Přejít na obsah

7°DSG - Hučení při zařazené rychlosti


Neonik

Doporučené příspěvky

Zdarec,

 

u DSG 7st (1.6TDI 77kw) mám problém s hučením. Jakmile převodovka zařadí rychlost, začne se ozývat konstantní hučení (vyšší tón). Přijde mi to, jak nějaké ložisko, ale těžko říct. Pokud auto jede rychleji, hučení se stále ozývá, ale hlučnost se s měnící se rychlostí nijak nezvyšuje. Pokud není zařazená rychlost, je ticho - jakmile pustím brzdu, začne se hučení ozývat.

 

Hučení není nijak velké (žena si toho ani nevšimla). Ale rád bych problém vyřešil hned zpočátku. Pokud bych nejezdit ještě jedním totožným autem (stejná motorizace), tak bych si skoro možná i myslel, že je to normální.

 

Jinak vše funguje normálně, převodovka řadí bez problémů.

 

V servisu to můžu zkusit nadohodit, ale je mi jasné, co mi řeknou - závada se neprojevila.

 

Díky za reakce

Editováno: , autor: Neonik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau,

 

kolik km má auto najeto?

Viděl bych to na klasiku.. A to na sadu spojek KO.. Což je u 7kvaltu dost častá závada.. A řekl bych.. že je to otázka času.. Ať se k tomu chová člověk hezky nebo ne.. :X

Editováno: , autor: Ulipek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za reakci :-)

 

Najeto 185k... Co s tím? Nerad bych, aby se to rozsypalo někde po cestě. Na druhou stranu, při jízdě nepozoruji žádné další negativní dopady. Řazení probíhá bez zaváhání, rozjezdy bez cukání.

 

 

EDIT: Nakonec jsem zařadil N a zjistil, že to s převodovkou nesouvisí. Pořeším to za 30 tisíc ve Škodoce při oleji.

 

 

Editováno: , autor: Neonik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zatím nijak - auto hučí už 30tis km stejně. Pokud si zapnu hudbu, neslyším to. 

 

Hluk se se zvyšujícími otáčkami nemění a započne přesně při 1050 ot. Řešil jsem to v AS a bylo mi řečeno, že pravděpodobně rozvodový řemen, avšak po výměněně rozvodů je to úplně stejné. Před 10kkm navíc vyměměny spojky a olej v převodovce, taktéž beze změny.

 

Asi si na to budu muset zvyknout :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ještě mě napadlo, že by to mohlo dělat něco, co je zapojené na řemenu příslušentví (altík, klima). Můžu drážkovaný řemen odpojit bez toho, abych autu ublížil?

 

Na všech svých starších autech bez problémů, ale tady se radši ptám dopředu :-)

 

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Šestistupňové DSG je náchylné na namazání drážkovaného unašeče dvouspojky. Pokud se tento unašeč dvouspojky po drážkách na hřídeli nepohybuje volně, dochází k jeho poškození + k poškození zadního ložiska hnacího hřídele v převodovce DSG. Toto je jediná závada, která postihuje šestistupňové DSG. Proto by měli mechanici, kteří převodovky servisují, používat na mazání tohoto drážkového hřídele speciální schválenou vazelínu, preventivně kontrolovat ložisko v klikové skříni.
U sedmistupňového DSG dojde vždy jako první k poškození ložisek a to jak na diferenciálu, tak na jednotlivých hřídelích. Některé z převodovek trápí i jiné dílčí problémy, které se ale průběžně a preventivně odstraňují při servisních akcích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...