Publikováno Říjen 10, 200618 r cau nevim jak je to mozny ale koupil jsem blow off ventil na octavku 1.8 20v pripojim to misto originalniho zacpu diru do airboxu ventil i na 5000 otackach ani jednou nepusti tlak z turba as ten ventil steluju jak chci a pritom to turbo tahne nechapu jak je to mozny jediny co se sem tam stavalo i s tim originalem ze to auto se zniceho nic zacalo skubat a padaly otacky ..... ale to se stavalo malo kdy a sem tam pri nastartovani kolisaj otacky cca 850-1000 prosim pomoc
Říjen 10, 200618 r co je to za BOV? u tehle motoru je to velky problem, jediny ventily, ktery mi 100% fungovaly byly FORGE, Bailey, SSQ
Říjen 10, 200618 r co je to za BOV? u tehle motoru je to velky problem, jediny ventily, ktery mi 100% fungovaly byly FORGE, Bailey, SSQ Rajdlos : To je radost videt tady na foru nekoho s tak nadherne vysperkovanym auti !!! Vitej :-)
Říjen 11, 200618 r Autor co je to za BOV? u tehle motoru je to velky problem, jediny ventily, ktery mi 100% fungovaly byly FORGE, Bailey, SSQ http://www.autodoplnky.cz/picture/shop/big/DK_BOV03.jpg pokud je to ventilem tak se asi strelim do hlavy nebo ho skusim vratit da se popripade ten ventil nejak upravit aby fungoval normalne Upraveno Říjen 11, 200618 r od veisen
Říjen 11, 200618 r Autor co je to za BOV? u tehle motoru je to velky problem, jediny ventily, ktery mi 100% fungovaly byly FORGE, Bailey, SSQ nerikam yze to nefunguje ale vubec nepousti tlak ... coz je hodne divnz a co je jeste divnejsi mam tam pruhledny trubice a ty se vubec neplnej
Říjen 11, 200618 r Autor napsal jsi že máš 1.8 20V ??? Jestli nebude problém v tom, že ti chybí turbo pro tebe mam 1.8 20V "TURBO" pokud ti to slovo spravi naladu fakt nikdo nemate tuseni co s tim muze bejt krome toho ze je to rozbity
Říjen 11, 200618 r musíš tam mít minimálně regulátor předepnutí pružiny, podle toho drží ten ventil nějakou silou, pokud má turbo menší sílu, musíš povolit pružinu aby to něco udělalo - laicky popsáno. Holt s tím šroubkem budeš motat tak dlouho a na správnou stranu, dokud se ti nestane to, že když sešlápneš plyn na volnoběh a prudce pustíš, tak ventil odfoukne jak blázen a ozve se silnej rachot
Říjen 11, 200618 r Autor musíš tam mít minimálně regulátor předepnutí pružiny, podle toho drží ten ventil nějakou silou, pokud má turbo menší sílu, musíš povolit pružinu aby to něco udělalo - laicky popsáno. Holt s tím šroubkem budeš motat tak dlouho a na správnou stranu, dokud se ti nestane to, že když sešlápneš plyn na volnoběh a prudce pustíš, tak ventil odfoukne jak blázen a ozve se silnej rachot ok du to skusit a pak napisu
Říjen 11, 200618 r Autor tak sem to skousel tak dlouho as to pero vylitlo ven a vibec nic se nestalo kdys byl uplne otevrenej tak se otevrel ale jenom hodne malo ;(
Říjen 11, 200618 r hmm, tak bude asi opravdu nějaká závadá, já když jsem měl v ruce ten svůj, tak ten pistek šel zamáčknout prstem a chodil hezky volně.... byl levnej a noname? Jinak si to nedokážu vysvětlit. Předpokládám ale, že jsi ho zapojil dobře, zase moc možností nemáš
Říjen 11, 200618 r Autor hmm, tak bude asi opravdu nějaká závadá, já když jsem měl v ruce ten svůj, tak ten pistek šel zamáčknout prstem a chodil hezky volně.... byl levnej a noname? Jinak si to nedokážu vysvětlit. Předpokládám ale, že jsi ho zapojil dobře, zase moc možností nemáš stal me 2400 na videu kde sem ho kupoval me ukazoval jak funguje na oktavce v oktavce snad spatne ani zapojit nejde Upraveno Říjen 11, 200618 r od veisen
Říjen 11, 200618 r na octávce funguje dokonale, jsem z něj nadšen, auto hezky hvízda a autí líp jede. Jenom nechápu co je za problém u tebe. Musel jsi jej zapojit dobře, to opravdu špatně nejde. jenom je mi divné že nevalí. já mám tenhle: http://www.bidrin.cz/detail.php?ID_Vyrobku=163 a odsud si stáhni montážní návod na BOV MkIITP, třeba ti to pomůže.. http://www.bidrin.cz/download.php
Říjen 11, 200618 r napadá mě jestli třeba nemáš ten otvor - trubku kudy má odcházet vzduch moc dotáhlou, že by ti tlačila na ten pístek co tam má běhat...
Říjen 11, 200618 r Autor napadá mě jestli třeba nemáš ten otvor - trubku kudy má odcházet vzduch moc dotáhlou, že by ti tlačila na ten pístek co tam má běhat... tady je obrazek tim hlavnim pistem kdys ho sroubuju povoluju nebo utahuju tu pruzinu nechapu jak to myslis
Říjen 11, 200618 r ale tohle je podle mě typický příklad toho krámu co se prodával myslím za 800,- ......
Říjen 11, 200618 r Autor da se tam jenom utahovat ta pruzina nic jineho asi jim to poslu spatky a objednam si jinej tn riginal je na hovno
Říjen 11, 200618 r chápu jenom to, že tobě to dělá ten zvuk těmy otvory co jsou okolo... ale nechápu jak funguje nastavení tuhosti pružiny
Říjen 11, 200618 r Autor kdys otacim s tim pistem nahore tak je tam napsano jedna strana soft druha hard na hard to nenela skoro nic a na soft temer pred vytocenim se to malinko otevre napadlo me ze tu pruzinu skusim dat pryc co to udela
Říjen 11, 200618 r to je blbost, nikdy by jsi pak nemohl to turbo natlakovat, v podstatě by ti auto vůbec nejelo
Říjen 11, 200618 r Autor to je blbost, nikdy by jsi pak nemohl to turbo natlakovat, v podstatě by ti auto vůbec nejelo jediny co me je divny koukam na video a tam ma namontovany tohle a jema na tech cernejch sroubkach ty maticky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.