Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hoj, uz se to tu urcite resilo. Osobne jsem vyzkousel 2 sady Brisk DOR14LGS, proti normalnim je to urcite znat ve vsech ohledech pozitivne. Ted tam mam cerstve Denso Iridium. Denso je krapitek lepsi, ale 4x tak drahy :)

Návštěvník
Vloženo

Od vyroby se tam montuji NGK - takze pokud jsem uz videl, tak vydrzi opravdu dost i tech 160 000km

Vloženo
Hoj, uz se to tu urcite resilo. Osobne jsem vyzkousel 2 sady Brisk DOR14LGS, proti normalnim je to urcite znat ve vsech ohledech pozitivne. Ted tam mam cerstve Denso Iridium. Denso je krapitek lepsi, ale 4x tak drahy :)

Brisk tak maximálně do sekačky. LGS jsem vyzkoušel asi u 5ti aut a všude to haprovalo. U jednoho BMW 528i dokonce upadla elektroda do spalovacího prostoru. Svíčky jedině ty které předepisuje výrobce motoru.

Vloženo
Hoj, uz se to tu urcite resilo. Osobne jsem vyzkousel 2 sady Brisk DOR14LGS, proti normalnim je to urcite znat ve vsech ohledech pozitivne. Ted tam mam cerstve Denso Iridium. Denso je krapitek lepsi, ale 4x tak drahy  :)

Brisk tak maximálně do sekačky. LGS jsem vyzkoušel asi u 5ti aut a všude to haprovalo. U jednoho BMW 528i dokonce upadla elektroda do spalovacího prostoru. Svíčky jedině ty které předepisuje výrobce motoru.

Mozna to chtelo dat tam typ, kterej tam patril, ne do vseho cpat LGS, treba v tom BMW to nemelo co delat ;)lol

Vloženo
Hoj, uz se to tu urcite resilo. Osobne jsem vyzkousel 2 sady Brisk DOR14LGS, proti normalnim je to urcite znat ve vsech ohledech pozitivne. Ted tam mam cerstve Denso Iridium. Denso je krapitek lepsi, ale 4x tak drahy  :)

Brisk tak maximálně do sekačky. LGS jsem vyzkoušel asi u 5ti aut a všude to haprovalo. U jednoho BMW 528i dokonce upadla elektroda do spalovacího prostoru. Svíčky jedině ty které předepisuje výrobce motoru.

Mozna to chtelo dat tam typ, kterej tam patril, ne do vseho cpat LGS, treba v tom BMW to nemelo co delat ;)lol

A na to jsi jak přišel? :smich:

post-26-1161609152.jpg

Vloženo (editace)

Uplne jednoduse, v katalogu Brisku, kterej tu mam, neni teda moc aktualni, takze to bude asi tim, tam kazdopadne pro tohle Bavo LGS nejsou :unsure:

Aha, uz to vidim, koukal sem na 528, ale bez magickeho i lol

Editováno: , autor: krysarr
Vloženo
U 1.6 100Ps montovany od vyrobce NGK

A nebo taky tlumice Monroe lol Kolik lidi si tam NGK da znova? (tim nechci vubec rict, ze NGK jsou spatny). Brisk v AKL delal divy a Densa jsou jeste o krapitek lepczi...

Vloženo
U 1.6 100Ps montovany od vyrobce NGK

A nebo taky tlumice Monroe lol Kolik lidi si tam NGK da znova? (tim nechci vubec rict, ze NGK jsou spatny). Brisk v AKL delal divy a Densa jsou jeste o krapitek lepczi...

:smich:

Vloženo

Daj tam NGK, nestoja majland. Ja som menil na predoslej Oktavke r.v. 98 po 83k km a dal som tam tie BKUR 6ET-10 /take som tam aj nasiel/ a v pohode. Menil som ich iba preto, lebo som si myslel ze by sa to patrilo. Inak motor slapal OK aj pred vymenou.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...