orphans Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 zdravim,ze startu jen predesilam,ze nejsem ani automechanik ani autoelektrikar,tzn moc toho nevim:-) ted k problemu,na mesic jsem odcestoval tak auto bylo mesic odstavene.Baterka je zanovni.Po mesici,ze teda nekam pojedu.Central neotevrel,odemknu nasednu,interierove svetlo nic,otocim spinacku a vubec nic.Tak jsem teda myslel,ze baterka.Zkousim nastartovat pres kable,taky vubec nic.Prinesu zkousecku a jdu postupne,baterka je v cajku ukazuje 12v,ukostrena je taky-zmereno,tak zkousim ty jestli pousti ty kable na skrince na baterce (nevim presne k cemu jsou-prilozene foto) jeden po druhem,vsechny pousti proud dal.Dal merim vsechny pojistky v interieru,jednu po druhe,vsechny pousti dovnitr i ven.A tady jsem zustal dal bezradny.Vubec nevim co to muze byt a vubec nechapu jak je to mozne,ze nereaguje treba anii houkkacka,nebo vystrazne,proste nic.Napadla me spinacka,ale to predpokladam,ze by prave i tak mely fungovat treba vystrazne,nebo central.Nevite nekdo co by to mohlo byt,nejaky tip,nebo nejlepe nekdo kdo mel podobny problem?Je to oct 01 66kw.Dik moc za rady. -docela to specha :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Cluster má hodiny. Fungují? Otočíš klíčkem, zobrazí a zhasnou kontrolky? Diagnostika ukazuje co? Ty přípravky na baterii jsou co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 otocim klickem a vubec nic se nestane,jakoby v aute nebyla vubec baterka.takze ani diagnostiku neudelam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 ty kabely nahore?vazne nevim...mozna zhaveni,abs?vazne nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 (editace) Na polech je nějaká srajda, denní bo co... Není tam nějaký zkrat? Ty plíšky jsou pojistky zvenku vypadají OK ale bývají vyhnité do zelena tak odpoj baterii a zkoukni je. Dál měř na vnitřním relé boxu na 30tkách jestli tam je +12V z baterie. Editováno: 5. leden 2019, autor: DiKey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 ty plechove pojistky jsem premeril,proud jde do nich i dal ven do dratu.premeril jsem i pojistkovou skrin v interieru,kazdou pojistku zvlast,i tam dojde proud a jde dal pres pojistky.Relatka uvnitr v interieru?Ty jsou nekde u pojistek asi,nebo?ty mam premerit taky jednotlive kazde rele zvlast? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 (editace) Auto bude asi nějaká O1 když je to v sekci O1 benzín, diesel? Od baterie jdou hlavní napájecí svazky interiéru. Pokud jde napájení do kontaktů pojistek mělo by jít přes 30tkové kontakty na relé boxu do jednotlivých nesilových větvý. Pořád nevím jestli jde ten cluster a jestli si zkusil odpojit ten nesmysl z pólů. Není mrtvý cluster? Pojistka s37 je funkční? Před S-kontaktem jede jen na benzínu 87f. Do fáze S-kontaktu nezasahuje žádné relé. Po startu pak 75x relé Editováno: 5. leden 2019, autor: DiKey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 hele,pulce z toho co jsi napsal moc nerozumim...jak jsem psal nahore hned pri uvodu:-) ale pokusim se to rozkodovat.je to o1 66kw 01.Cluster je co?:-) palubka?jestli ano,tak ta nejde,nejde vubec nic,jakoby v aute nebyla vubec baterka.Ty extra obvody,nebo co to je na baterce jsem nezkousel odpojit,zkusim to a napisu.Vsechny pojistky by melz byt funkcni,premeril jsem je na obou stranach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 jo a jinak dik za trpelivost...ja psal ,ze jsem vicemene touto problematikou nepolibeny:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 (editace) Na s15 pojistce je Cluster tzv. přístrojovka pokud je na kontaktech i na pojistce napájení a hodiny nesvítí tak asi shořel. Na modrém konektoru od Přístrojového štítu změř: T32a/23 - svorka 30, plus (term 30 +12V) red with blue stripe (fialový? proužek) T32a/24 - svorka 31, kostra (term 31 – GND) solid brown Diagnostika nepojede protože funkce Gateway je integrována do přístrojového štítu. Pokud to rozchodíš a bude dálší problém můžeš aspoň diagnostikovat případné následné závady... Editováno: 5. leden 2019, autor: DiKey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Vypada v poradku. Ty extra kabely z baterky jsem odpojil, zadna zmena. Relatka jsem jeste nekontroloval, teprve jsem je našel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Na modrém konektoru od Přístrojového štítu změř: T32a/23 - svorka 30, plus (term 30 +12V) red with blue stripe (fialový? proužek) T32a/24 - svorka 31, kostra (term 31 – GND) solid brown Ted uz jsem vazne uplne ztracený ? Zkus me nejak navest prosim.. zkus to jako s největším blbcem, bohuzel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 v první řadě vyřeš zprovoznění přístrojovky! Pokud není někde uklepaný drát ve zkratu relé neřeš příklad: 1) bez klíčku - žádné relé se nepoužívá * tady jsi teď ty... 2) klíček napájí se relé třeba ostřiku 3) start - odlehčovací relé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 odtáhni kryt přístrojového štítu, myslím že se nějak vymáčkne dole a táhne vpřed. Odšroubuj torxy. Vyklop přístrojový panel. Vymáčkni modrý konektor a proměř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Aha, oki. Zkusim to, no nicmene asi ne dnes uz. Dikec moc za všechny rady, budu rad, kdyz poradis pripadne i dal. Jsem totiz uplne marny a ztraceny? jsem navic v Norsku, nejbližší servis 40km a ceny, to raději nebudu ani psat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misocko Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 zapni klucik a pre istotu nech niekto stlaci brzdu. Ty zmeraj napetie na svorkach baterky - ak je OK , tak jeden meraci hrot nechaj na plus svorke a druhy daj niekde na kostru - nie na motor, na plechy - musis namerat normalne napetie baterky - ak nieje napetie tak kostra prerusena. zazil som uz tak nenapadne uvolnenu o podoxidovanu svorku ze nedokazala ani rozsvietit kontrolky. pritom meranim bez zataze ukazovala normalne 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Oki, zkusim. Ted jsem prave vydelal ty budiky, (ma premiera, tak jsem se u toho docela potrapil) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 před 24 minutami, misocko napsal: zapni klucik a pre istotu nech niekto stlaci brzdu. Ty zmeraj napetie na svorkach baterky - ak je OK , tak jeden meraci hrot nechaj na plus svorke a druhy daj niekde na kostru - nie na motor, na plechy - musis namerat normalne napetie baterky - ak nieje napetie tak kostra prerusena. zazil som uz tak nenapadne uvolnenu o podoxidovanu svorku ze nedokazala ani rozsvietit kontrolky. pritom meranim bez zataze ukazovala normalne 12V Ted to ale asi nemuzu udelat, kdyz jslu budiky venku ze? Mam je vycvakle z obou konektoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 před 44 minutami, DiKey napsal: odtáhni kryt přístrojového štítu, myslím že se nějak vymáčkne dole a táhne vpřed. Odšroubuj torxy. Vyklop přístrojový panel. Vymáčkni modrý konektor a proměř. Tak budiky jsem vytahl, vycvakl oba konektory. Moc přesně nerozumim co mam ted promerit. Proud v tom modrem konektoru? Nechapu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 (editace) kostra vůči plusu musí být +12V jak jsem psal výše. Pokud je tak jsou v prdeli budíky pokud se po znovu připojení nerozeběhnout. Jinak doporučený postup je odpojit baterii ale já to při zapnuté dělal tak že jsem zapojil zpětně první zelený pak modrý konektor. Myslím že vlevo nahoře je klíč 1 a vpravo dole 30 odpočítej k pinům 23,24 Editováno: 5. leden 2019, autor: DiKey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Při měření si nevyzkratuj pojistku :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Svorkovnice budíků jsou OK, prosvít svítilnou, není oxidace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Ted uz az zitra. Kluci diky moc za pomoc a vas cas, moc si toho vazim. Zitra budu pokračovat a napisu co jsem zjistil-nezjistil a budu doufat, ze se opet ozvete s dalsima a radama a postupem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orphans Vloženo 5. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2019 před 7 minutami, DiKey napsal: Svorkovnice budíků jsou OK, prosvít svítilnou, není oxidace? Asi se ti budu zdat natvrdly, jak teda zjistit jestli jde stava az k budiku? Potazmo k tomu konektoru? Plusovy hrot strcit do jednoho z tech pinu v konektoru (nevim porad jeste ktery) a minus na nekde na kastlu? Musi to ukazat 12v? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.