Tomáš94 Vloženo 16. Květen 2019 Sdílet Vloženo 16. Květen 2019 Zdravím, byl bych rád za váš názor. Vlastním Octavii 2, r.v. 2012. Vozidlo má kompletní servisní historii u autorizovaného servisu Škoda Auto Volf. V roce 2015 do vozidla autorizovaný servis montoval prahové lišty. Bohužel lišty namontovali nepřesně a LP dveře se o lištu odírají, zespoda je již rozsáhlá koroze. Servis v každoroční prohlídce uvádí poškození laku karoserie, tedy i dveří, bez závad, je ale jasné, že poškození vznikalo již v záruce na namontování lišt. Jedná se o pochybení servisu? Servis Škoda Auto Volf můj problém nechce řešit a já se problému bohužel dříve nemohl všimnout dokud koroze nepokročila na vnější stranu dveří. Od toho přeci byla každoroční prohlídka laku atd. Výrobní závod Škoda od toho také dává ruce pryč. Myslíte, že jsem v právu, a mám to řešit dál? Děkuji za každý názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Květen 2019 Sdílet Vloženo 16. Květen 2019 NOZ Ust. § 2165: „(1) Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí." Takže teoreticky můžeš, jenže musel by jsi dokázat, že vada se vyskytla do 24 měsíců od montáže a hlavně že souvisí s montáží prahových lišt. Nedokážu si představit, jak by jsi to prokázal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.