Přejít na obsah

Výměna oleje v DSG převodovce


Holubko

Doporučené příspěvky

Ahojte.

Potrebujem vymenit olej v 6 stupnovej automatickej prevodovke DSG. Ide o auto Skoda Octavia 2 rok vyroby 2008.

Mal by som par otazok.

 

Mam sa niecoho obavat, alebo to zvladne hociktory servis s masinou na vymenu oleja?

Nepoznate nahodou nejaky dobry servis s ktorym mate skusenosti?

Aky olej a kolko je potrebnych k naplneniu a preplachnutiu?

Zakupili ste si filter a olej sami a priniesli do servisu?

Na co by som si mal davat pozor v autoservise pri vymene?

Aky je rozdiel medzi ATF a prevodovym olejom DSG?

 

Hocijake skusenosti, postrehy, poznamky, napady privitam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- olej jedine original od VW

- vymena ma sva specifika, postup zvladne kazdy kdo ma spravne pripravky nebo si je umi vyrobit a precte si DP

- dsg se nepropplachuje, oleje je potreba až 6 litrů G052182A2 nebo 2 litry G052512A2 pro 7° se suchou spojkou

- olej mimo servisni sit jen tezko sezenes, pokud sezenes nemel by byt problem donest si vlastni, zvlast u auta po zaruce

- davat si bacha na to at se vypusti spravne mnozstvi a doplni spravne mnozstvi

- ATF bude do "opravdovych" automatu s hydromenicem, DSGcko je "jen" robotizovany manual

Editováno: , autor: LiveBomb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 7 měsíců později...

Ahoj, také hledám servis, kde si nechat vyměnit olej v převodovce a v mechatronice (mám 7° DSG) a našel jsem v Praze toto: APP servis

 

Jediné co mě ještě trochu vrtá hlavou je, že používají pouze oleje Ravenol (teda alespoň to píšou). Ale předpokládám, že to bude stejné jako u motorových olejů, tzn. pokud ten Ravenol splňuje specifikaci Škoda (v tomto případě G 055 512A2), tak by to mělo být v pohodě, ne?

 

Tak nějak z předchozích negativních zkušeností s autorizáky to nechci nechat dávat měnit v autorizáku, protože předpokládám, že zas tak často to tam nedělají a nebudou s tím mít tedy nějaké extra zkušenosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 17. 11. 2020 na 1:41, pre.vit napsal:

Ahoj, také hledám servis, kde si nechat vyměnit olej v převodovce a v mechatronice (mám 7° DSG) a našel jsem v Praze toto: APP servis

 

Jediné co mě ještě trochu vrtá hlavou je, že používají pouze oleje Ravenol (teda alespoň to píšou). Ale předpokládám, že to bude stejné jako u motorových olejů, tzn. pokud ten Ravenol splňuje specifikaci Škoda (v tomto případě G 055 512A2), tak by to mělo být v pohodě, ne?

 

Tak nějak z předchozích negativních zkušeností s autorizáky to nechci nechat dávat měnit v autorizáku, protože předpokládám, že zas tak často to tam nedělají a nebudou s tím mít tedy nějaké extra zkušenosti...

V 17. 11. 2020 na 1:41, pre.vit napsal:

Ahoj, také hledám servis, kde si nechat vyměnit olej v převodovce a v mechatronice (mám 7° DSG) a našel jsem v Praze toto: APP servis

 

Jediné co mě ještě trochu vrtá hlavou je, že používají pouze oleje Ravenol (teda alespoň to píšou). Ale předpokládám, že to bude stejné jako u motorových olejů, tzn. pokud ten Ravenol splňuje specifikaci Škoda (v tomto případě G 055 512A2), tak by to mělo být v pohodě, ne?

 

Tak nějak z předchozích negativních zkušeností s autorizáky to nechci nechat dávat měnit v autorizáku, protože předpokládám, že zas tak často to tam nedělají a nebudou s tím mít tedy nějaké extra zkušenosti...

Dobrý den,  byl jste nakonec v Praze v APP?  Vrtá mi právě hlavou totéž jako Vám.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem v APP a olej mi vyměnili i s proplachem. Asi celkem spokojenost, jen na konci menší kaňka, protože mi přišlo, jako kdyby se snažili "vyrejžovat na hejlovi" co to jen půjde. ;-)

 

Když jsem si totiž přebíral auto, tak mi říkali, že bude potřeba co nejdříve vyměnit spojku a cena vyčíslena na cca 50.000,-Kč. Že se prý s autem po výměně skoro nemohli rozjet a že spojka je těsně před/po smrti Tak jsem si sednul do auta, odjel a žádný problém jsem nepocítil (resp. žádný rozdíl před a po servisu). Od toho podzimu 2020 jezdím dál a pořád funguje.

Jako je pravda, že jsem DSG předtím nikdy neměl, takže neznám rozdíl mezi novou, která je úplně v pořádku, a tou mou s 250tis. km najeto. Přijde mi, že spojka řadí celkem tvrdě (jako kdybyste u manuálu rychle pustili spojku), ale já mám u automatů zkušenosti jen s hydroměniči, kde je ten nástup výkonu krásně plynulý. Třeba měli s tou spojkou pravdu, ale pak bych se divil, že mi doteď pořád neodešla...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...