tim 35 Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 (editace) Chytil jsem kamen na pravou stranu prorazil obě guny,ohnul těhlici a zadní nápravu.Sehnal jsem těhlici,ale jelikož vím,že můj 1,9/96 rok3/ 2004 ma ložiska průměr 82, poloosu a kloub shodny z 2,5TDi tak jsem hledal těhlici na vrak. pro 2,5TDi/114kW.Dostal jsem s číslem 8D0407258AM.Až doma jsem zjistil,že číslo sedí,ale na autě je8D0407258AR.Ložisko sedí 82,vypadá to že i dolní čepy budou stejné,kryt kotouče je na těhlici jen na třech šroubech místo čtyř(lehce vyvrtatelné) a dole má AM velkou díru u spodního čepu já mám plny materiál.Podle ETKY jsou obě těhlice na 110kW,mám tam mít 8D0407253 a 4.Co s tím?Je možné že to němci stříleli od boku a dávali co bylo.Liší se geometrie těhlic všech kategorií,doraz rejdu ,nebo jen ložisko je jiné 75/82 a spodní čep 21/16mm.Ohlou těhlici mám na autě,takže porovnají to až v servisu a pak můžou plakat. Editováno: 15. Listopad 2019, autor: tim 35 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.