Publikováno Únor 12, 20196 r Ahoj, už mě delší dobu trápí tento problém, vlastním Škodu Superb 2.5TDI V6 120kW (BDG) 2007 - Je to automat (5HP19 FAD) Problém zní, když jedu do kopce třeba na 5tku tak si auto nastaví i 3 000 otáček a když hned pustím plyn tak otáčky klesnou, svítila mi kontrolka emisí a když jsme to napíchl tak se objevila chyba P0741 (17125) po dolití oleje do převodovky je to lepší a emise se už nerosvicují (za studena to jde), ale jak se to celé zahřeje tak to dělá tyhle problémy, zkusím vám sem hodit video. Budu rád za každou radu. Kdyby bylo potřeba tak jsem si udělal ve VCDS log jak to řadí, tak mohu přiložit i to. :) Budu rád za každé rady a názory :) video-1549992510.mp4 video-1545322012.mp4 Upraveno Únor 12, 20196 r od Honzík Bergman
Únor 15, 20196 r Cau odkut jsi? Mentohle delalo na prevodovce jen v zime a jen do doby nez se to zahralo pak uz ne podle popisku v haji hydromenic nebo cerpadlo nedava to dost tlaku
Listopad 19, 20195 r Ahoj. Mam UPLNE presne tie iste symptomy co mas ty. Nezamyka menic, svieti motor s napisom emisie do dilny... ako si to vyriesil ak si to vobec vyriesil ?? myslim ze bude ta ista porucha. Upraveno Listopad 19, 20195 r od Pawouk Odstraněna citace.
Listopad 19, 20195 r No pokud nemas v haji mechatroniku ci nejaky z ventilu coz bejva malokdy tak je to v haji hydromenic ci cerpadlo. napichnout na diag a projet to at se koknes na zive data jak se to chova a podle.toho vyloucit mechatroniku. Z kama jsi?
Listopad 19, 20195 r před 16 minutami, JanSuperb napsal: No pokud nemas v haji mechatroniku ci nejaky z ventilu coz bejva malokdy tak je to v haji hydromenic ci cerpadlo. napichnout na diag a projet to at se koknes na zive data jak se to chova a podle.toho vyloucit mechatroniku. Z kama jsi? Neviem koho si sa pýtal ale ja fungujem asi tak že : za studena normálne radi, po zahriatí to šmýka ale 5 kvalt proste zamkne ... niekedy áno niekedy nie ..
Listopad 19, 20195 r Jo tebe a necituj predchozi prispevek. No a olej a filtr na prevodovkce byl delany?
Listopad 19, 20195 r No v tomto sa priznám že som tak trosku naletel fraze- doživotná náplň . Čiže som sa nestaral... ale hneď ako som zbadal že prestal zamykat tak sa menil aj olej aj sitko . Čiže 450KM dozadu sa to menilo . Nato som si netrúfol tak som to dal do servisu . Auto má aktuálne 305K.
Listopad 19, 20195 r Kam do servisu? jaky byl olej neobsahoval piliny? Nebo nesmrdel po spalenine atd? Odkud jsi?
Listopad 19, 20195 r Kysuce. Menil mi to servis u nas. Po pravde strasne nerad davam opravovat auto niekam kde nemozem byt... Samozrejme moze byt ze je aj nedostatocne doliaty olej .... Ako vraj ten co odtial vytiekol bol bahno ... ale konkretne ti nepoviem a myslim ze o tych pilinach by sa zmienil keby cosi take zaregistroval ked to menil.
Listopad 20, 20195 r a nezapomen jak to vyresis se zde podelit o podrobne vysledky at to pak pomuze ostatnim pri reseni jejich potizi! a drim ti palce at to neni nic hrozneho!
Listopad 22, 20195 r Jasne to sa neboj viem ako krvopotne sa hľadajú riešenia takýchto problémov ... lenže v poslednej dobe si všímam že tá prevodovka sa chvíľami lepší ... proste niekedy ide dobre celu jazdu niekedy len chvíľu . A je jedno či idem víkendovo alebo tomu trosku dám ...pri riadiacej jednotke ani náznak vody alebo nejakej oxidácie .. myslím že to bude nejaký ventil ... niečo z elektrikou ... pretože aj pri otoceni kľúčika mi niekedy hodí že e prevodovka v safemode. Ale keď kľúč vypnem a hneď zase aj zapnem tak je všetko v poriadku .
Listopad 22, 20195 r Jak rikas muze to byt i v ele soustave ale to bys poznal na diag co tam dela krpu nejezdis nekdy kolem zlina?
Listopad 22, 20195 r No to je tá vec že do rj sa akosi nedá napichnúť . Vieš čo ani nie, ale nerobí mi to absolútne žiaden problém mám to cca 120 km ak by si bol teda ochotný skúsiť to podrobnejšie zdiagnostikovat poprípade máš vo svojom okoli
Listopad 22, 20195 r no tak to muze byt jeden z problemu kdyz se s ni nemuzes spojit. no a co ti rekl lubo? k nemu to mas bliz ne? ale pokud chces muzu ti nato kouknout ale musis pocitat s tim ze se bude muset vyhodit spolujezdcova sedacka a kouknout pod koberec zdali tam neni zeleno jako oxidace dratu.
Listopad 23, 20195 r Vieš čo Lubo ide v pondelok na dovolenku a nechcem ho už s tým zaťažovať a naháňať ho koli tomu. On chcel vymeniť cely hydromenič . Ako viem že je to jedna z najpravdepodobnejších príčin . Ale vzhľadom nato že som mal v priebehu 3 mesiacov 2 buracky kde má to všetko stalo cca 1500-1600€ mi príde dalších 650€ za repas dosť hlavne keď neviem či to odstráni problém. Ak to bude v tom meniči , okamžite ide na výmenu to bez debaty . Vieš čo pod sedačku som sa pozeral, nie ani náznak vody alebo nejakej oxidácie tam nieje . No už začínam byt s toho celkom magor lebo e mi jasne že to nerobí dobrotu motoru .
Listopad 26, 20195 r Taaaakze dnes mi prisla VAG diagnostika, spravil som vcds do a po komplet diag, auta som o cosi mudrejsi... moje dohady sa v podstate naplnili a ako som aj spominal chyba je v elektronike , resp. elektrika spati mechanike :D tuna prikladam log Adresa 02: Aut. převodovka Labely: 01V-927-156.lbl Řídící jednotka: 8D0 927 156 EB Díl: AG5 01V 2.5lTDI RdW 2222 Kódování: 01103 3 závad nalezeno. 18158 - napajeci napeti P1750 - 35-10 - napeti prilis male - Sporadická 17125 - spojka pro premosteni menice P0741 - 35-10 - zadny prenos sily - Sporadická 18265 - signal zatizeni P1857 - 35-10 - chybove hlaseni od ridici jednotky motoru - Sporadická plus naslo sa tam nieco na egr ale o tom sa vedelo a myslim ze to stym nema nic ... cize pozriet selenoidy a skontrolovat kabelaz ku cidlam na prevodovke.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.