Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

cau nevim jak je to mozny ale koupil jsem blow off ventil na octavku 1.8 20v pripojim to misto originalniho zacpu diru do airboxu

ventil i na 5000 otackach ani jednou nepusti tlak z turba as ten ventil steluju jak chci a pritom to turbo tahne nechapu jak je to mozny

jediny co se sem tam stavalo i s tim originalem ze to auto se zniceho nic zacalo skubat a padaly otacky ..... ale to se stavalo malo kdy

a sem tam pri nastartovani kolisaj otacky cca 850-1000

prosim pomoc :(

Vloženo
co je to za BOV? u tehle motoru je to velky problem, jediny ventily, ktery mi 100% fungovaly byly FORGE, Bailey, SSQ

Rajdlos : To je radost videt tady na foru nekoho s tak nadherne vysperkovanym auti !!! Vitej :-)

Vloženo
co je to za BOV? u tehle motoru je to velky problem, jediny ventily, ktery mi 100% fungovaly byly FORGE, Bailey, SSQ

nerikam yze to nefunguje ale vubec nepousti tlak ... coz je hodne divnz a co je jeste divnejsi mam tam pruhledny trubice a ty se vubec neplnej

Vloženo
napsal jsi že máš 1.8 20V ??? Jestli nebude problém v tom, že ti chybí turbo :smich:

pro tebe mam 1.8 20V "TURBO" :) pokud ti to slovo spravi naladu

fakt nikdo nemate tuseni co s tim muze bejt :) krome toho ze je to rozbity

Vloženo

musíš tam mít minimálně regulátor předepnutí pružiny, podle toho drží ten ventil nějakou silou, pokud má turbo menší sílu, musíš povolit pružinu aby to něco udělalo - laicky popsáno. Holt s tím šroubkem budeš motat tak dlouho a na správnou stranu, dokud se ti nestane to, že když sešlápneš plyn na volnoběh a prudce pustíš, tak ventil odfoukne jak blázen a ozve se silnej rachot

Vloženo
musíš tam mít minimálně regulátor předepnutí pružiny, podle toho drží ten ventil nějakou silou, pokud má turbo menší sílu, musíš povolit pružinu aby to něco udělalo - laicky popsáno. Holt s tím šroubkem budeš motat tak dlouho a na správnou stranu, dokud se ti nestane to, že když sešlápneš plyn na volnoběh a prudce pustíš, tak ventil odfoukne jak blázen a ozve se silnej rachot

ok du to skusit a pak napisu :)

Vloženo

hmm, tak bude asi opravdu nějaká závadá, já když jsem měl v ruce ten svůj, tak ten pistek šel zamáčknout prstem a chodil hezky volně.... byl levnej a noname? Jinak si to nedokážu vysvětlit. Předpokládám ale, že jsi ho zapojil dobře, zase moc možností nemáš

Vloženo (editace)
hmm, tak bude asi opravdu nějaká závadá, já když  jsem měl v ruce ten svůj, tak ten pistek šel zamáčknout prstem a chodil hezky volně.... byl levnej a noname? Jinak si to nedokážu vysvětlit. Předpokládám ale, že jsi ho zapojil dobře, zase moc možností nemáš

stal me 2400 na videu kde sem ho kupoval me ukazoval jak funguje na oktavce :(

v oktavce snad spatne ani zapojit nejde :)

Editováno: , autor: veisen
Vloženo
napadá mě jestli třeba nemáš ten otvor - trubku kudy má odcházet vzduch moc dotáhlou, že by ti tlačila na ten pístek co tam má běhat...

DK_BOV03.jpg

tady je obrazek tim hlavnim pistem kdys ho sroubuju povoluju nebo utahuju tu pruzinu

nechapu jak to myslis

Vloženo

kdys otacim s tim pistem nahore tak je tam napsano jedna strana soft druha hard na hard to nenela skoro nic a na soft temer pred vytocenim se to malinko otevre

napadlo me ze tu pruzinu skusim dat pryc co to udela

Vloženo
to je blbost, nikdy by jsi pak nemohl to turbo natlakovat, v podstatě by ti auto vůbec nejelo

jediny co me je divny koukam na video a tam ma namontovany tohle a jema na tech cernejch sroubkach ty maticky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...