Publikováno Září 17, 20177 r Dobrý den.Dneska jsem si dělal test vstřiků.Octavia II 1.6tdi-77kw.Někdy je slyšet jak stará 120.Když byla vůle u ventilů.Můžete mi dát info jak jsou na tom?
Září 18, 20177 r Autor před 2 hodinami, tomxass napsal: Vsetko nad +- 1 je zle. Díky za info.Tak 1 a 4 vstrik je ko.
Září 18, 20177 r budou všechny dej je na stolici. Ale jestli ti auto nic nedělá tak to m*dej a jezdi dál, takového hodnoty můžeš naměřit u auta s 20K km ale i u auta s 250k km. Dokud ty vstřiky nenecháš fyzicky otestovat tak to nemá moc smysl řešit. Jestli ti to zlobí bude to dost možná kvůli vstřikům a otestování všech vstřiků tě vyjde na 3K, není lepší 3K pošetřit a nechat si tam rovnou namontovat všechny 4 repasované vstřiky z německa kde prodejci dávají záruku na absolutní přesnost jako u nového za 12 tisíc ? Upraveno Září 18, 20177 r od 15degren
Září 19, 20177 r 280 000? To je uz riadny naklad km. To uz by som menil davno auto. Ale tak kazdy ma ine priority, pokial ho planujes mat dalsich xxx km tak investuj a vymen.
Září 19, 20177 r vyměň rovnou ty dva krajní za repasy a uvidíš co to udělá, ale ty vstřiky vydrží i 700K km když je něco nelízne...
Září 19, 20177 r Autor před 21 hodinami, 15degren napsal: budou všechny dej je na stolici. Ale jestli ti auto nic nedělá tak to m*dej a jezdi dál, takového hodnoty můžeš naměřit u auta s 20K km ale i u auta s 250k km. Dokud ty vstřiky nenecháš fyzicky otestovat tak to nemá moc smysl řešit. Jestli ti to zlobí bude to dost možná kvůli vstřikům a otestování všech vstřiků tě vyjde na 3K, není lepší 3K pošetřit a nechat si tam rovnou namontovat všechny 4 repasované vstřiky z německa kde prodejci dávají záruku na absolutní přesnost jako u nového za 12 tisíc ? Ahoj. Máš stránku kam se mam obrátit. Diky za info
Září 19, 20177 r Pokud chceš 1-2 tak zde : Injector Pokud celou sadu tak zde: SADA Můžeš je kontaktovat i přímo přes WEB, portál využívají jen k prodeji. Můžeš k nim i po domluvě zajet, vymění, je to na počkání. Můžeš vstřiky dát svému servisákovi, jestli nemáš a nechceš jezdit k prodejci, tak se musíš domluvit s nějakým servisem ve tvém okolí, obvykle nemají problém vyměnit dodané vstřikovače, protože je dost neautorizovaných servisů má problém sehnat za rozumné ceny. Když ti to bude dělat někdo z neautorizovaného servisu je třeba pamatovat, že po osazení vstřiků je nutné jednotce nastavit nové vstřiky a udělat kalibraci, jinak to nebude fungovat dobře. Nevim o firmě v ČR která by uměla dělat opravu Siemens vstřikovacího systému, aniž by to stálo raketu (protože tam samozřejmě narvou vše nové od škodovky) Taky je dobré udělat před výměnou kontrolu na piliny v palivovém filtru, aby jsi je neměnil zbytečně... přímý web: http://www.hsg-international.de/ Upraveno Září 19, 20177 r od 15degren
Březen 1, 20187 r Ahoj, niekde som videl kalibraciu vstrekovacov (nejaky postup zrychlovania a spomalovania na 4ke???). Pomoze to niecomu aj ked mam povodne???
Duben 12, 20187 r Mám úplně nové vstřikovače od škodovky a stejně to háže odchylky i 0.8 nárazově... Ve vagu je ta údaje silně informativní ale vůbec nic ve finale neřekne :-) Upraveno Duben 12, 20187 r od 15degren
Duben 12, 20187 r Uplne nove??? Zaujimave no... Napada ma ci to je tym dieselgate SW, kde je vyssi tlak? stale by som najradsej nic neriesil a dal stary SW, no nemam istotu, ze vstreky su OK, toho roku som dal do auta 2000e a dalsich volnych 1000 na nove vstreky nemam... Upraveno Duben 12, 20187 r od Host
Duben 13, 20187 r Dokud bude auto v záruce na podporu důvěry tak SW neřeším, jak jsem řekl nový mi chodem vyhovuje podstatně víc než starý, zasadně vyšší spotřebu nepozoruji, jediný co mi vadí že auto je od té doby víc v servisu než na dálnici, je sice fakt že má dost najeto na druhou stranu nový SW selhávání zcela jistě urychlil, samozřejmě oni mi nejspíš v rámci té záruky do 258K km nejspíš vymění vše co je na seznamu záruky, už vlastně zbývá jen pár položek a budu mít celý emisní a vstřikovací systém nový, vše co zatím vyměnily, mělo zásadní vliv na chod motoru a všechen pozitivní, je jasné že až záruka končí tak tam jde okamžitě původní SW samozřejmě jejich průser dotovat nebudu, nicméně než záruky skončí tak mi třeba to auto někdo ukradne to by byla vůbec nejlepší varianta, mám to pořád ještě dobře pojištěné. To je další věc, těch aut je ted takový přetlak, že se na 99 % stanou nejméně kradeným modelem vozu vůbec, proč tedy taky není nižší pojištění na vozy ? I přes to že moje auto má pro zloděje stejnou hodnotu jako Felicie na vrakáči, tak pořád platím velmi slušnou českou přirážku na pojištění za český vůz.
Duben 15, 20187 r Taky isty nazor mam aj ja... V rami tej zaruky na novy SW je aj skrtiaca klapka? Od nahratia noveho SW skoro vzdy auto po vypnuti zatrasie a vidim to na klapku...
Duben 16, 20187 r za 100e to kupuješ čínu ne ? To bych radši zkusil tu původní vyčistit, než tam dát čínu a když to nepomůže tak originál, nebo na vrakáč, přece jen už se ty auta dělají 10 let vraků bude hodně a klapky u 1.6 prostě neodchází, proto bych se nebál dát tam jetou z vraku. Upraveno Duben 16, 20187 r od 15degren
Duben 19, 20187 r Takze len pre info... Valeo - original sa da kupit od 115€. Bazos - pouzivane okolo 80€ /takze sa to neoplati/. Zatial nekupujem, rozoberie sa to a uvidi...
Leden 4, 20196 r Zdravím, obnovým toto téma svým příspěvkem. Nechávali jsme s mechanikem čistit vstřiky a hoidlo mi to tyto údaje (viz priloha) chci se zeptat jestli ty hodnoty odpovídaji tomu jak ma vstrik pracovat. Jinak dle hodnot myslite ze je to na vymenu ci na opravu? diky test vstřiků škoda octavia 1Z 1.6 TDI 77kw.pdf
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.