Mischo77 Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 2.0 Tdi BMM 4x4 DPF scout - najazd 330 tis. Auto po vymene tlakovej hadice ktora praskla, ma pri akceleracii taky chrapčavý zvuk, turbo si samozrejme popri tom píska svoje. Auto je do cca 2.200 otacok dost citelne lenivsie, (akceracia z 0 na 100 je niekde okolo 15s. (namiesto povodnych 10s.) Na dialnici pri vysokej rychlosti (180km/h točí cca 3100 ot/min a neskutočne škaredo dymí ( na aute ostava začmudená cela zadna časť) Spotreba je nizka ( 6 L/ 100 ), tankujem vyhradne vzdy a dlhodobo premiovu naftu. Nikdy nieje problem s hadzanim do nudzaku a pod. Netuším či tam niekedy davno nebol softwareovy zasah, pripadne či ešte nieje niekde teraz niečo prasknute na tlakovej sustave. Poprosim o nejaku radu, pripadne kde mi vedia na vychode Slovenska s tym pomoct (odborne) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.