Adirs Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Zdravím Vás přátelé, Možná jsem špatně četl, možná přehlédl, možná nepochopil, ale: Dočetl jsem se zde, že pokud je vyšší spotřeba, pomůže výměna váhy vzduchu. Koupil jsem novou váhu Magneti Marelli. Dočetl jsem se, že je dobré při montáži na vagu vymazat nějaké hodnoty, proto jsem toto svěřil odborníkovi. vyměnil váhu, na vagu vše smazal, auto se pak jevilo ostřejší, ale asi, cca po 50 km se mi rozvítil "motor". Vrátil jsem se zpět a vyčteno: "nevěrohodný signál"... Vrátila se stará a OK. Zkusil jsem dát jinou novou od Hitachi a "risknul" jsem to a dal jsem ji tam jen tak bez vagu, mazání, etc. Auto jede, nic se nerozsvědcuje, ale motor je letargický a znatelně mu bylo z původního temperamentu. Spotřeba zatím cca stejná... Můžete mi prosím toto vysvětlit, poradit co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misocko Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 vaha vzduchu vs spotreba: zvycajne vaha zostarne tym stylom ze dava riadiacej jednotke nizsiu hodnotu prietoku vzduchu ako je skutocnost , jednotka potom samozrejme dava menej nafty podla "dymovej" mapy , aby to nedymilo = spotreba aj vykon pojde dole ak nahradis vahu vzduchu diodou ktora jednotke posle za kazdych okolnosti plne mnozstvo vzduchu , budes mat vykon jak svina a budes dymit. zeby sa nieco u dizlaka mazalo, neviem , myslim ze nie; u F1 urcite nie spravna vaha bude mat vykon aky ma mat, nespravna (čina) mne tahala v pohode od spodku ale krutiaci moment koncil pri 3000otmin (vtedy zacinala posielat nizsi prietok ako bola realita)) skoncilo to prepinacom kde po meste som mal vahu, po dialnici diodu (na tu diodu mi to hrabalo na trojke na pridanie plynu a bol to 1,9TDi 74kW, ale samozrejme dym) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.