Přejít na obsah

Naprosty vypadek proudu


orphans

Doporučené příspěvky

zdravim,ze startu jen predesilam,ze nejsem ani automechanik ani autoelektrikar,tzn moc toho nevim:-) ted k problemu,na mesic jsem odcestoval tak auto bylo mesic odstavene.Baterka je zanovni.Po mesici,ze teda nekam pojedu.Central neotevrel,odemknu nasednu,interierove svetlo nic,otocim spinacku a vubec nic.Tak jsem teda myslel,ze baterka.Zkousim nastartovat pres kable,taky vubec nic.Prinesu zkousecku a jdu postupne,baterka je v cajku ukazuje 12v,ukostrena je taky-zmereno,tak zkousim ty jestli pousti ty kable na skrince na baterce (nevim presne k cemu jsou-prilozene foto) jeden po druhem,vsechny pousti proud dal.Dal merim vsechny pojistky v interieru,jednu po druhe,vsechny  pousti dovnitr i ven.A tady jsem zustal dal bezradny.Vubec nevim co to muze byt a vubec nechapu jak je to mozne,ze nereaguje treba anii houkkacka,nebo vystrazne,proste nic.Napadla me spinacka,ale to predpokladam,ze by prave i tak mely fungovat treba vystrazne,nebo central.Nevite nekdo co by to mohlo byt,nejaky tip,nebo nejlepe nekdo kdo mel podobny problem?Je to oct 01 66kw.Dik moc za rady. -docela to specha :-)

received_583965848697893.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na polech je nějaká srajda, denní bo co... Není tam nějaký zkrat?

Ty plíšky jsou  pojistky zvenku vypadají OK ale bývají vyhnité do zelena tak odpoj baterii a zkoukni je.

Dál měř na vnitřním relé boxu na 30tkách jestli tam je +12V z baterie.

Editováno: , autor: DiKey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty plechove pojistky jsem premeril,proud jde do nich i dal ven do dratu.premeril jsem i pojistkovou skrin v interieru,kazdou pojistku zvlast,i tam dojde proud a jde dal pres pojistky.Relatka uvnitr v interieru?Ty jsou nekde u pojistek  asi,nebo?ty mam premerit taky jednotlive kazde rele zvlast?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto bude asi nějaká O1 když je to v sekci O1 benzín, diesel?

Od baterie jdou hlavní napájecí svazky interiéru.

Pokud jde napájení do kontaktů pojistek mělo by jít přes 30tkové kontakty na relé boxu do jednotlivých nesilových větvý.

Pořád nevím jestli jde ten cluster a jestli si zkusil odpojit ten nesmysl z pólů.

Není mrtvý cluster? Pojistka s37 je funkční?

Před S-kontaktem jede jen na benzínu 87f.

Do fáze S-kontaktu nezasahuje žádné relé. Po startu pak 75x relé

 

Editováno: , autor: DiKey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele,pulce z toho co jsi napsal moc nerozumim...jak jsem psal nahore hned pri uvodu:-) ale pokusim se to rozkodovat.je to o1 66kw 01.Cluster je co?:-) palubka?jestli ano,tak ta nejde,nejde vubec nic,jakoby v aute nebyla vubec baterka.Ty extra obvody,nebo co to je na baterce jsem nezkousel odpojit,zkusim to a napisu.Vsechny pojistky by melz byt funkcni,premeril jsem je na obou stranach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na s15 pojistce je Cluster tzv. přístrojovka pokud je na kontaktech i na pojistce napájení a hodiny nesvítí tak asi shořel.

 

Na modrém konektoru od Přístrojového štítu změř:

T32a/23 - svorka 30, plus (term 30 +12V) red with blue stripe (fialový? proužek)
T32a/24 - svorka 31, kostra (term 31 – GND) solid brown

 

Diagnostika nepojede protože funkce Gateway je integrována do přístrojového štítu.

Pokud to rozchodíš a bude dálší problém můžeš aspoň diagnostikovat případné následné závady...

Editováno: , autor: DiKey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na modrém konektoru od Přístrojového štítu změř:

T32a/23 - svorka 30, plus (term 30 +12V) red with blue stripe (fialový? proužek)
T32a/24 - svorka 31, kostra (term 31 – GND) solid brown

 

Ted uz jsem vazne uplne ztracený ? 

Zkus me nejak navest prosim.. zkus to jako s největším blbcem, bohuzel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v první řadě vyřeš zprovoznění přístrojovky! Pokud není někde uklepaný drát ve zkratu relé neřeš

příklad:

1) bez klíčku - žádné relé se nepoužívá * tady jsi teď ty...

 

2) klíček napájí se relé třeba ostřiku

3) start - odlehčovací relé

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zapni klucik a pre istotu nech niekto stlaci brzdu. Ty zmeraj napetie na svorkach baterky - ak je OK , tak jeden meraci hrot nechaj na plus svorke a druhy daj niekde na kostru - nie na motor, na plechy - musis namerat normalne napetie baterky - ak nieje napetie tak kostra prerusena.

zazil som uz tak nenapadne uvolnenu o podoxidovanu svorku ze nedokazala ani rozsvietit kontrolky. pritom meranim bez zataze ukazovala normalne 12V

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, misocko napsal:

zapni klucik a pre istotu nech niekto stlaci brzdu. Ty zmeraj napetie na svorkach baterky - ak je OK , tak jeden meraci hrot nechaj na plus svorke a druhy daj niekde na kostru - nie na motor, na plechy - musis namerat normalne napetie baterky - ak nieje napetie tak kostra prerusena.

zazil som uz tak nenapadne uvolnenu o podoxidovanu svorku ze nedokazala ani rozsvietit kontrolky. pritom meranim bez zataze ukazovala normalne 12V

Ted to ale asi nemuzu udelat, kdyz jslu budiky venku ze? Mam je vycvakle z obou konektoru. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 44 minutami, DiKey napsal:

odtáhni kryt přístrojového štítu, myslím že se nějak vymáčkne dole a táhne vpřed.

Odšroubuj torxy. Vyklop přístrojový panel. Vymáčkni modrý konektor a proměř.

Tak budiky jsem vytahl, vycvakl oba konektory. Moc přesně nerozumim co mam ted promerit. Proud v tom modrem konektoru? Nechapu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kostra vůči plusu musí být +12V jak jsem psal výše. Pokud je tak jsou v prdeli budíky pokud se po znovu připojení nerozeběhnout.

Jinak doporučený postup je odpojit baterii ale já to při zapnuté dělal tak že jsem zapojil zpětně první zelený pak modrý konektor.

Myslím že vlevo nahoře je klíč 1 a vpravo dole 30 odpočítej k pinům 23,24

Editováno: , autor: DiKey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, DiKey napsal:

Svorkovnice budíků jsou OK, prosvít svítilnou, není oxidace?

 

Asi se ti budu zdat natvrdly, jak teda zjistit jestli jde stava az k budiku? Potazmo k tomu konektoru? Plusovy hrot strcit do jednoho z tech pinu v konektoru (nevim porad jeste ktery) a minus na nekde na kastlu? Musi to ukazat 12v?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...