Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím mám problém s volnoběhem projevuje se to takhle: 

-studeny motor-krasny plynulý chod volnobehu

-teply motor pod 90stupnu-krasny chod

-90 stupňů a jízda cca do 20km- občas ale občas jakoby špatně vstriklo naftu a motor poskubne jemně

-delsi jízda nad 25km a 90 stupňů-motor škube na volnoběh casteji. Prostě jsou cítit vibrace jak nějaký válec by vynechával....nebo vstriklo více nafty nevím je to tezko popsat....

 

Za jízdy motor je bez problémů jen ten volnoběh...... Nějaka rada naco se zaměřit. Mě napadlo buď vstřikovače nebo snímač zdvihu jehly ale jelikož VAG nehlásí nic tak nechci rýpat do věcí které by mohly být dobre..... Děkuji pánové za nápady a rady...

2.5tdi 120kw automat najeto 300tkm

  • 1 měsíc později...

Klasika BDG trysky EU4 a vydřený tělo vstřikovače.Rešim výmenou trysek z A6 a pokud je SUP v  manualu udelam z nej rovnou original 132KW verzi jako Passat.

  • Autor

Mám automat nechal sem teda repasovat vstriky a změna toho volnobehu zadna. Údajně 4 vstriky KO... repasovany vsechny.....Váčky v top stavu..... Teď to má kultivovanější  zvuk a táhne líp  ale volnoběh stejny.........Mechanik říkal ze mu to dělalo na nějaké audine a že to dělalo cerpadlo :-( co myslite? 

IMG_20180222_073353.jpg

Upraveno od Raptile

Dělají to trysky žádný repas nepomůže... nelze v nich vyměnit první tycku je zalisovana a pridrena. Dělají toto samé audiny jen s motory Eu4 BDG BDH. 

  • Autor
před 5 hodinami, Satas napsal:

Dělají to trysky žádný repas nepomůže... nelze v nich vyměnit první tycku je zalisovana a pridrena. Dělají toto samé audiny jen s motory Eu4 BDG BDH. 

To znamená, že repasovane vstřikovače mam hodit do koše a koupit úplně nové?

Upraveno od Raptile

V 25. 2. 2018 na 11:39, Raptile napsal:

To znamená, že repasovane vstřikovače mam hodit do koše a koupit úplně nové?

Naprosto ideální volba auto pak pojede jj střela. 

  • Autor

Díky moc za info určitě mi to ušetřilo hodně peněz za čerpadlo.........a hlavně starosti......Nějaky tip kde sehnat vstřikovače za dobrý peníz? Ještě se chci zeptat prodávají se nějaké podroby kde by byl tento problém vyřešen? Nebo na nějaké padělky na které si mam dat pozor? 

Neni problém ti je sehnat ofiko z bosche jezdím pro věci do de. 

  • Autor

Tak to by bylo super a na kolik ta sada asi vyjde? Unas se ty ceny strašně liší... Sem z toho jelen..

Mne to robí na volnobehu to isté ako popisuješ, ale ja mám 2.8 benzín

  • 3 týdny později...
  • Autor

Bosch se vyjádřil k repasu vstřiku že tím to být nemůže že už se jim to stalo a ze

dotyčný měl problém s cerpadlem že to je i můj pripad. No a teď to začalo dělat i u nezahrateho motoru..... Jelikož nemám jistotu že to je tím nebo tam tím budu čekat až něco neudělá booom :-(

Vymen silentbloky motora a prevodovky, mne to pomohlo - v utorok mi ich menil mechanik.

  • Autor

Vizuálně vypadají jako nové.... ale nám podtlakem řízené silentbloky na motore a ty nevím jak otestovat.Podivam se  jak bude víc casu. 

  • 3 týdny později...
  • Autor

Tak silentbloky sem kontroloval jak jen to šlo vizuálně jsou všechny jako nové to hadroulozeni vypadá že funguje hadičky co tam šli tak byly spruchnele tak jsem všechny podtlakové hadičky vyměnil ale zjistil jsem že mi ozubená řemenice s tlumičem kmitů ta velká hlavní na Klikovce jakoby trochu kope tak nevím jestli to dela ona ty vibrace na volnoběh... 

 

 

Co myslíte lidí ?

Skusil by som na tvojom mieste kuknut Audi alebo BMW forum (sk alebo cz) napr 530 ma podobne riešene silentbloky.

  • Autor

Tak sem se koukal na BMW fórum a to uložení motoru se reguluje v zavislosti na teplotě a rychlosti vozidla.. A děje se to tak že čím větší zima tím se zvednou volnoběžné otáčky a podvozek je mekksi.  Což platí spíše v mrazech...... Za jízdy nevím přesně jak to funguje ale za jízdy nemám problem mě to dělá jenom na volnobeh. Ale pokud zaradim D a stojím na brzdě už to nedělá.

  • 4 roky později...

mam presne tento isty problem ako sa to vyriešilo?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.