Ahoj milý kolegové.
Dnes jsem byl na technický a neprošel jsem emisemi u mé octavky.
Naměřili mi tam dost vysoké hodnoty.
Korigovaný součinitel absorpce 0,70.
Hodnota kouřivosti naměřena 3,0.
Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření. Dovoleno max 0,25 a já mám 0,71.
Jinak všechny ostatní hodnoty jsou v rozmezí jak má být.
Před 2 lety ale auto normálně prošlo v pohodě.
Hodnota kouřivosti naměřena 0,38.
Mohlo by to být i turbem, auto mi docela tedka žere olej, a občas se mi stane když to přeženu tak mni spadne do nouzáku.
Jinde viditelně není vidět únik oleje.
Těsnění pod hlavou je dobrý když mi olej nejde do chladící kapaliny a ani naopak.
Může mi tedy někdo poradit na co se mám zaměřit při hledání příčiny tak vysoké hodnoty.
Může to být opravdu tím turbem, turbo mi ve vyšších otačkách píská a když to přeženu tak mi to jednou za čas spadne do nouzáku.
A kvůli tomu to tak nehoním aby mi to do toho nouzáku nespadlo.
Děkuji všem za užitečné rady.
Ondra