Publikováno Červenec 16, 20187 r 2.0 Tdi BMM 4x4 DPF scout - najazd 330 tis. Auto po vymene tlakovej hadice ktora praskla, ma pri akceleracii taky chrapčavý zvuk, turbo si samozrejme popri tom píska svoje. Auto je do cca 2.200 otacok dost citelne lenivsie, (akceracia z 0 na 100 je niekde okolo 15s. (namiesto povodnych 10s.) Na dialnici pri vysokej rychlosti (180km/h točí cca 3100 ot/min a neskutočne škaredo dymí ( na aute ostava začmudená cela zadna časť) Spotreba je nizka ( 6 L/ 100 ), tankujem vyhradne vzdy a dlhodobo premiovu naftu. Nikdy nieje problem s hadzanim do nudzaku a pod. Netuším či tam niekedy davno nebol softwareovy zasah, pripadne či ešte nieje niekde teraz niečo prasknute na tlakovej sustave. Poprosim o nejaku radu, pripadne kde mi vedia na vychode Slovenska s tym pomoct (odborne)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.