Publikováno Květen 27, 20205 r Zdravím, přitáhl jsem domů oktávku 1.8T 20V. V autě už prý léta svítí kontrolka motoru a chyba 17748 - snímač kliky/vačky - chybné přiřazení Auto do teď jakš takš jelo. Nově se dělaly rozvody na vačkách i se stavěcí jednotkou. Stará měla sítko olejového kanálku "profesionálně zacpané" červeným silikonem. To se vše udělalo, akorát se špatně nasadil řemen o dva zubu, auto pak logicky točilo, ale nechytlo. Tak se to dalo nejdřív o jeden zub a už to chytlo, ale nejelo, poté se to konečně seřídilo přesně a auto stále nejede. Tak nějak očekávám, že písty přiohnuly ventily, ostatně v nejbližší době s tím jedu na měření komprese, tak potom uvidíme. Horší je, že ŘJ stále hlásí chybu o špatném přiřazení, i když je vše nastavené dobře. Navíc se teď začala objevovat chyba o vynechání zapalování na prvním válci. Na zkoušku jsem prohodil zapalovací cívky, ale chyba zůstala stále na prvním válci. Obě lambdy jsou OK, snímač vačky a kliky byly měněny. Když šlápnu na plyn, tak má auto hodně hrubý chod, zní jako atmosféra a jede jako atmosférická 1.6. Ke všemu je po přidání plynu slyšet soustavné syčení od dveří řidiče. Po odfouknutí BOV to přestane. Starty jsou studené i teplé naprosto v pohodě. Nevíte někdo co s tím? Už začínám být zoufalý... Děkuju
Květen 28, 20205 r Autor před 14 hodinami, suri. napsal: skočené medzi vačkami? doporučujem dať do servisu Vačky jsou nastavené na značky, tudíž by měly sedět...
Květen 28, 20205 r už si to presne nepamätám ale nebolo tam od značky po značku na reťazi tuším 16 či koľko čepov ? podľa ma je to furt skočené , na jednej alebo druhej strane
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.