Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

cau nevim jak je to mozny ale koupil jsem blow off ventil na octavku 1.8 20v pripojim to misto originalniho zacpu diru do airboxu

ventil i na 5000 otackach ani jednou nepusti tlak z turba as ten ventil steluju jak chci a pritom to turbo tahne nechapu jak je to mozny

jediny co se sem tam stavalo i s tim originalem ze to auto se zniceho nic zacalo skubat a padaly otacky ..... ale to se stavalo malo kdy

a sem tam pri nastartovani kolisaj otacky cca 850-1000

prosim pomoc :(

co je to za BOV? u tehle motoru je to velky problem, jediny ventily, ktery mi 100% fungovaly byly FORGE, Bailey, SSQ

co je to za BOV? u tehle motoru je to velky problem, jediny ventily, ktery mi 100% fungovaly byly FORGE, Bailey, SSQ

Rajdlos : To je radost videt tady na foru nekoho s tak nadherne vysperkovanym auti !!! Vitej :-)

  • Autor
co je to za BOV? u tehle motoru je to velky problem, jediny ventily, ktery mi 100% fungovaly byly FORGE, Bailey, SSQ

http://www.autodoplnky.cz/picture/shop/big/DK_BOV03.jpg

pokud je to ventilem tak se asi strelim do hlavy :( nebo ho skusim vratit

da se popripade ten ventil nejak upravit aby fungoval normalne

Upraveno od veisen

  • Autor
co je to za BOV? u tehle motoru je to velky problem, jediny ventily, ktery mi 100% fungovaly byly FORGE, Bailey, SSQ

nerikam yze to nefunguje ale vubec nepousti tlak ... coz je hodne divnz a co je jeste divnejsi mam tam pruhledny trubice a ty se vubec neplnej

napsal jsi že máš 1.8 20V ??? Jestli nebude problém v tom, že ti chybí turbo :smich:

  • Autor
napsal jsi že máš 1.8 20V ??? Jestli nebude problém v tom, že ti chybí turbo :smich:

pro tebe mam 1.8 20V "TURBO" :) pokud ti to slovo spravi naladu

fakt nikdo nemate tuseni co s tim muze bejt :) krome toho ze je to rozbity

pošli foto jak vypadá

musíš tam mít minimálně regulátor předepnutí pružiny, podle toho drží ten ventil nějakou silou, pokud má turbo menší sílu, musíš povolit pružinu aby to něco udělalo - laicky popsáno. Holt s tím šroubkem budeš motat tak dlouho a na správnou stranu, dokud se ti nestane to, že když sešlápneš plyn na volnoběh a prudce pustíš, tak ventil odfoukne jak blázen a ozve se silnej rachot

  • Autor
musíš tam mít minimálně regulátor předepnutí pružiny, podle toho drží ten ventil nějakou silou, pokud má turbo menší sílu, musíš povolit pružinu aby to něco udělalo - laicky popsáno. Holt s tím šroubkem budeš motat tak dlouho a na správnou stranu, dokud se ti nestane to, že když sešlápneš plyn na volnoběh a prudce pustíš, tak ventil odfoukne jak blázen a ozve se silnej rachot

ok du to skusit a pak napisu :)

  • Autor

tak sem to skousel tak dlouho as to pero vylitlo ven :) a vibec nic se nestalo kdys byl uplne otevrenej tak se otevrel ale jenom hodne malo ;(

hmm, tak bude asi opravdu nějaká závadá, já když jsem měl v ruce ten svůj, tak ten pistek šel zamáčknout prstem a chodil hezky volně.... byl levnej a noname? Jinak si to nedokážu vysvětlit. Předpokládám ale, že jsi ho zapojil dobře, zase moc možností nemáš

  • Autor
hmm, tak bude asi opravdu nějaká závadá, já když  jsem měl v ruce ten svůj, tak ten pistek šel zamáčknout prstem a chodil hezky volně.... byl levnej a noname? Jinak si to nedokážu vysvětlit. Předpokládám ale, že jsi ho zapojil dobře, zase moc možností nemáš

stal me 2400 na videu kde sem ho kupoval me ukazoval jak funguje na oktavce :(

v oktavce snad spatne ani zapojit nejde :)

Upraveno od veisen

napadá mě jestli třeba nemáš ten otvor - trubku kudy má odcházet vzduch moc dotáhlou, že by ti tlačila na ten pístek co tam má běhat...

  • Autor
napadá mě jestli třeba nemáš ten otvor - trubku kudy má odcházet vzduch moc dotáhlou, že by ti tlačila na ten pístek co tam má běhat...

DK_BOV03.jpg

tady je obrazek tim hlavnim pistem kdys ho sroubuju povoluju nebo utahuju tu pruzinu

nechapu jak to myslis

ajaj, to vypadá divně, v tom se nevyznám, spíš nechápu jak funguje.... :(

ale tohle je podle mě typický příklad toho krámu co se prodával myslím za 800,- ......

na tom horním camprlíku je co? tam ta hadička přece nemůže sedět

  • Autor

da se tam jenom utahovat ta pruzina nic jineho :( asi jim to poslu spatky a objednam si jinej tn riginal je na hovno

chápu jenom to, že tobě to dělá ten zvuk těmy otvory co jsou okolo... ale nechápu jak funguje nastavení tuhosti pružiny

koukal jsi na ty stránky? tam je to krásně popsaný...

  • Autor

kdys otacim s tim pistem nahore tak je tam napsano jedna strana soft druha hard na hard to nenela skoro nic a na soft temer pred vytocenim se to malinko otevre

napadlo me ze tu pruzinu skusim dat pryc co to udela

to je blbost, nikdy by jsi pak nemohl to turbo natlakovat, v podstatě by ti auto vůbec nejelo

  • Autor
to je blbost, nikdy by jsi pak nemohl to turbo natlakovat, v podstatě by ti auto vůbec nejelo

jediny co me je divny koukam na video a tam ma namontovany tohle a jema na tech cernejch sroubkach ty maticky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.