Kvido17 Vloženo 25. Březen 2020 Sdílet Vloženo 25. Březen 2020 (editace) Ahoj milý kolegové. Dnes jsem byl na technický a neprošel jsem emisemi u mé octavky. Naměřili mi tam dost vysoké hodnoty. Korigovaný součinitel absorpce 0,70. Hodnota kouřivosti naměřena 3,0. Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření. Dovoleno max 0,25 a já mám 0,71. Jinak všechny ostatní hodnoty jsou v rozmezí jak má být. Před 2 lety ale auto normálně prošlo v pohodě. Hodnota kouřivosti naměřena 0,38. Mohlo by to být i turbem, auto mi docela tedka žere olej, a občas se mi stane když to přeženu tak mni spadne do nouzáku. Jinde viditelně není vidět únik oleje. Těsnění pod hlavou je dobrý když mi olej nejde do chladící kapaliny a ani naopak. Může mi tedy někdo poradit na co se mám zaměřit při hledání příčiny tak vysoké hodnoty. Může to být opravdu tím turbem, turbo mi ve vyšších otačkách píská a když to přeženu tak mi to jednou za čas spadne do nouzáku. A kvůli tomu to tak nehoním aby mi to do toho nouzáku nespadlo. Děkuji všem za užitečné rady. Ondra Editováno: 25. Březen 2020, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.