Publikováno Duben 28, 20205 r Zdravím všechny na fóru. Po roce používání auta mi začala blikat kontrolka žhavení , pichneme na diag objevila se první chyba P242 po týdnu kdy neslo dřív dát auto na servis se objevila chyba druhá P2251 , stačí vyměnit snímač teploty spalin ? Podotýkám auto nejde do nouzového režimu , regenerace fungují , jen průměrná spotřeba je vyšší 6.5l , má někdo s tímhle zkusenost? KM 108000 Díky za odpovědi . Edit: Po návštěvě autorizovaného servisu zjištěno obě sondy byly vadné , tudíž jejich výměna . Upraveno Duben 29, 20205 r od Tučňák887
Únor 5, 20241 r Zdarec, mam uplne stejnou chybu (p242a ) i stejne "vlastnosti". Můžeš mi potvrdit, ze je to to spravne čídlo z odkazu? Nebo nekdo jiny,? 🙂 děkuji https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DFXD9EUBhfuI&ved=2ahUKEwjU0e60l5SEAxX087sIHXxqDp8QwqsBegQIExAG&usg=AOvVaw2X-gKJ84kUtG-eZcbNLDR3
Únor 7, 20241 r Měl by to být tento ten oranžový na obrázku. Zkus ho proměřit multimetrem kolik ukazuje Odpor.
Únor 7, 20241 r Diky za radu. Multimetr nemam, ale cidlo sem odpojil a VAG DPF ukazoval 999°C coz jsem se docetl, ze kdyz tam skoci, tak je cidlo špatný. 999°C tam mam chvlili, kdyz pak na maxidotu skoci chyba motoru..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.