Přejít na obsah

Zazitky


Soprano_Tony

Doporučené příspěvky

Taktez jedna vesela prihoda z uterni cesty domu. Vracim se po desate vecer z kancelare k domovu a po sestnacti hodinach menam opravdu naladu na nejake taskarice (jak jiz psal Hoblik). Jedu 100 km/h na tempomat a asi dva kilometry pred vjezdem do Usti se me pokousi predjet kamion. Pochopitelne v tech zatackach nema sanci, tak troubi, blika, nadava - proste ridic profesional. Po tech dvou kilometrech me ve Vanove konecne osoli na rovnice (kamiony maji totiz od rijna v obci neomezenou rychlost) a po vyjezdu z Nestemic se pro zmenu sune osmdesatkou na Decin. Jel jsem dost dlouho za nim i po prujezdu Ustim, jelikoz me znacne zajimalo zda-li mu ta osmdesatka mimo mesto vydrzi. Kdyz ho nasledne predjizdim, dal pochopitelne levej blinkr na uvitanou a zahy se to opet pokousi vyhrotit - podotykam, ze po predjeti opet zapinam tempomat pri 100 km/h. Podle RZ tahace i navesu byl mistni - to jen tak na okraj.

Martinoslav: Osobne mam v octe znacne problemy s mistem na delku a dle predchazejicich prispevku by me popravde zajimalo, jak jsou na tom kulturisti ve fabii na sirku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

octavia combi: Covece ty jsi z DC nebo z UL? :)

Do kulturisty mam opravdu velmi daleko :D Nicmene s mistem ve fabii nemam problem :) Naopak, v sedackach si jeste lebedim :) Je ale pravda, ze kdybych mel par tucnych kil navic, pripadne byl o par centimetru vyssi, uz by to nebylo tak idealni :) Ale rozdil mezi fabii a octavii tak nejak nepocituju :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. DC

2. Jen jsem si predstavil toho somalskeho pilota kamionu s tretinovym obvodem hrudniku - v tom rozhlase musi byt ale legrace, ne? :smich:

3. Usinal bych o poznani klidneji, pokud by xenony na rude fabii mely dynamickou regulaci sklonu - ostriky totiz nevidim. Inu, dodelano poradne?

1. kol9

2. :blink:

3. Usinej si jak chces :D Dynamicka regulace sklonu je na dve veci a ostrikovace mam v supliku, montaz se planuje na pristi servisce. Fabie, narozdil od octavie, umoznuje naklapeni xenonu koleckem bez jakekoli upravy.. :p

4. :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Arogant - jj, to jsem ja ;):D-_-

Ja myslim, ze jdu vic nez prikladem ... Lepsi origo xenony nez dobastelny PODOMO. Ostrikovace jsou prakticka vec spis pro me nez ze by jejich pritomnost mela byt nejakym prinosem pro protijedouci. A vsichni vime, ze dynamicka regulace je tak pomala, ze staci nebyt prase a seridit si sklon po usednuti za volant, takze bych ty xenony zase tak nezatracoval ;)-_-

Kazdopadne ostrikovace dodelam, to ano. Ale jen proto, ze kdyz s nimi v zime a v noci jedu za autem ve srackach, tak mi od jeho kol sracky nalitaj na svetla a ja pak vidim h***o dokud je neutru, takze kvuli tomu ostrikovace jednoznacne ano ;)-_-

Ad zakony: Rekl bych, ze se zakony na silnicich porusuji mnohem horsimi zalezitostmi nez xenonovymi svetly -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobnou argumentaci jsem bohuzel cekal - mam vsechno v poradku, ale nechtejte to videt. Resim to proto, neb dveapul hodiny denne, kdy je tma jak v ranci, potkavam oslnujici vybojkare. A rozhodne se nejedna o nejnovejsi MB, BMW, Audi a podobne znacky, ale prave o starsi skodovky. Mozna nekdo oslnuje a pritom dynamickou regulaci ma, ale aut s vybojkami nevyhovujicimi vyhlasce je bohuzel jako hnoje.

Pokud je ta dynamicka regulace k nicemu, alespon jsem si ji dneska nechal seridit v servisu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nebyla argumentace ;) To bylo ciste konstatovani :)

A ja nemam vybojky "jen tak" odnekud se starou skodovkou. Mam originalni xenonove lampy s patricnou optikou, serizene. A videt to klidne muzes, kdekoli bezne na silnici - stejne tak jako spousta lidi tady z fora. A nepamatuju si, ze by mi nekdo rikal, ze bych ho oslnoval :palec:

Jinak o te dynamicke regulaci bych s tebou klidne diskutoval ;) Kdo si mysli, ze za nej vychyta vsechny skoky na silnicich a diky ni neoslnuje, je vuuul ;)-_- Ale nemyslim to spatne, zkratka jen asi nema dostatek znalosti :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soprano_Tony: To je infarktova kombinace - soucitim s tebou. Auto mam sice skoro porad v garazi, ale pri ceste pesky od garaze do kancelare vidavam bohuzel podobne rany pomerne casto. Dneska to byla nadherna nova octa, kterou nejakej imbecil kompletne obesel trikrat klicem. Chytit takovyho lumpa i na cizim aute, tak me asi zavrou :blbec:

Martinoslav: Pokud se nekdo domniva, ze manualni nastaveni sklonu je lepsi nez dynamicka regulace, necht to tem "voluuum" ve skodovce osvetli, at uz to tam konecne prestanou davat. Slibuju, ze si to potom necham urychlene predelat na manual :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soprano_Tony: To je infarktova kombinace - soucitim s tebou. Auto mam sice skoro porad v garazi, ale pri ceste pesky od garaze do kancelare vidavam bohuzel podobne rany pomerne casto. Dneska to byla nadherna nova octa, kterou nejakej imbecil kompletne obesel trikrat klicem. Chytit takovyho lumpa i na cizim aute, tak me asi zavrou :blbec:

Martinoslav: Pokud se nekdo domniva, ze manualni nastaveni sklonu je lepsi nez dynamicka regulace, necht to tem "voluuum" ve skodovce osvetli, at uz to tam konecne prestanou davat. Slibuju, ze si to potom necham urychlene predelat na manual :smich:

muzu se te zeptat jel jsi nekdy ve fabii s dodelavanejma xenonama a nebo videl jsi vubec nekdy jak je to udelany?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soprano_Tony: To je infarktova kombinace - soucitim s tebou. Auto mam sice skoro porad v garazi, ale pri ceste pesky od garaze do kancelare vidavam bohuzel podobne rany pomerne casto. Dneska to byla nadherna nova octa, kterou nejakej imbecil kompletne obesel trikrat klicem. Chytit takovyho lumpa i na cizim aute, tak me asi zavrou :blbec:

Martinoslav: Pokud se nekdo domniva, ze manualni nastaveni sklonu je lepsi nez dynamicka regulace, necht to tem "voluuum" ve skodovce osvetli, at uz to tam konecne prestanou davat. Slibuju, ze si to potom necham urychlene predelat na manual :smich:

Ono asi jde o to, že škodovka jako výrobce musí dodržovat tu nesmyslnou normu, kdy se ke xenonům musí dodávat ta dynamická regulace a ostřikovače světlometů.. :ph34r: .protože když si je někdo domontuje jako třeba velký M, nebo já nebo mnoho jinejch členů a pořádně si je seřídí, tak neexistuje, aby tě oslňoval, pokud to tedy není hovado, který naloží kufr nákladem a nechá světla nastavený na 0 pozici... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze vcera mi niekto nacuval do naraznika, aby to nebolo vsetko, dnes mi nejaky skurvysyn nacuval do blatnika. povedzte mi co za svinu si len tak odijde prec, ked ho chytim tak ho asi zabijem, teraz mam v sebe taku zurivost ako nikdy. foto:

Když se daří, tak se daří.. :o .soucítím s tebou, tohle by mě taky nasralo,,, :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olo: Jenze on pan octavia combi ma jine zkusenosti a sam dokaze poznat, ktere auto regulaci ma a ktere nema :D Vsadim se, ze kdybych mu rekl, ze tam regulaci mam a stoupl si se svym autem vedle nej, tak to ani nepozna jestli tam nejaka je nebo neni :smich: Je totiz neznalost myslet si, ze dynamicka regulace ma skokove rezimy a v kazdem okamziku reguluje vysku svetel :smich: Vzhledem k tomu, ze vsude jsou klasicke pomale elektromotorky, tak by je za chvili odpalil do vecnych lovist :smich: No ale holt to nekomu nevysvetlis -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bobik: Jel jsem nekolikrat v FRS, ve fabii s dodelavanyma xenonama bez dyn. regulace nikoliv. Nechci se rozhodne hadat, nicmene predpokladam, ze na rozdil od manualniho sklonu bude dynamicka regulace reagovat dle cidel na napravach nebo me nekdo presvedci o opaku? Uznavam, ze neni kdovijak rychla, ale neni rozhodne zbytecna!

Martinoslav: Vybojka namisto mlhovky - tak to uz je na mne opravdu moc kol114 Jinak nikdo nerika, ze pozna auto bez dyn. regulace, ale pravdepodobnost oslneni je proste vetsi. Vy totiz vsichni neustale vrtite koleckem na serizovani sklonu svetlometu a bezpochyb tak dosahnete lepsiho vysledku nez dynamicka regulace. To je proste to, co nikomu nevysvetlite...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

, ze na rozdil od manualniho sklonu bude dynamicka regulace reagovat dle cidel na napravach nebo me nekdo presvedci o opaku?

, ale pravdepodobnost oslneni je proste vetsi. Vy totiz vsichni neustale vrtite koleckem na serizovani sklonu svetlometu a bezpochyb tak dosahnete lepsiho vysledku nez dynamicka regulace. To je proste to, co nikomu nevysvetlite...

Jenom upřesním, že fábie nemá žádný čidla na nápravě, ale v b sloupku u řidiče.. B) a oslnění není při správně seřízených světlech možné... <_< protože pak se řidič ke světlům chová, jako kdyby měl normální žárovky a reguluje jenom zvednutí světel při naložení auta... :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se ale nikdo nesnazil zpochybnit vyznam dynamicke regulace, to jsi nas, nebo me, asi spatne pochopil! Me jde jen o to, ze mi to prijde jako zbytecnost v pripade dodelavky. Nehlede na to, ze kdyz me nekdo problikne, tak xenony stahnu. Jenze s dynamickou regulaci to neudelas a oslnujes dal... Spatne serizena svetla muzes mit i u dynamicke regulace..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...