Jan Burda Vloženo 10. Březen 2019 Sdílet Vloženo 10. Březen 2019 (editace) Zdravim, pred 2 tydny jsem si koupil svoje prvni auto - Octavii 1 RS 1.8T AUQ za nejakych 80 tisic Kc Po 2 tydnech jsem se s autem jiz dostatecne seznamil a prisel jsem na par nedostatku 1) Zere olej.. Navic nekde unika. Je "poblitej" blok motoru na strane u ridice nebo nekde okolo turba (nvm presne kde). Prijde mi, ze prumerne zere tak 0.3 litru na 1500 km (pricemz spotreba benzinu prumerne 10 litru na 100 km). A napr dneska jsem si dal 150 km vylet stylem "brzda/plnej plyn az do omezovace". Fakt sem tomu autu slapal na krk, chvilema sem videl na tachometru 230 kmh.. Za tehlech 150 km to sezralo asi 100 ml oleje. Mozna i trosku vic, tezko rict. Aktualne tam je 5W40 od Liqui Moly Pri studenem startu zakouri (ale nedokazu presne rict, jestli je ten dym namodraly, spis mi prijde, ze je sedy) a obcas i vyleti z vyfuku nejake cerne kapky (viz foto), ktere jsou snad jen voda + bordel z vyfuku.. Jakmile je motor zahraty, tak nekouri ani kdyz to vyzenu k omezovaci. Auto ma na tachometru 198 tisic km, ale realne ma najeto cca 250 tisic. 2) Obcas cuka motor.. Je to okolo 3-4k otacek kdyz jedu na pul plynu. Vsimam si, ze kdyz cuka motor, tak se rapidne zvedne spotreba paliva (treba 55 litru na 100 km) a kdyz pridam plyn o neco vic, tak spotreba klesne (na 20-30 litru) a auto vyleti. Zaroven to auto obcas trochu ztrati na sekundu tah ve 4k otackach, kdyz jedu s plynem na podlaze. Nemuze to byt popraskanyma hadicema odvetravani motoru? Nebo nakym tim PCV ventilem? Predem dik za odpovedi, sem trochu vystrasenej z toho, ze budu muset delat GO motoru Jeste dodam, ze VAG nic neukazuje Editováno: 10. Březen 2019, autor: Jan Burda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.