lakrij Vloženo 14. Březen 2020 Sdílet Vloženo 14. Březen 2020 (editace) Zdravim, chci se zeptat, u moji,zaplat panbuh sluzebni, octavie r.v.2018 me nyni ceka asi vymena motoru, motor postupne od ca. najezdu kolem 60tkm zacal bejt linejsi a postupne zacal zrat i olej a ted na dalnici v nem zaclo rachotit a nasledoval odtah do servisu. V servisu motor rozebrali a zjistili podpalenej ventil na 3 valci, ale co bylo horsi, tak celej motor je totalne zakarbonovanej, technik se me ptal kde tankuju, mame firemni Shell karty, takze tam. Jezdil jsem s autem denne Plzen-Praha a zpet, sem tam nemecko..., tedy pouze po dalnici. Technik tvrdil, ze tohle jeste nikdy nevidel, ale mechanik mi bokem tvrdil, ze nejsem prvni s touhle vadou a jestli chci jezdit dalky, tak na to tenhle motor neni vhodnej, ma nejakou vadu a pri vyssich teplotach zde pry dochazi ke karbonizaci, nema uz neprimej vstrik ci co, mam si radeji poridit TDIcko. Je to na zaruku, takze motor asi bude novej, uz se to resi 14 dni. Chci se zeptat, zda nemate nekdo podobnou zkusenost u tohoto motoru? Diky Editováno: 17. Březen 2020, autor: lakrij Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladoRS Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Ahoj prosím ťa aký máš kód motora ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quest1 Vloženo 3. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2020 V 14. 3. 2020 na 19:22, lakrij napsal: Zdravim, chci se zeptat, u moji,zaplat panbuh sluzebni, octavie r.v.2018 me nyni ceka asi vymena motoru, motor postupne od ca. najezdu kolem 60tkm zacal bejt linejsi a postupne zacal zrat i olej a ted na dalnici v nem zaclo rachotit a nasledoval odtah do servisu. V servisu motor rozebrali a zjistili podpalenej ventil na 3 valci, ale co bylo horsi, tak celej motor je totalne zakarbonovanej, technik se me ptal kde tankuju, mame firemni Shell karty, takze tam. Jezdil jsem s autem denne Plzen-Praha a zpet, sem tam nemecko..., tedy pouze po dalnici. Technik tvrdil, ze tohle jeste nikdy nevidel, ale mechanik mi bokem tvrdil, ze nejsem prvni s touhle vadou a jestli chci jezdit dalky, tak na to tenhle motor neni vhodnej, ma nejakou vadu a pri vyssich teplotach zde pry dochazi ke karbonizaci, nema uz neprimej vstrik ci co, mam si radeji poridit TDIcko. Je to na zaruku, takze motor asi bude novej, uz se to resi 14 dni. Chci se zeptat, zda nemate nekdo podobnou zkusenost u tohoto motoru? Diky Taky by mě zajímalo o jaké verzi mluvíš ,protože 2.0 Tsi 140kw (EA888 gen3b) která se teď montuje do škodovek má přímé i nepřímé vstřikování,tudíž by tyto motory neměly mít problém s karbonizací.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.