Jump to content

Neonik

Facebook Uživatel
  • Content Count

    224
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Neonik last won the day on July 4 2018

Neonik had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

About Neonik

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

956 profile views
  1. Neonik

    Divny zvuk v kabine

    Zatím ne, celou zimu to neudělalo, takže mi to bylo tak nějak fuk
  2. Zdarec, koupil jsem starší Fabii a postupně ladím nedostatky. Jedním z nich je to, že Fabia neustále topí na maximum. V zimě by to asi nevadilo, ale s příchodem jara je to poměrně zásadní problém při cestování Mám tento panel (vč. klimatizace) Na změnu teploty to vůbec nereaguje, někdy se na chvilku rozsvítí tlačítko recirkulace, ale pak zhasne a nic se, předpokládám, nestane (zvuk slyšet není). Ve VCDS mám následující chyby (po výmazu zde zůstanou). Zkoušel jsem v Basic Settings adaptaci, ale odmítá to cokoli provést. Nějaký tip co s tím? Chtěl jsem se mrknout na zapojení motorů, avšak mám pocit, že bez demontáže celé palubky se k nim nemůžu dostat. Díky za rady!
  3. Neonik

    7°DSG - Hučení při zařazené rychlosti

    Ještě mě napadlo, že by to mohlo dělat něco, co je zapojené na řemenu příslušentví (altík, klima). Můžu drážkovaný řemen odpojit bez toho, abych autu ublížil? Na všech svých starších autech bez problémů, ale tady se radši ptám dopředu :-) Díky.
  4. Neonik

    životnost převodovky DSG v Praze

    Mám stejnej problém. Přesně jak říká @dann0. Při zatáčce a řazení to někdy "bouchne". Spojky nové. Jinak poškozené spojky se začaly projevovat tak, že auto po zahřátí (delší jízdě) začalo při přeřazování neskutečně škubat. Dokonce jsem někdy musel shodit na N a pak se znovu rozjet. Když se to poprvé stalo ženě, tak mi volala stylem, že neví, jestli vůbec dojede domů
  5. Zdarec, u Feldy (40kw, 1.3) mne zlobí nízký výkon (možná je to normální), v jehož důsledku má auto poměrně vysokou spotřebu (8l při relativně lehké noze, 10l při těžší). Jel jsem s tím teď po dálnici a to auto má poměrně velký problém dostat se na 100km/h, 120km/h dám pouze z kopce a víc ani ťuk. Ve VCDS vidím chybu: 00525 - Oxygen (Lambda) Senzor (G39) 03-00 - No Signal Vytáhl jsem tedy Lambdu a vyzkoušel pod hořákem. Dostávám napětí od 0,05-1V, při zahřátí skončím výkyvy 0,98V, 1V, 0,98V apod... Předpokládám tedy, že Lambda je funkční? Následně jsem vše zapojil, vymazal chyby, nastartoval - bez chyb. Pár opakovaných startů v garáži, opět bez chyb. Po krátké projížďce po dálnici (5km) chyba opět přítomná. Ještě jsem zkoušel měřit, jestli jde do lambdy napětí. Tam to vypadá tak, že po otočení klíčkem do 1. polohy tam napětí chvíli (1s) je a poté se ztratí. Po nastartování napětí stálé. Stejně jak výstup hodnot (minimálně hned za lambdou) je OK a odpovídá měření po hořákem. Measuring Blocks vypadá následovně. Je tam 1.000 a ani se to nehne. Žádná jiná hodnota, která by měla co dočinění s Lambdou tam není. Abych řekl pravdu, dochází mi nápady, co s tím. Nemá někdo tip, co vyzkoušet/vyměnit tak, aby lambda nehlásila chybu a auto nežralo jak tank? + Moc díky za rady!
  6. Neonik

    7°DSG - Hučení při zařazené rychlosti

    Zatím nijak - auto hučí už 30tis km stejně. Pokud si zapnu hudbu, neslyším to. Hluk se se zvyšujícími otáčkami nemění a započne přesně při 1050 ot. Řešil jsem to v AS a bylo mi řečeno, že pravděpodobně rozvodový řemen, avšak po výměněně rozvodů je to úplně stejné. Před 10kkm navíc vyměměny spojky a olej v převodovce, taktéž beze změny. Asi si na to budu muset zvyknout
  7. Neonik

    Divné cyklické hučení

    Přesně tak, měl jsem úplně stejný problém, který se však u mne projevil až přibližně 5000 km od nárazu. Za mne tedy taky ložisko :-)
  8. Neonik

    Natankování benzínu do dieselu

    Já mám zkušenost s následujícím.. Do 1.4TDI (Fabia) asi 20l benzínu do 5l nafty. V servise komplet odčerpání paliva a výměna naftového filtru. Odčerpání stálo asi 300, ale filtr mi naúčtovali i s úrokama (2x cena v AS)
  9. Neonik

    Plastové transportní dorazy tlumičů

    S tím vrácením je to zajímavá myšlenka, dorazy jsem ale našel sám a osobně si nemyslím, že bych byl schopen dokázat, že tam byly po celou dobu. Zajímavé však je, že v DP se píše, že tam jsou 2-3 kusy těchto "zarážek". Já tam měl jen jednu (na každé straně).
  10. Zdravím, jelikož mi auto přijde od jeho koupě "tvrdé" a "vrzavé", rozhodl jsem se, že se mrknu na nápravu, vyměním silentbloky, uložení a uvidím, jestli to pomůže... No a našel jsem toto.. Jestli jsem to dobře hledal, jedná se o dorazy, které by měly být odstraněny v předprodejním servise. V konečném důsledku to určitě škodu nadělalo, ložisko pružné vzpěry je rozlomené napůl manžeta na cucky a o pryžových dorazech ani nemluvě. Musím říct, že se mi teď ani nechce přemýšlet nad tím, kolik děr jsem s tím projel já a kolik jich musel projet předchozí majitel.. Jen pro info.. Auto má najet 203t km. Dosud servisováno výhradně v autorizovaném servise. Opravdu na to ty servisy tak kašlou? Bohužel, teď to asi na hlavu už nikomu nehodím, ale pak věřme servisům...
  11. Neonik

    Dlhé štartovanie

    To fakt nemá vliv. Když nechám auto týden v garáži na nabíječce, tak pak taky startuje déle..
  12. Neonik

    Dlhé štartovanie

    Kolega nad tím právě moc nepřemýšlel, takže si nechal za 6k vyměnit baterku a nepomohlo to vůbec. Já si říkám, jestli to opravdu není v tom KESSY. My máme dvě totožné O3 s 1.6TDI DSG KESSY a obě startují jak se jim zachce. Moje O3 2.0TDI s klíčkem startuje na brnk úplně bez zaváhání.
  13. Neonik

    Výběr diagnostiky pro OIII (kabel, sw)

    Stále přemýšlím, že bych nahradil svojí čínskou diagnostiku se zastaralým VCDS. Když čtu dílenskou příručku, narážím na požadavky, které v rámci VCDS ale nejsem schopen provést, např.: Pokud koupím např. VCDS Max, dostanu se k nějaké tabulce, kde jsou tyto úkony popsány? (přijde mi, že by to mohlo být ve VIS) Nebo byste doporučili nějakou jinou diagnostiku? Díky.
  14. Neonik

    Divný zvuk při rozjíždění

    Není to toto?
  15. Neonik

    Po výměně spojky drnčí od motoru

    Nevím, jakou plechovou část krytu myslíš ................................EDIT................................ Takže vyřešeno. Když jsme vyhýbali motor, trochu nám vyjel silentblok od vodní pumpy. Ta pak rezonovala o držák, což způsobovalo onen zvuk. Stačilo silentblok natlačit zpět do pouzdra a v autě je ticho, jak kdyby bylo nové
×