené silnice: pro normální a pro čepičkáře. Upraveno Říjen 5, 200618 r od Peterer
Říjen 5, 200618 r Já bych střílel i ty co maj telefon u ucha, protože když volaj, tak zákonitě vždy uberou a tím brzděj provoz, cajzly jedni pobóchaní
Říjen 5, 200618 r Ale vraťme se k optimálnímu chodu, což sou vždy otáčky motoru, kdy má nevyšší kroutící moment, v tomto bodě je taky nejnižší měrná (!!!) spotřeba paliva, tedy taková, kde je potřeba dodat motoru nejmíň paliva aby byl udržován na stejných otáčkách. Proto je taky nafta úspornější, páč má nízko položený kroutící moment a proto měrná spotřeba × otáčky = 1:0 pro naftu Upraveno Říjen 5, 200618 r od Matrix
Říjen 5, 200618 r Ale vraťme se k optimálnímu chodu, což sou vždy otáčky motoru, kdy má nevyšší kroutící moment, v tomto bodě je taky nejnižší měrná (!!!) spotřeba paliva, tedy taková, kde je potřeba dodat motorunejmíň paliva aby byl udržován na stejných otáčkách. Proto je taky nafta úspornější, páč má nízko položené otáčky a proto měrná spotřeba × otáčky = 1:0 pro naftu Tak to mam nejnizsi spotrebu nekde kolem 5000ot.
Říjen 5, 200618 r Neříkal sem výkon ale kroutící moment a pochybuju že by ho nějaká škodovka měla krouťák na 5.000 ot./min. Navíc rozlišuj měrnou spotřebu paliva od okažité spotřeby a od průměrné spotřeby na 100 km... Graf měrné spotřeby paliva klesá do hranice nejvyššího kroutícího momentu a pak zase stoupá se zvyšujícími se otáčkami...
Říjen 5, 200618 r Já bych střílel i ty co maj telefon u ucha, protože když volaj, tak zákonitě vždy uberou a tím brzděj provoz, cajzly jedni pobóchaní Souhlas, to na plynulosti nepřidá a spotřeba letí nahoru. Bych zavedl nějakou signalizaci, nebo něco takového, debila předjet a potom mu dát přečíst nějakou hlášku na zadním skle... Fakt málokdy se dá jet svižně a plynule, poslední dobou mně serou poláci a to jak s osobákama, tak s kamiónama.
Říjen 5, 200618 r Vodni vir? Tak to uz chapu, ze nekomu nevadi jezdit za tricet litru. No konecne, porad se strasilo s vodikem a nakonec je po problemu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.