Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, chci se zeptat, u moji,zaplat panbuh sluzebni, octavie r.v.2018 me nyni ceka asi vymena motoru, motor postupne od ca. najezdu kolem 60tkm zacal bejt linejsi a postupne zacal zrat i olej a ted na dalnici v nem zaclo rachotit a nasledoval odtah do servisu. V servisu motor rozebrali a zjistili podpalenej ventil na 3 valci, ale co bylo horsi, tak celej motor je totalne zakarbonovanej, technik se me ptal kde tankuju, mame firemni Shell karty, takze tam. Jezdil jsem s autem denne Plzen-Praha a zpet, sem tam nemecko..., tedy pouze po dalnici. Technik tvrdil, ze tohle jeste nikdy nevidel, ale mechanik mi bokem tvrdil, ze nejsem prvni s touhle vadou a jestli chci jezdit dalky, tak na to tenhle motor neni vhodnej, ma nejakou vadu a pri vyssich teplotach zde pry dochazi ke karbonizaci, nema uz neprimej vstrik ci co, mam si radeji poridit TDIcko. Je to na zaruku, takze motor asi bude novej, uz se to resi 14 dni. Chci se zeptat, zda nemate nekdo podobnou zkusenost u tohoto motoru? Diky

Upraveno od lakrij

Ahoj prosím ťa aký máš kód motora ?

  • 3 měsíce později...
V 14. 3. 2020 na 19:22, lakrij napsal:

Zdravim, chci se zeptat, u moji,zaplat panbuh sluzebni, octavie r.v.2018 me nyni ceka asi vymena motoru, motor postupne od ca. najezdu kolem 60tkm zacal bejt linejsi a postupne zacal zrat i olej a ted na dalnici v nem zaclo rachotit a nasledoval odtah do servisu. V servisu motor rozebrali a zjistili podpalenej ventil na 3 valci, ale co bylo horsi, tak celej motor je totalne zakarbonovanej, technik se me ptal kde tankuju, mame firemni Shell karty, takze tam. Jezdil jsem s autem denne Plzen-Praha a zpet, sem tam nemecko..., tedy pouze po dalnici. Technik tvrdil, ze tohle jeste nikdy nevidel, ale mechanik mi bokem tvrdil, ze nejsem prvni s touhle vadou a jestli chci jezdit dalky, tak na to tenhle motor neni vhodnej, ma nejakou vadu a pri vyssich teplotach zde pry dochazi ke karbonizaci, nema uz neprimej vstrik ci co, mam si radeji poridit TDIcko. Je to na zaruku, takze motor asi bude novej, uz se to resi 14 dni. Chci se zeptat, zda nemate nekdo podobnou zkusenost u tohoto motoru? Diky

 

 

Taky by mě zajímalo o jaké verzi mluvíš ,protože 2.0 Tsi 140kw (EA888 gen3b) která se teď montuje do škodovek má přímé i nepřímé vstřikování,tudíž by tyto motory neměly mít problém s karbonizací....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.