Přejít na obsah

Neonik

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    241
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

2 741 zobrazení profilu

Oznámení Neonik

  1. Vyřešil jsem to tak, že jsem sw jednou nedíval na cestu a to auto rozstřelil 😂
  2. Zdar borci, další den, další problém :-) Dneska jsem zjistil, že když vytočím motor na 2800 ot, rozsvítí se kontrolka a otáčky spadnou. Diagnostika píše: 16705 - Engine Speed Sensor, Implausible signal. Vyhodnotil jsem tedy, že by mohl být bordel na čidle, sundal jsem ho, vyčistil.. no a.. výsledek je ten, že nyní už to nejde vytočit nad 1200 ot Chybu to píše furt stejnou. Co teď? Koupit nové čidlo nebo ještě zkusit něco jiného? FABIA.mov
  3. Jo, já měl akorát ulomené oba. Ale spravil jsem to stejně hezky jako ty :-)
  4. Bylo to přesně jak píšeš. Uklepaný konektor :-). Auto mám takhle dva roky a vždycky jsem se podivoval, z jakého důvodu mi nesvítí kontrolka dobíjení. Myslel jsem, že tam bylo nízké napětí a někdo ji záměrně znefunkčnil. Teď už vše funguje jak má vč. topení. Ještě jednou díky moc za rady :-) Vyřešeno.
  5. Výstup z diagnostiky v příloze. Díval jsem se do manuálu a nic o příhřevu jsem tam nenašel. Není možné, že to moje auto nemá? Jestli jde o ty 3 žhavičky, které bývají na O1, tak ty tam nejsou :-(. Každopádně.. vyndal jsem termostat a byl tam špatně nasazený. Dal jsem to přesně podle DP a teplota se teď drží mnohem lépe. Za jízdy mám 90 stupňů. Když zastavím (aktuálně venku -1st.), tak klesne na 80st (ručička se pohne lehce dolů), ale dál už neklesá. To mi teda pořád nepřijde úplně normální, ale už toto je výrazný posun kupředu :-).
  6. Zkoušel jsem teď jet cca 150km. Z domu jsem jel na dálnici cca 20km - za tu dobu se to zahřálo cca do 1/4 ukazatele. Po najetí na dálnici a jízdě 130km se to drželo na 90st, po sjetí to zase spadlo. Zkusil jsem dát karton před chladič a pocitově se to trošku zlepšilo, stále se to ale na 90st nedrží. Topné členy? Kde to můžu najít ve VCDS? Díky.
  7. Zdar borci, F1 1.9TDI se mi nezahřeje ani při jízdě (teploměr teď ukazuje -4). I když jedu naprosto normálně, teplota se na budíku nedostane přes 80st - při stání na místě okamžitě padá. Při chvíli stání auto přestává topit a teplota padá až na spodní úroveň rafičky. Dal jsem to do servisu - vyměnili termostat (prý), ale je to furt stejný. Z toho co čtu na internetu bych si skoro myslel, že je to u těchto aut normální. Je to opravdu tak? Díky za reakce.
  8. Ahoj jak pak jsi dopadl s prehranim krouzku?me se to nepodarilo a ani nikoho nesehnal

  9. p2p

    Ahoj jak si dopadl s tou podvolantovou jednotkou... Rozchodil si to?? A od kud mas kabel na napajeni vyhrivani volantu... dik za odpoved 

  10. Zdar borci, potřeboval bych updatnout kroužek pod volant 5Q0 953 569 B HW100 SW185 na SW245. Dá se to, nebo je potřeba koupit nový kroužek? Díky! M.
  11. Zdarec, nakoupil a instaloval jsem vsechny potrebne komponenty.. ale.. potřeboval bych upgradnout kroužek pod volant ze SW185 na SW245. Je to reálný, nebo musím koupit nový kroužek pod volant? Na SW185 mi bohužel nejde aktivovat ACC. Měnil jsem kvůli vyhřívanému volantu. Teď mi ale funguje buď výhřev bez ACC (s kroužkem 5Q0953569B - SW 185) a nebo ACC bez výhřevu (s původním koužkem 5Q0953569A). Díky!
  12. Hele já nevím, já jsem byl línej to objednávat přes net, takže jsem tam zavolal a po telefonu to objednal za cenu výše :-)
  13. Taky mi to dělá.. a je pravda, že O3 to nedělá @ČudlR - Bohužel ne, skřípe to buď někde u čelního skla, nebo v uchycení panoramy ke kastli. Asi budu muset sundat stropní tapece a podívat se, odkud to přesně jde.. ?
  14. Najeto 270k. Koupil jsem všechny 4 za 15k bez DPH.
×
×
  • Vytvořit nový...