Jump to content

Neonik

Facebook Uživatel
  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Neonik last won the day on July 4 2018

Neonik had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

About Neonik

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

1,185 profile views
  1. Zdar borci, potřeboval bych updatnout kroužek pod volant 5Q0 953 569 B HW100 SW185 na SW245. Dá se to, nebo je potřeba koupit nový kroužek? Díky! M.
  2. Zdarec, nakoupil a instaloval jsem vsechny potrebne komponenty.. ale.. potřeboval bych upgradnout kroužek pod volant ze SW185 na SW245. Je to reálný, nebo musím koupit nový kroužek pod volant? Na SW185 mi bohužel nejde aktivovat ACC. Měnil jsem kvůli vyhřívanému volantu. Teď mi ale funguje buď výhřev bez ACC (s kroužkem 5Q0953569B - SW 185) a nebo ACC bez výhřevu (s původním koužkem 5Q0953569A). Díky!
  3. Hele já nevím, já jsem byl línej to objednávat přes net, takže jsem tam zavolal a po telefonu to objednal za cenu výše :-)
  4. Taky mi to dělá.. a je pravda, že O3 to nedělá @ČudlR - Bohužel ne, skřípe to buď někde u čelního skla, nebo v uchycení panoramy ke kastli. Asi budu muset sundat stropní tapece a podívat se, odkud to přesně jde.. 😢
  5. Najeto 270k. Koupil jsem všechny 4 za 15k bez DPH.
  6. Zdarec, u mého Supa se mi jednou za čas stane, že auto při rozjezdu (ze stání) cukne. Pocitově bych řekl asi jak kdybych místo 1 zařadil 5 a pustil spojku. Stává se to hlavně ve chvíli, kdy se začnu rozjíždět a pak plyn pustím (např. odněkud vyjíždím). Stává se to ale prakticky výhradně tehdy, když auto při rozjezdu musí "zabrat", například když musí překonat odpor ruční brzdy než se sama odbrzdí - když nepoužívám autohold/nerozjíždím se se zataženou ručkou a důsledně si před rozjetím ručku odbrzdím, tak se to nestává vůbec. Výjimkou bylo, když jsem táhl těžký přívěs a rozjel jsem se/pustil plyn, kdy to opět cuklo. Začnu výměnou oleje, ale rád bych se zeptal na vaše zkušenosti a rady. Normální to určitě není, 7st DSG na O3 mi nic podobného nedělí. Moc díky za rady!
  7. Jo, PP DCC tlumič byl KO. Vyřešeno výměnou všech 4. Od té doby naprosto bez problémů :)
  8. Borci něco mi "křupe" kolem A sloupku. Sudal jsem ten plast, ale absolutně beze změny, stejně tak po zatlačení na palubku/stropnici beze změny. Dveře jsem dokonce zkoušel za jízdy otevřít a dělalo to naprosto stejně. Projevuje se to vždycky když se auto trochu zkroutí (zatáčka, nerovnost) - na rovné cestě ticho. Je možné, že ten zvuk dělá špatně nalepené čelní sklo? Vyměnil bych ho, ale mám tam spoluúčast, tak bych byl rád, aby to případně k něčemu bylo 😃
  9. Zdarec, Na S3 mi cosi bouchá od pravého předního kola. Především se to projevuje při přejetí větší nerovnosti, případně při hodně rozbité cestě. Do volantu mi to vůbec nejde, ale je dost nepříjemné to poslouchat. Provedl jsem výměnu stabilizátorů, puků a pouzder na ramenech. Část bouchání zmizela, ale to tlumené pokračuje. Spodní čep jsem kontroloval a při porovnání s novým je vůle totožná. Je možné, že to dělá horní uložení, nebo je to na výměnu tlumičů (DCC)? Kdyby tam byly obyčejné, tak to neřeším a vyměním, ale ty DCC stojí raketu, takže bych chtěl mít jistotu, že jejich výměna je potřebná. Díky za rady :-)
  10. Zatím ne, celou zimu to neudělalo, takže mi to bylo tak nějak fuk
  11. Zdarec, koupil jsem starší Fabii a postupně ladím nedostatky. Jedním z nich je to, že Fabia neustále topí na maximum. V zimě by to asi nevadilo, ale s příchodem jara je to poměrně zásadní problém při cestování Mám tento panel (vč. klimatizace) Na změnu teploty to vůbec nereaguje, někdy se na chvilku rozsvítí tlačítko recirkulace, ale pak zhasne a nic se, předpokládám, nestane (zvuk slyšet není). Ve VCDS mám následující chyby (po výmazu zde zůstanou). Zkoušel jsem v Basic Settings adaptaci, ale odmítá to cokoli provést. Nějaký tip co s tím? Chtěl jsem se mrknout na zapojení motorů, avšak mám pocit, že bez demontáže celé palubky se k nim nemůžu dostat. Díky za rady!
  12. Ještě mě napadlo, že by to mohlo dělat něco, co je zapojené na řemenu příslušentví (altík, klima). Můžu drážkovaný řemen odpojit bez toho, abych autu ublížil? Na všech svých starších autech bez problémů, ale tady se radši ptám dopředu :-) Díky.
  13. Mám stejnej problém. Přesně jak říká @dann0. Při zatáčce a řazení to někdy "bouchne". Spojky nové. Jinak poškozené spojky se začaly projevovat tak, že auto po zahřátí (delší jízdě) začalo při přeřazování neskutečně škubat. Dokonce jsem někdy musel shodit na N a pak se znovu rozjet. Když se to poprvé stalo ženě, tak mi volala stylem, že neví, jestli vůbec dojede domů
  14. Zdarec, u Feldy (40kw, 1.3) mne zlobí nízký výkon (možná je to normální), v jehož důsledku má auto poměrně vysokou spotřebu (8l při relativně lehké noze, 10l při těžší). Jel jsem s tím teď po dálnici a to auto má poměrně velký problém dostat se na 100km/h, 120km/h dám pouze z kopce a víc ani ťuk. Ve VCDS vidím chybu: 00525 - Oxygen (Lambda) Senzor (G39) 03-00 - No Signal Vytáhl jsem tedy Lambdu a vyzkoušel pod hořákem. Dostávám napětí od 0,05-1V, při zahřátí skončím výkyvy 0,98V, 1V, 0,98V apod... Předpokládám tedy, že Lambda je funkční? Následně jsem vše zapojil, vymazal chyby, nastartoval - bez chyb. Pár opakovaných startů v garáži, opět bez chyb. Po krátké projížďce po dálnici (5km) chyba opět přítomná. Ještě jsem zkoušel měřit, jestli jde do lambdy napětí. Tam to vypadá tak, že po otočení klíčkem do 1. polohy tam napětí chvíli (1s) je a poté se ztratí. Po nastartování napětí stálé. Stejně jak výstup hodnot (minimálně hned za lambdou) je OK a odpovídá měření po hořákem. Measuring Blocks vypadá následovně. Je tam 1.000 a ani se to nehne. Žádná jiná hodnota, která by měla co dočinění s Lambdou tam není. Abych řekl pravdu, dochází mi nápady, co s tím. Nemá někdo tip, co vyzkoušet/vyměnit tak, aby lambda nehlásila chybu a auto nežralo jak tank? + Moc díky za rady!
×
×
  • Create New...